Hvis use casene er så få for blue light vs standard selv for BLC supportere så er vel det grunnen til stagnasjonen
Hej Norge
Kunne ikke være mere enig – må tilføje at en reduktion af de vanvittige lønninger der bliver udbetalt kunne de reducerer med 20% på alle lønninger over NOK 4 mill og alle lønninger under Nok 4 mill reduceres med 10%.
Da vil der blive et meget pænt overskud.
Derudover skal Bonus og Optioer være præstations afhængig — så det ikke bare er en forærring
Dansken
Med mitt utsagn, så mener jeg ikke at PHO skal gjøre det. Poenget mit var at det er mulig for PHO å gå med et hyggelig overskudd allerede nå.
Jeg støtter strategien om å forfølge/investere i fremtidig vekst.
Vil bare informere dere om at mangel på klinikk oppdateringer fra min side ikke skyldes at det ikke etableres blc på nye klinikker, rett og slett har jeg ikke lenger den “tilgang” til dette som jeg hadde tidligere.
Begynner å se hyggeligere ut for dem som ser på streker. Merket meg også at Pivot Invest har økt gradvis direkte og indirekte i det siste.
Denne meldingen er noe helt annet enn det vi har fått til nå. Har ventet på at de skulle komme med en melding om OS og den kom i dag. De har vært klare på tidligere at å bruke BLC var det ikke dokumentert økt overlevelse. BLC er nå en kreft medisin med betydelig forbedret OS sammenlignet med white light. Merkelig at dette ikke er slått stort opp i den norske finans pressen. At kursen ikke har tatt av på denne meldingen er helt utrolig.
Tar ikke av før dette faktisk fører til økt brukerfrekvens og dermed økt omsetning. Det burde i grunnen være ganske innlysende hvis man har fulgt denne aksjen en stund.
Det må være helt uforsvarlig å ikke bruke BLC etter dette og en skulle tro at brukerfrekvensen skyter opp.
Det hjelper ikke hva vi måtte mene. Klinikkene i USA bruker bare BLC i visse tilfeller og tror det kommer til å fortsette omtrent sånn. Oppsiden ligger i all hovedsak i Asieris muligheten er slik jeg ser det
You must be new here
Hvis man ønsker å være litt realist og forsøke å forstå hvorfor det ikke tar av kan det være en god ide å ta seg tid til å se videoen til han Adam som jobber på en klinikk der blue light er i bruk. Det er en referanse kunde og han er helt solgt på BLC. Men han bruker det bare i enkelte tilfeller. Her er det litt for mange som ikke en gang gidder å prøve å forstå det og heller lever i drømmeland. «Nå kommer det til å ta helt av pga den og den artikkelen» osv. Det gjør dessverre ikke det.
Vi må spørre DS om dette på Q1 presentasjonen.
I think you are newer than me here.
Viktig å være klar over at det gis ikke refusjon for alt.
Det som er viktig å være klar over er at oppsiden i USA er begrenset for selv de som bruker det gjør det bare i enkelte tilfeller der det er nødvendig.
Skal jeg være helt ærlig så tror jeg desverre at mange av oss “hobby-investorer” bruker minimalt av tid før dere kaster dere inn i debatten.
Nå er ikke biotek det enkleste å forstå og bedre blir det vel ikke når en dertil ikke bruker tid når meldinger kommer (som mr Myk gjør.
Og slik er det i denne leiren også.
Er ikke hakket bedre selv.
Litt råflott kanskje men har tross alt “litt” aksjer og burde vel kanskje lest (detaljlest) materiale som kommer fra selskapene…
Men dette er jo en av fordelene med å delta i slike forum som dette.
Beina på bordet og la de andre finne ut hva meldingene betyr , egentlig.
Så , dagens melding syntes jeg bar et preg av at der var nye nyheter kamuflert i teksten men det enkleste er som sagt å la andre finne ut hva det egentlig betyr .
Terapautisk effekt (tillegseffekt) er hva jeg synes ligger i meldingene og nå har de snakket så mye om dette fenomenet at der må ligge stor sansynlighet for at der skjuler seg ikke bare forbedringer innen diagnose men også terapautisk behandling , eller sagt på en annen måte , folk blir friske av laser-lys.
BEAM ME UPP. hehe
Det må være lov å ha sine favoritter og det er akkurat det PHO er.
lykke til
Det du sier må vi få en fullstendig redegjørelse fra DS på.
Ja, det er bare å vise til hva klinikkene selv sier rett frem og rett ut. Tror dette har vært underkommunisert fra Photocure sin side så mange har nok trodd på noe som aldri kommer til å bli noe av. Men de selger jo litt så den går ihvertfall ikke i null. I motsetning til de andre biotek drømmecasene.
Det jeg har forstått av meldingen i dag er dette;
- There was improved overall survival among BLC vs. WLC (HR 0.41, 95% CI 0.30-0.72)
Det er dette DS har kommunisert til oss på sine presentasjoner;
Hexvix®/Cysview® – ambition to become standard of care
in a $1.9 billion total addressable market**
Så får vi høre fra han om dette er BARE LØYN