Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Siden dere tydeligvis ikke har vÊrt i Nano selv sÄ oppfordrer jeg dere til Ä lytte til andres erfaringer nÄr det gjelder kompetansen dere stemmer inn i PHO styret og ikke bare be de forsvinne fra trÄden.

Jeg antar utifra stemningen at dere stemte for at det mange oppfatter som en ekstremt imkompetent person nÄ sitter i styret.

Og ikke glem at det nÄ finnes mange (kanskje noen tusen?) potensielle biotek smÄinvestorer som aldri kommer til Ä hjelpe dere med noe kursoppgang.

Lykke til.

11 Likes

Velkommen til HO. Utrolig mye subjektive innspill. ??!!??!!??!!

Styret blitt valgt. Bare fÄ som ikke var enig med dere.

Kursnedgang har Ă„ gjĂžre med at noe investors tror sine penger skulle plasseres en annen sted.

Som flere har sagt har. Selg deg ut, bli ferdig med dette. Synes @administratorer kan stenge for flere innspill mht hva evt skjede i Nano osv.

1 Like

Jeg var i Nano, men tok tapet etter rÞdt varseltegn nr. 10 fÞr kursen gikk helt i kjelleren. SÄ jeg kjenner godt til JE og MB. Enig at MB ikke er den beste kandidaten pÄ markedet (jeg stemte ikke for) og jeg er skeptisk til JE basert pÄ hÄndteringen i Nano. Dog er selskapene helt forskjellige og JE har en god CV. Poenget mitt er at det svartmales helt og trÄden ligner mer og mer pÄ et kommentarfelt i en sak pÄ Dagbladet.no. Det er bra at folk deler erfaringer, men nÄr vi kommer dit at det man skriver kun er et utlÞp for frustrasjon, uten verdi for andre, synes i hvertfall jeg det er bortkastet tid Ä lese.

6 Likes

Hvor lang tid tar det fĂžr Schneider har mistet jobben Ă„ Malene er interrim CEO?

  • 0-6 mnd
  • 6-12 mnd
  • 12 - 18 mnd

0 stemmegivere

2 Likes

Ved et par anledninger i 2022 kommuniserte NANOV god progresjon for Alpha37, som viser seg Ä ha blitt satt pÄ vent i 2021. Vet dere hvem som var CFO, og senere midlertidig CEO i denne perioden? Malene Brondberg.
Vet dere hvem som var Styreleder i samme periode? Jan Hendrik Egberts.

Fred ut og lykke til, amigos y amigas.

5 Likes

Kunne ikke vĂŠrt mer enig.

Det er nok nÄ.

MB er valgt inn i styret:

  1. Er du veldig ukomfortabel med det, selg deg ut.
  2. Hvis ikke 1 gjelder, bedÞm henne pÄ innsatsen i pho.
6 Likes

Will do

Veldig synd men mtp historien til disse to fÄr man finne andre muligheter :+1:

2 Likes

Mange som skriver nĂ„ har nok en egen agenda. OgsĂ„ alltid noen som klarer Ă„ selge pĂ„ bunn. Gang pĂ„ gang😁

2 Likes

Dere i AD/HD gjengen har ikke hatt noe suksess med alle avstemmingene i “nesten Algeta” dagdrĂžm selskapene i biotek. Med unntak av Ultimo som ennĂ„ kan slĂ„ til
 maybe.

7 Likes

Da fikk vi ogsÄ svar pÄ hvilke skop de bruker i Kina.
Vi sponser for tiden en fase III-studie med en partner (Asieris) for Ä oppnÄ godkjenning av Hexvix i Kina. Dette gjÞres i en klinisk randomisert studie av hÞy kvalitet, med nytt BLC-HD utstyr fra Richard Wolf, sier Neijber.

2 Likes

Veldig positivt at en annen leverandÞr enn Karl Storz blir godkjent for Hexvix. MÄ fÄ noe Ä bety for andre markedsomrÄder ogsÄ at 2 leverandÞrer av scope er godkjente.

Dette blir litt rotete.

I Europa er det flere leverandĂžrer av scope med blĂ„tt lys idag (wolf, Olympus, KS
). Man kan med fullt belegg si at alle de tre stĂžrste allerede er “godkjente” scope ( bare for Ă„ bruke ditt uttrykk.
Bindingen cysview/hexvix + scope er kun sterk i usa.
I Kina, slik jeg har skjĂžnt det, blir situasjonen a la Europa.
Schneider har tidligere sagt at Wolf er mest pÄ ballen i Kina. At de i fase 3 tester med deres scope er derfor ingen overraskelse.

3 Likes

RW har vel vĂŠrt i bruk i Europa en stund allerede?
Men det betyr jo at de er villige til Ä satse, og etterhvert konkurere med KS i USA. Jeg hÄper virkelig pÄ en snarlig nedklassifisering.

1 Like

Takk for korrigering. SkjĂžnner at du har satt deg mye bedre inn i dette enn jeg har. đŸ«Ą

3 Likes

Jeg fÞlger ikke veldig mye med pÄ utstyrsfronten utenom KS, men at Wolf har nytt scope er interessant. Hvis alle de tre store har scope av topp kvalitet, vil det vÊre et godt utgangspunkt for Ä penetrere USA nÄr/hvis nedklassifisering kommer

1 Like

Enig, og i tillegg til Ä vÊre et godt utgangspunkt sier det noe om at de ser BLC som et satsingsomrÄde. Og man mÄ formode at KS, RW og Olympus har rimelig god oversikt over blÊrekreftmiljÞet.

RW kjÞrte roadshow i Europa i hele fjor sammen med Photocure. Det tyder jo pÄ nytt utstyr. Uten at resultatet av dette stuntet var dramatisk da.

1 Like

NÄ vet jeg at man kan sitte og stirre seg grÞnn pÄ en aksje i disse tider og ikke forstÄ hvorfor den faller. Anbefaler Ä zoome litt ut pÄ makro nÄ. Flere enorme banker har mÄtte bli tatt over av de store pga. konkursrisiko etter at man har sett flere forskjellige ting. Bank runs, tap pÄ risky investeringer pga. renteoppgangen mm. Markedene er i krise mtp. usikkerhet nÄ, og da blir yieldkrav hÞyere, sÄ selskaper som dette fÄr svi. Trenger ikke nÞdvendigvis ha sÄ mye med caset Ä gjÞre.

2 Likes

LeverandÞrene mÄ gjennom en forenklet godkjenning i USA selv etter nedklassifisering (510k application). Usikker pÄ om det kun er dokumentasjon eller om utstyr i Europa kan brukes uten videre, men dette tar typisk 90 dager hos FDA for godkjenning.