Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Bare milestones fra asieris beløper seg til , var det 2.5 miliarder kroner , altså dersom jeg husker rett så er der store verdier bare her.
Dagens verdi på photocure er …var det 1,5 milliarder og milestons for cevira + Hexvix 2,5 milliarder NOK.

Ein milliard hær og ein milliard dær , blir penger av det o skal du se.

Sengetid for de gamle.

lykke til

Vet hva jeg hadde ønsket for meg selv hvis jeg måtte velge

https://photocure.com/news/bladder-cancer-long-term-benefits-of-blue-light-cystoscopy-and-enhanced-detection-with-hd-technology-unveiled-at-aua-2024-4813642

1 Like

Absolutt alt av studier viser at BLC er overlegent hvitt lys - derfor er det bare helt merkelig at ikke ALLE (myndigheter, leger, pasienter og pasientorganisasjoner) har bidratt i mye større grad for å gjøre BLC til Standard of Care (SoC). For som du skriver Savepig - det er ingen tvil hva en ville ønsket.

Wow, kjempebra! Til nå har det vært mange studier som viser økt deteksjon, men det har jo ingenting å si hvis det ikke reduserer progresjon og øker overlevelse!

Det undres meg, hvor mye overbevisende data er det som må til for at FDA gjør BLC til SOC?
Må de smøres eller hva? :person_fencing:
Maken til sendrektig gjeng som ikke kan se at det er til fordel for pasientene, også dette med nedklassifiseringen.

Mye positive triggere i vente.

Men, hva med denne negative studien, som Handelsbanken lister i sin rapport fra i går? Har selskapet kommentert styrker/svakheter ved denne?

I videoen over sier Adam om bruk av blue light
«I do not use for many initial diagnosis”
Han forteller fra ca 28 min i videoen om når det er riktig å bruke blue light
Og han er virkelig stor supporter. Blir kanskje ikke hyppig nok brukt av akkurat de grunnene han nevner. Viktig i mange tilfeller, men ofte ikke nødvendig og da bruker de en billigere metode?



There was improved overall survival among BLC vs. WLC (HR 0.41, 95% CI 0.30-0.72

Den her likte jeg, fra Real World data med over 300 pasienter i hver arm.

Det står «improved over all survival» med HR på 0,41 for BLC vs WLC, hvis man først mistanke om noe greier i blæra bør man tenke seg om hvilken vei man velger.

2 Likes

Det har ikke manglet på slike artikler alle de 8 årene jeg har vært engasjert
Det jeg mente med innlegget over, er det use casene som begrenser det hele og grunnen til den lave brukerfrekvensen
Selv Adam som er stor supporter sier jo det helt klart i videoen, at det bare er i spesifikke tilfeller han bruker BLC
I så fall blir det jo litt som å tro på julenissen hva USA angår, veksten kommer ikke fordi de bruker bare blue light av og til og på de casene som beskrives i videoen

Jo, men de milliardene ramler ikke bare plutselig inn, mye som skal falle på plass før det eventuelt skjer.

Alle disse meldingene som bekrefter det vi allerede vet møtes bare med et gjesp.
“Show me the money” sier markedet.
Hvis de kan vise stort overskudd med 0,5 mrd i omsetning, så heller det enn 1 mrd i omsetning om et ukjennt antall år og like mye ut som det som kommer inn på veien dit. (Bortsett fra til DS.)
MEDI har omtrent 0,5 mrd i oms, men tjener gode penger, betaler utbytte, og er priset til det dobbelte av PHO.

1 Like

Hvis use casene er så få for blue light vs standard selv for BLC supportere så er vel det grunnen til stagnasjonen

Hej Norge

Kunne ikke være mere enig – må tilføje at en reduktion af de vanvittige lønninger der bliver udbetalt kunne de reducerer med 20% på alle lønninger over NOK 4 mill og alle lønninger under Nok 4 mill reduceres med 10%.
Da vil der blive et meget pænt overskud. :grimacing:

Derudover skal Bonus og Optioer være præstations afhængig — så det ikke bare er en forærring

Dansken

3 Likes

Med mitt utsagn, så mener jeg ikke at PHO skal gjøre det. Poenget mit var at det er mulig for PHO å gå med et hyggelig overskudd allerede nå.

Jeg støtter strategien om å forfølge/investere i fremtidig vekst.

4 Likes

Vil bare informere dere om at mangel på klinikk oppdateringer fra min side ikke skyldes at det ikke etableres blc på nye klinikker, rett og slett har jeg ikke lenger den “tilgang” til dette som jeg hadde tidligere.

6 Likes

Begynner å se hyggeligere ut for dem som ser på streker. Merket meg også at Pivot Invest har økt gradvis direkte og indirekte i det siste.

2 Likes

Denne meldingen er noe helt annet enn det vi har fått til nå. Har ventet på at de skulle komme med en melding om OS og den kom i dag. De har vært klare på tidligere at å bruke BLC var det ikke dokumentert økt overlevelse. BLC er nå en kreft medisin med betydelig forbedret OS sammenlignet med white light. Merkelig at dette ikke er slått stort opp i den norske finans pressen. At kursen ikke har tatt av på denne meldingen er helt utrolig.

Tar ikke av før dette faktisk fører til økt brukerfrekvens og dermed økt omsetning. Det burde i grunnen være ganske innlysende hvis man har fulgt denne aksjen en stund.

1 Like

Det må være helt uforsvarlig å ikke bruke BLC etter dette og en skulle tro at brukerfrekvensen skyter opp.