Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

However, bladder cancer outcomes have been suboptimal due to the lack of mandatory blue light cystoscopy use in identifying non-muscle invasive bladder cancer. Despite more than 20 years of evidence showing that blue light cystoscopy can detect up to 45% of tumors missed by white light cystoscopy, the urology field has been slow to fully adopt this technology as a standard part of treatment. [2]
SÄ nÄr vil dette ta av, BLC har mindre enn 5% markedsandel til nÄ oppsiden er enorm. Jeg legger meg pÄ kjÞp og akkumulerer for jeg er overbevist om at BLC gÄr mot en monopol situasjon. Er overbevist om at flere ser dette og at enten tar kursen av fÞr et bud eller sÄ kommer et bud fÞrst og da er det forsent Ä kjÞpe.

2 Likes

“Despite more than 20 years of evidence showing that blue light cystoscopy can detect up to 45% of tumors missed by white light cystoscopy”

Photocure gÄr ennÄ solo lÞp, som en klegg mot en Þrn.
BP holder hardnakket pÄ white light. Og hvem hÞrer FDA pÄ? Svaret gir seg selv.
Partnerskap med BP hadde gjort seg.
Da hadde vi sluppet hele den kostbare salgsavdelingen fordi BLC ville da vĂŠre SOC.

3 Likes

Aksjen definitivt under press ned mot stÞttenivÄ, men er ikke sÄ lett pÄ Ä bli klok pÄ om det er bevisst tukling med kursen eller om det bare er manglende kjÞpere.

Ingenting pÄ topp 50 som tyder pÄ at det er noe selgere av betydning nÄ men kanskje noen som sjonglerer.

2 Likes

Har tatt en liten klype i dag pÄ 50.7

1 Like

Jeg ligger og forsiktig pÄ kjÞp og fÄr fill, er overbevist om at denne skal kraftig opp enten ved bud pÄ selskapet eller at vi fÄr en ketchup effekt. Kan komme nÄ i Q3 rapporten i nov med et knall resultat for Cysview/Hexvix. Hvordan kan myndigheter, legestanden pasienter ignorere BLC stort lenger?
Legge til investorer og analytikere.
Har sendt forsknings rapporten til FA og bedt de omtale den.

Virker egentlig ganske systematisk, hver gang den gÄr litt opp kastes det ut nye salgsordrer pÄ sekubder.

Vel det er jo begge deler. Det er de tre ovennevnte svenske kontoene som lÄser og bÞsser kursen. Det er helt pÄfallende, og er vel mest plausibelt pleie av shorts under 0,5 %.

3 Likes

ja jeg har og sett det over lang tid men har kommet til at det spiller ingen rolle om det er short pleie eller tukling med kursen for Ä holde den nede for Ä tilrettelegge for oppkjÞp. Det er slik jeg ser det nÄ en enestÄende mulighet til Ä akkumulere til en spot pris for det fundamentale er nÄ til de grader pÄ plass slik at den vil flyte oppover.

2 Likes

Med et slikt partnerskap er jeg rimelig sikker pÄ at nedklassifiseringen hadde vÊrt i boks for lenge siden.

Men BP er tydeligvis ikke interessert i BLC. Hadde de vĂŠrt det hadde de vel heller kjĂžpt hele PHO, markedsverdien er jo bare lommerusk for et av de store selskapene.

Kanskje Ryan Kitchen og “mergers and acquisitions” dama i styret jobber med noe slikt?

Kan det tenkes at Asieris kommer med et bud samme dag som godkjennelsen kommer?

I CALTX kom budet ifm kvartalspresentasjonen hvor de viste at de leverte pÄ salg. Ettersom det er stÞrre milestones som mÄ utbetales fra Asieris ved godkjenning av Cevira er nok ikke det utenkelig hvis det skulle komme. Det er uansett Asieris som skal stÄ for salget, sÄ de trenger ikke vente Ä se der.

1 Like

Det er jo en glimrende kuratering av kursen, de skal de ha.

1 Like

Er det noen som tenker at PHO under Hestdal ville vÊrt dÄrligere stillet idag? Var Schneider rette mann sett i etterpÄklokskapens lys?

Hvis det er cysviewdu tenker pÄ sÄ tror jeg ikke det er noen som klarer Ä fÄ til kraftig vekst. Klinikkene har et bra system pÄ nÄr de bruker blÄtt lys og nÄr de bruker hvitt.Det rikker seg ikke mye. Hvis Cevira kommer pÄ markedet og kanskje ogsÄ cysview i Kina sÄ skal vel DS ha en del av Êren for det vel

Dan Schneider stiller i en liga for seg selv sammen lignet med Hestdal’s stutrende engelsk.

Hestdal hadde ingen kommersiell erfaring som krevde i vekst fasen som Pho var inne i 2018 nÄr de skulle inn i markedet i Usa.

Det tenkte jeg ogsĂ„. Lenge. Men er PHO blitt et “rasktvoksende helseselskap” under Schneider?
Vel, omsetningen er dobblet de siste 3 Ärene. Men det er utgiftene ogsÄ.
Men Schneider har personlig god grunn til Ă„ vĂŠre fornĂžyd.

Det var pÄ god vei, men uforutsette hendelser som DS ikke kan klandres for eller hadde mulighet til Ä pÄvirke gjore att Pho gikk i minus.

De store linjene og beslutningene er det styret som til syvende og sist tar. SĂ„ er det DS sin jobb Ă„ utfĂžre de.

Mye spennende framover som skjer nÄ, sÄ hÄper det blir stang inn for Schneider og Photocure.

1 Like

Og der sitter heldigvis
. :drum::drum::drum::drum:

M A L E N E ! :joy:

Ikke ti ville hester hadde klart Ä dra meg inn pÄ aksjonÊrlisten i et selskap hvor hun klarer Ä smiske seg inn i styret.

3 Likes

Ingen Marlene i styret der nei, sÄ vidt jeg kan se.