Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

@Snoeffelen: Du har tidligere hatt gode refleksjoner om PHO vs Medistim. Har du sett noe pÄ senere tids utvikling? Medi ser ut til Ä ha levert knalltall for 2022. Er 2023 Äret vekst og lÞnnsomhet materialiserer seg for PHO.

Dan Schneider har faktisk guidet for fĂžrste gang siden fĂžr pandemien. Han tar aldri for hardt i, men “garanterer” minimum 20% vekst i inntekter nĂ„ pĂ„ nyĂ„ret. Januar som best ever og bra februar. FĂžler meg trygg pĂ„ at vi kan regne med at dette stemmer.

1 Like

Ja det gjĂžr vel til og med oljefondet og folketrygdfondet?

1 Like

Dette er et godt poeng. Faktiske guidinger fra Dan har ofte vĂŠrt sĂŠrdeles presise.

Vel, det er vel pÄ sin plass Ä pÄpeke at han som regel skuffer markedet, med pÄfÞlgende kursfall, nÄr han presenterer q-rapportene.
Som ogsÄ en annen her opplevde, ble jeg allikevel skikkelig tatt pÄ sengen denne gangen.
Etter hvert kan det nÄ se ut til at nedsalget som forÄrsaket kursmassakren har stoppet, iallfall midlertidig.
Jeg er dog trygg pÄ at kursen skal vesentlig opp igjen i 2023. Det er hÞyst sannsynlig at Pho treffer positivt pÄ noen av de fete triggerne som ligger i lÞypen de neste 12 mnd
.

En annen sak, Styrevalg PHO 3. mai - valgkomiteen ledes av HP BĂžhn.

Det kommer frem opplysninger i kjĂžlvannet av gĂ„rsdagens Nano Q (se TI Chat’en - og Nano SmĂ„prat) som kan peke i retning at tidligere styre / ledelse i Nano (Med Egget som styreleder) har holdt tilbake essensiell informasjon om protokoll-tillegg og doserings-regimer i Paradigme.

Kan vi ha en slik styreleder i PHO? Han stÄr pÄ valg om 2 mnd. https://mb.cision.com/Public/17498/3556304/aa9d04145129791c.pdf

2 Likes

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview ikveld

St. Pete Urology
830 Central Avenue, Ste 100, St. Petersburg, FL 33701

13 Likes

Ei heller mandag. De trader muligens, dagen endte med 29 flere aksjer.

Og roboter jobber pÄ, i dag er tallet 281

La de jobbe pÄ, pÄ en mÄte hÄper jeg nÄ kursen blir liggende her en stund til jeg fÄr samlet i sammen mer penger til Ä kjÞpe her. Det er nÄ livsfarlig Ä fÄ et bud, ser hva som har skjedd i SEAWAY7 og QUENTAFUEL. Det er mulig det BW eller noen andre har hatt som agenda med dette overdrevne nedsalget.

Noen her som vet hvor mye PHO har som fremfĂžrbar underskudd?

Tror det var BONUS som la ut en analyse eller gjennomgang av selskapet det stod der.

Deferred tax asset 55 120

Det kan ikke vĂŠre riktig bare 55 000?

55mnok.

er der noe PHO kan gjÞre for Ä minimere effekten av problemer og nedetid pÄ scopes , altsÄ utstyr fra leverandÞrer hvor PHO ikke kan klandres?
nÄr scopes havarerer , bÞr en da fikse det gamle parralelt med innstallasjonen av nytt uttyr?
Det er vel kanskje et spÞrsmÄl om hvor en fÄr mest igjen av investert kapital?
Hospital-kjeder burde kanskje dublere antall scope i et gunstig fordelingsmĂžnster slik at de kan sende utstyr til et hospital i kjeden som har problemer

70 tallet er her allerede og dette ser jo bare ikke bra ut. Lenge til neste Q og flere og flere kaster kortene.

Hvor billig kan pho bli i denne omgang?

Dette synes Ă„ vĂŠre uttrykk for en tillitskrise til sittende admin. Slett ikke sikkert det blir DS som holder Q1-presentasjonen.
30% radert vekk pÄ en drÞy uke. Det er hÞyst spesielt og skikkelig ille for et selskap i Pho sin posisjon.

1 Like

Faller pÄ minimalt volum. SÄ langt.

1 Like