Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

For Ă„ fĂžlge opp helgens refleksjoner om AI - Det er flere foredrag om hvordan bedre teknologi, digitale verktĂžy inkl AI kan bidra til bedre diagnostisering og oppfĂžlging i neste ukes EAU konferanse.

Regner med Photocure er godt representert og fÞlger dette tett. Kanskje vi kunne bedt selskapet gi et referat med neste Q-presentasjon, med oversikt over aktuelle teknologiske innovasjoner som kan fÄ betydning for Photocures virksomhet de neste 3-5 Ärene - og hvordan selskapet posisjonerer seg.

3 Likes

Langt pÄ vei det mest umotiverte, illikvide fallet i en aksje jeg tror jeg har sett. FÞles nesten for dumt Ä kunne Þke pÄ MA200, yet here we are. Tviler pÄ at det varer sÊrlig lenge.

3 Likes

Det er nĂ„ man drĂžmmer om Ă„ kunne hatt “muskler” til Ă„ bare tĂžmt hele ordreboken pĂ„ disse nivĂ„ene, bare for Ă„ fjerne denne Ăžretrillingen frem og tilbake.

3 Likes

Man kunne vel kjÞrt en liten analyse pÄ topp 50 hva som endret seg i topp 50 listene da, og helt frem til nÄ. Drita svak har den ihvertfall vÊrt stort sett i hele Q1.

1 Like

Jeg fÞlger med pÄ topp 20 listen og det ser ut for at der er det stille og at de ikke er interesserte i Ä holde kursen opp eller kjÞper mer. En SEB konto har forsiktig solgt smÄ mengder sist pÄ ca 10000 aksjer. Med den svake omsetningen som har vÊrt er det nok til Ä senke kursen.
I dag gikk det en post pÄ 25000 aksjer sÄ det er noen som selger.

1 Like

SÞkte pÄ Photocure pÄ Simply Wall St. og den gir en fair value pÄ 325NOK. 84% undervalued mener de :smiley:

1 Like

Det er nok en riktig pris pÄ NASDAQ, men pÄ Oslo BÞrs skal den ikke opp, det blir passet pÄ hele tiden og antydninger til oppgang blir slÄtt tilbake,men som sagt fÞr det er bare Ä holde ut.

1 Like

Ja, vi fÄr hÄpe det!

Snakker om seigpining.

2 Likes

Oppdatert event highlights

Event highlights

CONFERENCES

23rd Annual Needham Healthcare Conference

8 Apr 2024 - 11 Apr 2024

CONGRESSES

European Association of Urology: Annual EAU Congress

5 Apr 2024 - 8 Apr 2024https://eaucongress.uroweb.org/

CONGRESSES

American Urological Association’s 2024 Annual Meeting (AUA)

3 May 2024 - 6 May 2024https://www.auanet.org/annualmeeting

https://www.photocure.com/investors-hub

2 Likes

«De store pengene ligger ikke i kjÞp og salg, men i ventetiden»

• Charlie Munger
2 Likes

Jeg vet har sitert han ogsÄ men det fordrer at en er i riktig aksje og det tror jeg absolutt at vi er i.
Salgs gutta er pÄ plass i dag og sÄ fÄr vi se nÄr vi kommer ut av denne onde sirkelen.
Skal det snu i dag?

1 Like

Er det noen aksjer " salgsgutta" ikke er pÄ plass i ?

Var faktisk et þyeblikk i pluss. “Always look on the bright side
”

2 Likes

Har sluttet Ä ha noen som helst forventninger til alle de der konferansene og kongressene. Har ikke fÞrt til noe som helst positivt sÄ langt, heller tvert imot.

Venter fremdeles utĂ„lmodig pĂ„ meldingen om den “store ordren”, sĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe pĂ„ at den blir sĂ„ positiv som alle forventer.

1 Like

Det ser ut som det jobbes bra. Kan blir resultater av det. BÄde partner og Photocure looking good. Hvor good er umulig Ä si fÞr det eventuelt meldes. Og det meldes jo fremskritt i de seneste meldinger. Vi fÄr se hvor dette bÞrer med tanke pÄ kurs.

Opplagt, veldig mye som peker utrolig riktig vei nÄ.
At markedet trekker pÄ skuldrene fÄr man ikke gjort sÄ mye med.
Har man tro pÄ at selskapet og ikke minst Asieris vil lykkes kan man slappe helt av, for flere Är siden spÄdde mange at selskapet kunne bli en seddelpresse, vel vi er ikke langt unna nÄ med suksess hos Asieris samt nye og stÞrre lÞft i Cysview/Hexvix butikken av Photocure.
KjÞp pÄ dagens kurs sett i perspektiv av tidligere kurser samt hvor nÊr hundrevis av millioner ekstra inntekter ligger er dette en NoBrainer.
Ikke fÄtt kjÞpt sÄ mange aksjer som jeg skulle Þnske, men en lÊrd fortalte meg en gang, at prosentene slÄr alt

7 Likes

Jeg mÄ si jeg gleder meg til det forhÄpentligvis kommer litt mer volum. Leit Ä se kursen falle sÄ mye pÄ veldig lavt volum. Synes Ä vÊre en trend at den faller pÄ lavt volum?

Bedre det enn fall pÄ hÞyt volum

1 Like

Volumet har egentlig vÊrt helt pÄ det jevne i hele fÞrste kvartal sett over ett.
Unntaket er da den spratt opp fra bunnen pÄ cevira-melding.

1 Like