Det er USA som er potensialet.
Det koster å vokse, men vi ser gradvis resultater av innsatsen til tross for motvind i form av flex scope og langvarig prosess rundt nedklassifisering.
Det er USA som er potensialet.
Det koster å vokse, men vi ser gradvis resultater av innsatsen til tross for motvind i form av flex scope og langvarig prosess rundt nedklassifisering.
Klar over det. Samtidig har de nå endelig fått vekst igjen. Jeg forventer at marginer øker og de vekst investeringer som er gjort vil øke både bunn og topplinje. Veldig viktig med trendskifte som synes solid nå i mine øyne. Photocure skal ha høyere vekst enn dette fremover. Det er ikke tvil om det. Samtidig har du investert i selskapet og ser da noen verdier som bør komme frem?
Anbefaler å se på aksjonærlister fremover. Altså om de største eierne fortsetter å øke. Det synes å være solid støtte fra eierne.
Ikke for meg. Når kostnadene til stadighet overstiger inntektene (på driften) og over tid slik tilfellet er for pho, kaller jeg det å underprestere, rett og slett ikke godt nok - og heller ikke bærekraftig.
Tipper (og håper) Asieris vil gi en demonstrasjon i hvordan å utvikle og drifte et selskap. Begge har et state of the art produkt, med enestående bruttomarginer.
Ja, jeg tenkte egentlig kun på tallene/resultatet per i dag. Når det går “bedre” i USA blir tallene desto penere. Men TTT.
Savepig: OPEX finder vel et mere normalt leje når APL-1702 og Hexwix er helt afklaret i kina.
DK
De har fått 2-3 år på seg til å bevise etter covid at de klarer å skape en skalerbar forretningsmodell…
Er jo bare å sammenligne med gentian hvordan man ønsker at det skal se ut
Photocure fortsetter å vokse i omsetning av Hexvix/Cysview. Milestones for Cevira redder selskapet i solid pluss for 2025. Selskapet vil også komme ut av skapet når Cevira blir markeds godkjent og derved få økt oppmerksomhet i markedet.
Skjønner ærlig talt ikke kursnedgangen i dag, hva hadde man forventet? Må nesten kjøpe litt mer.
Joda, vi har visst bare litt ulik forventning til når veksten burde begynne å akselerere igjen. Helt fair.
Jeg hadde håpt å se litt sterkere utvikling i 2024 og begynner å bli litt lei av at pre-covid veksten drøyer så voldsomt. Og est. 7-11% inntektsvekst for 2025 var definitivt ikke det jeg ønsket å lese.
Bare å søke, opprettet for 10 minutter siden
Håper de får inn en riktig så bös regnearkjævel da.
Det handler om tillit.
Om noe, er jeg faktisk mer bekymret over hvordan Pho vil forvalte royalties/milestones fra Asieris enn hvorvidt Cevira faktisk blir godkjent.
Inntektene fra Asieris MÅ utbetales i utbytte og ikke havne i hendene på DS & Co.
Vurderer faktisk lowkey å søke på den her😂
Bikker straks 2 års erfaring med regnskap, kan plotting, og har fulgt PHO tett i 6 år
Savepig: uden kina Opex på de 4,9mill lander Opex på 109,5 Q1 2025 og sammelignet med Opex Q3 2024 på 107,3 mill --det er min point, da er vi på et mere normalt niveau
DK
Det irriterer meg at om EN person hadde halvert lønna si hadde EBITDA for FY24 økt med 14%…
Butikken omsetter for 500mill og virker til å være mer heft enn noe annet.
Altså, forventet ikke noe annet enn nettopp dette - så vi får vente på milepælsutbetaling og royalties fra et nytt marked. Er tydelig at man er langt over modningsfasen i EU/US
Sånn - tilbake til underfinansiert pre-kommersiell tidligfase biotech…
Ser ut som nedklassifisering og reintroduksjon av FLEX er det eneste som kan gi en skikkelig vekst i US…
Man må se på hvor kostnadene går.
Den grå linjen er inntekter kun fra Cysview.
Den grønne linjen er utgifter ifbm. Cysview.
Den blå er totale utgifter.
Ser man tilbake de siste 11 kvartalene ser man at de 2 store økningen i utgifter ikke har vært synkront med utgifter innen Cysview slik det var tidligere.
Skulle Photocure droppet disse utiftene i Kina, Wolf osv?
Litt fart igjen i utplassering av scop, det er jo hvertfall litt positivt
Synd at den blå elven i chartet renner seg tørr.