Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Tror det er EU og US

Det er TURBT i US og EU.

2 Likes

Ikke mye nei, begynner du å kjøpe nå savepig? :slight_smile:

Kjøpte litt på bunnen i går, men det er ikke tiden for å være for tøff i trynet på slutten av uken

Vet jo aldri hva som kommer fra USA etter at vi har stengt og i løpet av helgen

Hehe, ja, nå fortsetter jo bankuroen også:(

Nå har vi hatt covid men bankkrise skulle en ikke tro vil slå hardt ut på PHO hvis det nå ikke går helt overende.

Men alt faller jo når investorer blir nervøse :slight_smile:

Olja faller 2,5%
Equinor faller 3%
PHO faller 3,5%

Så alt er ved det normale. :grinning:

1 Like

da var verdien offisielt halvert på en liten måned. Bra jobba.

1 Like

Jepp, og dermed er mitt overskudd i PHO blåst bort dobbelt opp :nauseated_face:

Top 20 har økt til 53,17 %.

2 Likes

Jeg har økt med 500% :hugs:

Link fungerer ikke. Er petition’et fjernet?

Funker for meg

Ingen flere som får denne?

Jeg fikk åpnet den nå. Prøv evt. på en annen device, kanskje det funker?
Det er i alle fall en interessant side å se litt på!

I disse dystre Pho-tider gjelder det å holde hodet kaldt og puste med magen. Det vi ser nå må etter min forstand være en ellevill kjøpsmulighet.
Aksjen er halvert på en måneds tid, etter q4 - uten at det ligger en «fundamental» forankring i nærheten av dette fallet. Slike kraftige utslag begge veier har en tendens til å være, ja kortsiktige.
DnB har et meget nøkternt kursmål (TP) på 120. Jeg kan ikke se noen svikt i dette. Cevira er selvsagt ikke med i beregningen av TP. Skulle denne komme ut positiv, og det vet vi ila de neste månedene, har avtalen en rammeverdi tilsvarende knappe 100 kr/aksje , og på lengre sikt (5-10 år) kanskje det mangedobbelte.
Hexvix i Kina kommer også med svært stor sannsynlighet inn med positivt resultat.
Og så er det dette med nedklassifiering som har vært nevnt mange ganger. Med dette på plass tror jeg de motkreftene Pho opplever i USA vil snu til å spille på lag med Pho og blålysteknologien. Først da kan vi snakke om å «erobre» US-market, noe som kan skje relativt raskt.
De 20 største øker stadig sine andeler og har garantert god oversikt over Pho sin posisjon.

Alt tyder på at det blir atskillig bedre stemning på q1 presentasjonen i mai (vi vete jo mye om det allerede) og kursen vil mest sannsynlig klatre mye frem til da.

5 Likes

Jeg er enig med deg, begynte å kjøpe på 62,5 og 63, kjøpte nå litt 56,5. Tror det er den SEB kontoen som øker så vi får håpe de fortsetter med det.

Interressant å lese de kommentaren mtp nedklasdifisering. I en av dem stod det at FDA selv foreslo det for 8 år siden, så kan jo håpe dette skjer fort :slight_smile:

3 Likes

Jeg begyndte at øge i dag 56,2 fin pris imo