Fikk denne pÄ mail i dag kl 13, men ser ikke ut til at det er noe nytt:
kom i natt den⊠har du tregt internett âŠ
NÄ ble det svinaktig moro, eksemplarisk brudd oppover pÄ greit volum. Elsker Ä se en sperre bli lagt og tatt ut.
Eksemplarisk brudd opp som @Savepig sier. Tok ut en stor negativ bar med hÞyt volum i seg, samtidig som bruddet kom pÄ bra volum og lukket pÄ high for dagen.
Slik jeg tegner mine charts gir den rÞde streken din pÄ 55-56 ish relevans helt tilbake til i sommer, desto bedre nÄr det da kommer en sÄ tydelig bevegelse oppover.
Her mÄ noen virkelig legge seg i selen i ponty pandy
Vi begynte Äret pÄ 68, sÄ vi burde ogsÄ avslutte rundt det nivÄet som et godt fundament for rakettavfyring.
Det gledeligste er at flipperne her inne (og der ute) nÄ sitter utenfor og mÄ innfinne seg med at de mÄ forholde seg til en ny, hÞyere tradingrange. I det hele tatt er nÄ det tekniske omsider positivt i tillegg til det fundamentale og kommende triggere.
Som vi ser i brevet Jayram skrev til FDA for over ett Ă„r siden, har han mange svĂŠrt vektige argumenter. LeverandĂžrene stĂ„r i âkĂžâ for Ă„ fĂ„ hurtiggodkjennelse for flexible BLC-skop. Men det er omtrent ingen vits Ă„ sĂžke uten nedfasing av kravet.
Det kan virke som om det er konkurrenter i BP som er hovedproblemet (BCG-konkurrenter) og har de beste lobbyistene. ForhÄpentligvis fÄr Kitchner hull pÄ byllen i FDA, slik at flexiscopmarkedet Äpnes opp. OgsÄ Olympus med sitt siste komboskop, som riktignok er et fastskop, bÞr ha gode muligheter i USA.
I det minste vil nok BLC/Hexvix fÄ stor fremgang med Olympus nye skop i Europa.
Det er nÄ diverse gode fundamentale forventninger i Photocure, som lÞfter kursen. LÞftet tas ikke ut av luften, men vil fÄ ny fart etter hvert som alle forventningene realiseres i faktiske lÞsninger.
Men tradingrange fra 55 og OPP, er da mye hyggeligere enn fra 55 og ned
Bare lad kÞbelysten fortsÊtte til det nye Är,hvor der sÄ kommer skal vi kalde det gode nyheder.
Det er mit jule Ăžnske for i Ă„r sidste Ă„r gik jeg med â fred pĂ„ jordenâ sĂ„ lĂŠg ikke for meget i det.
NĂ„ ble photocure selv kjĂžpelystne!
Er det i kveld listene viser hvem som stod for volumet i gÄr?
I morgen. T+2
Den informasjonen er det tydelig at noen har fÄtt fÞr andre
Litt avhengig av hvordan de kjĂžrer det kan det fort bli mye vanskeligere Ă„ tulle med kursen
Satser pÄ at DNB har spisskompetanse pÄ kursmanipulasjon og er pÄ PHO sitt lag
NÄ vet ikke jeg hvordan det fungerer i investeringsbanker, men hadde jo selvsagt vÊrt artig Ä sett om det var DNB markets som stod for mesteparten av volumet pÄ en dag som i gÄr gitt meldingen som kom idag.
NÄr Photocure viser en snittpris pÄ 100kr aksjen er det vel fort gjort for DNB Ä handle x antall aksjer til lavere kurs Ä levere disse suksessivt. HÞres forÞvrig shady ut, men hva er vel en torsdagsmorgen uten Ä vÊre litt konspi!
Kursen nÄ er 61. Selskapet ser Äpenbart lyst pÄ fremtiden og tar hÞyde for Ä betale i snitt opp mot 100 per aksje i sitt tilbakekjÞpsprogram for de 300.000 aksjene .
Da bĂžr de ikke drĂžye for lenge âŠ