Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

https://twitter.com/urotoday/status/1658910330733436936

Verdt å høre på :heart:

1 Like

I Finansavisen på lørdag var det vist en del selskaper som hadde falt betydelig og med overskriften at nå var det man kunne kjøpe 1 NOK selskaper for 30 øre. Understreket at det var da veldig viktig å velge riktig selskap basert på en del kriterier. PHO dekte alle de kriteriene som var listet opp, derfor kjøper jeg litt hver dag nå.

2 Likes

PHO Koster ikke 30 øre da, så må være andre selskap de mener

1 Like

Jo, det er ihvertfall det vi har trodd. At verdien burde ligge nærmere tre ganger høyere enn idag.
Altså en krone for tredve øre. Men det forutsetter jo at det er fler enn en håndfull trofaste som mener det samme, og at de kjøper.

1 Like

DS PHO radium podcast

1 Like

Teknisk ikke å anbefalle, Jonas børde å ha slått av sin microphone.

Synes ellers mixed. Down classification er helt klart PHO trenger.

1 Like

Nice med litt darth vader feeling på pod’en da

Det var ikke så ille, da. Bare Einarson som hadde mikrofonen på. Litt som å ha en god samtale mens onkel sover tungt i godstolen ved siden av.
Ingen grunn til ikke å høre i alle fall.

Synes det var mye optimisme mellom linjene

1 Like

Hør fra 12:20
Jonas spør hvorfor det er motstand mot å skifte fra white light til blue light. Dan svarer at hovedårsaken er equipment cost. Her peker han på og problematiserer over monopol situasjonen til Karl Storz. Ikke bare er utstyret dyrt i seg selv, men de krever også tusenvis av dollar i service cost per klinikk per mnd

“A lot of good things happening in the background I just can`t get into” Den var fin :slight_smile:

4 Likes

Når eg høyrer på podcasten får eg inntrykk av at Dan og Erik er avslappa. Eg tolker dei som at ting har vore vanskeleg, men no går det bra.

4 Likes

Jeg kan ikke huske å ha sett dette siden Q4. (kilde Pareto)

Bank of NY er netto kjøper de siste 7 dgr.

Bank of NY netto salg så langt i år er ca 880k aksjer.

2 Likes

Tror ikke det er veldig nyttig å forsøke å analysere flytting av aksjer mellom klientkonti i samme bank…

@Netromo , delvis er jeg vel så enig med deg. Og jeg skal ikke tolke det alt for mye men noe endirnger kan være av interesse tenker jeg. Men det er vel opp til alle å ha sine tanker.

1 Like

Ser i dag har Bank of New York Mellon SA/NV gått opp til 530 264,00. så de må være på kjøperen.
Hørte på podcasten som jeg oppfattet som svært positiv på flere fronter, forventer å høre fra FDA angående nedklassifisering allerede i morgen 24.5.

1 Like

Det lempes store bunker med aksjer ut i markedet på 52…selgersiden er blytung
Har ikke Dan & co kontakt med virkeligheten eller er det markedet som ikke skjønner hvor bra dette blir nå?

Markedet har ikke forstått hvor bra dette blir er min oppfatning. Hva om FDA allerede i morgen nedklassifisering av scopene i morgen, DS var klar på det i podcasten at det kommer et svar i morgen.
Han har tidligere sagt at det er en significant development. Han sa også i podcasten at brukerfrekvensen er opp med de nye scopene. Vi får se markedet har alltid rett sies det.

Sånn eg forstod han kan FDA komme med ei uttaling, men det er ikkje nedklassifiseringa som kan komme i morgon. Den kan ta opptil to år.

1 Like

Enig med deg. Svaret om de skal starte samtalene om nedklassifisering kan komme i morgen.

1 Like

Vel vi får se hva som kommer i morgen, blir interessant.

Jeg tror ikke at vi hører noe imorgen. FDA er ikke i det hele tatt forpliktet til å svare imorgen.