Stengt til Tirsdag neste uke ser det ut til.
Noen har bestemt at PHO skal handles her, koste hva det koste vil. Fremstår både syntetisk og bevisst utmattende.
Ikke ulikt hvordan det var i svensken som ble kjøpt opp alt for billig. Enten det eller så er det hele TI som skal kopiere traden 50-56 her inne…
Just presis.
Det bidrar nok noe, men det er ikke en tilstrekkelig forklaring.
Blir nok presset ned til under 50 igjen ila uka.
Samme mønsteret. Det fortsetter slik helt til en av de store triggerne innfris.
Evt kan også 3q overraske og gi et varig løft.
https://www.photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information
56,3% eierandel på de 20 største nå
Hvis man tror på blockbuster og at tempoet på det regulatoriske fortsetter hos partneren spiller ikke dagens kurs noe.
Nei tror ikke den er oppdatert. den Bank of NY solgte 44000 aksjer. Når kursen gå opp selger de og omvendt når den faller. En annen J.P. Morgen konto også selger ved oppgang og kontrollerer det hele.
Skal drive til F T
Asieris opp 30-40 prosent siste uken, meanwhile i PHO:
Er det ikke litt skummelt å fremstå så sikker på gevinst, sett i lys av erfaringen fra Ulti?
Ja, og det er noe med sånne enten/eller ventesituasjoner som har en tendens til å ikke gå den veien man håper
Virker ihvertfall som det er bakt inn en risiko i kursen
På hvilken planet har R/R i PHO noe med binære Ultimovacs å gjøre? Her er det snakk om ph3 assets som er godkjent / i ferd med å godkjennes. Om jeg var «sikker» hadde det vært all-inn PHO, og det er jeg på ingen måte. Hva som er forunderlig med å anta økt prising ifbm. forventninger til- og/eller de facto Cevira-godkjenning fatter ikke jeg.
Ikke noe annet enn at vi var vel like sterke i troen på at Ulti skulle bli en suksess, som man nå synes å være på Cevira-godkjenning?
Jeg er mye sikrere på at Cevira blir godkjent for å si det forsiktig. Men ingenting i livet er sikkert. Kanskje Asieris sendte til feil epostadresse. Fåglarna vet at PHO ikke har godkjenning og/eller inntekter fra Cevira bakt inn i dagens kurs.
Ja hvis det hadde vært så og si sikkert at det blir godkjent så ville ikke kursen vært 50 nå
Hvorfor har de hyret inn Ryan Kitchen? Vi vet fremdeles ikke hvorfor det var så viktig å ansette han. Ny stilling, fancy tittel og masse opsjoner. Ghost Protokoll. 😶🌫
Trist å se hvor lett det er å manipulere pho og OS
Alltid tilbake til start. Nå må en snart lære dette. Ut ved oppgang inn igjen på bånn. Hadde jeg vært så konsekvent hadde jeg hatt dobbelt så mange aksjer til “samme pris” i løpet av det siste året.
Altfor nærme godkjenning av cevira til å gjøre det nå. Hovedposten, tradingposten og litt til får stå i fred her.