Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Kursen holder seg overraskende bra
 FÄtt en krysning pÄ MA50/MA100 ogsÄ :

3 Likes

HĂ„ber det er i forkant af snarlige nyheder fra de Kinesiske myndigheder — sidst der blev meldt fra Asieris var en sĂžndag.
Der er nu gĂ„et lidt over en mĂ„ned siden de Kinesiske myndigheder modtog og anerkendte Cevira ansĂžgning — hĂ„ber vi fĂ„r en status pĂ„ ansĂžgningen inden lĂŠnge fra myndighederne.

Dansken

2 Likes

Noen som har greie pÄ web-utvikling og/eller fÞlger med pÄ disse strekene pÄ Asieris sin hjemmeside?
NÄr jeg kikker pÄ laptop pÄ den engelske siden er alt pre-klinisk, pÄ den kinesiske er trekanten akkurat inni NDA feltet, men pÄ mobil har den kommet litt lenger av en eller annen grunn?

2 Likes

Det skulle du nok ikke sagt. :thinking:

2 Likes

Da har vi endelig fÄtt AI inn i PHO
New Photocure White Paper: Beyond the buzzwords – How AI and advancing diagnostic technologies will transform early bladder cancer care

New Photocure White Paper: Beyond the buzzwords – How AI and advancing diagnostic technologies will transform early bladder cancer care

2 Likes

Er ikke webutvikler, men jobber som data engineer sÄ er overlapp pÄ enkelte ting. Det ser ut som de nylig har fornyet nettsiden sin, sÄ for meg virker det som at ting har blitt publisert litt i hast uten Ä sikre at alt er ferdig og riktig. Ref. engelske siden viser at alt er pre-klinisk.
Det med mobil vs laptop kan vÊre sÄ enkelt som en forskyvning av grafikk avhengig av skjerm pÄ enheten.

1 Like

Betyr ikke sÄ mye egentlig. Da begge er i NDA-fase.

1 Like

Tenkte det var noe slikt ja, bare litt tilfeldig jeg sÄg det nÄr det nÊrmer seg disse 40 dagene det blir snakket om.:sweat_smile: Takk for svar.:+1:

Det er alltid noe rart med “Pipeline-siden” til Asieris fra noen dager til en uke fþr nyheter som involverer forandringer i pipeline. Krysser fingrene.

1 Like

New Photocure White Paper: Beyond the buzzwords – How AI and advancing diagnostic technologies will transform early bladder cancer care

3 Likes

Tok white paperet innom scholarai

Vurdering av Photocures white paper mot tilgjengelig forskning

Positive Sammenligninger:

  1. Detaljert om AI-anvendelser : Photocure beskriver hvordan AI brukes til Ă„ forbedre diagnostikk og behandling av blĂŠrekreft, som stĂžttes av forskning som viser AI’s evne til Ă„ forbedre diagnostikk nĂžyaktighet gjennom metoder som deep learning og bildeanalyse under cystoskopi (Yang et al.).
  2. Kliniske anvendelser : Artikkelen nevner spesifikke kliniske anvendelser av AI, som er i trĂ„d med forskning som understreker AI’s rolle i kliniske settinger for tidlig oppdagelse og overvĂ„kning av sykdomsprogresjon (Lebret et al.).
  3. Presisjonsmedisin : Photocure fokuserer pÄ presisjonsmedisin, noe som er en etablert fordel ved AI i blÊrekreftbehandling. Forskning viser at AI kan bidra til mer mÄlrettet behandling ved Ä analysere store mengder data for Ä identifisere de mest effektive behandlingsstrategiene (Betkerur et al.).

Kritiske Sammenligninger:

  1. Manglende detaljer om utfordringer : Photocure kunne hatt mer om de regulatoriske og praktiske utfordringene ved implementering av AI. Forskning peker ofte pÄ disse hindringene som viktige faktorer for suksessfull AI-integrasjon i klinisk praksis (Sheinfeld et al.).
  2. Økonomiske aspekter : White paper diskuterer ikke Þkonomiske implikasjoner, noe som er viktig ifÞlge tilgjengelig forskning som viser at kostnadseffektivitet er en kritisk faktor for AI-implementering i helsesektoren (Farling et al.).
  3. Pasientperspektiv og etikk : Photocure nevner lite om pasientopplevelser og etiske aspekter ved AI. Dette er imidlertid viktig, da forskning understreker behovet for Ă„ adressere etiske bekymringer og pasientenes holdninger til AI i helsevesenet (Renard et al.).

Fem Viktigste Takeaways

  1. Positive :
  • Gir en omfattende innfĂžring i AI’s rolle i diagnostikk og behandling av blĂŠrekreft.
  • Underbygger pĂ„standene med relevante forskningsreferanser.
  • Presenterer AI som en teknologi som kan forbedre presisjon og individualisering i behandling.
  • Belyser hvordan AI kan integreres i kliniske settinger for bedre pasientutfall.
  • Beskriver spesifikke anvendelser av AI i ulike stadier av blĂŠrekreftbehandling.
  1. Kritiske :
  • Mangler diskusjon om regulatoriske og praktiske utfordringer ved AI-implementering.
  • Unnlater Ă„ diskutere Ăžkonomiske implikasjoner ved bruk av AI-teknologi.
  • Lite fokus pĂ„ etiske overveielser og pasientperspektiv ved AI-anvendelse.
  • Bruker teknisk jargong som kan vĂŠre vanskelig tilgjengelig for ikke-eksperter.
  • Kunne hatt mer dybde om potensielle feilmarginer og begrensninger ved AI i medisinsk praksis.
1 Like

Det viktige er som jeg ser det er at de er pÄ ballen og ikke blir tatt pÄ sengen av andre som utvikler AI i diagnostikk. Det er mange selskaper som photocure kan samarbeide med pÄ dette ogsÄ norske.

3 Likes

Over 5 Är for Hexvix og Cevira i Kina. Hvem sÄ for seg det i 2019? :nauseated_face:

TTALT i Photocure. :face_vomiting:

(Ting Tar Altfor Lang Tid)

IR i PHO: :sleeping::sleeping::sleeping:

De som har innsikt i hvordan studier gjennomfÞres og regulatoriske godkjenningsprosesser foregÄr hadde nok sett for seg dette. Egentlig har asieris levert i et forrykende tempo, og levert til toppscore.

9 Likes

Nei, om vi bare visste sÄ ville vi nok gjort andre valg. Tenk om vi for eksempel visste at PHO-kursen toppet i mai/juni 2021.

[Quadruple696

Hvem sÄ for seg det i 2019?

Nei, om vi bare visste sÄ ville vi nok gjort andre valg. Tenk om vi for eksempel visste at PHO-kursen toppet i mai/juni 2021.]

NÄr dagen kommer da vi endelig fÄr igjen for Ä ha sittet i denne aksjen sÄ lenge, blir ventetiden rikelig belÞnnet
 :partying_face:

Neste gang det er snakk om Ă„ investere i en biotek aksje tror jeg ikke at jeg vil binde meg til masten og risikere at skuta forliser. :parachute:
Slik altfor mange smÄ investorer har gjort. Og hva er vitsen med Ä gÄ inn i et selskap som er i phase 2, med utsikter til et langt phase 3 lÞp og risikere at produktet ikke holder mÄl?
Heldigvis har Photocure vÊrt et sikkert kort nÄr det gjelder godkjenning og kommersialisering av sine produkter.
Det er bare Ă„ holde ut over de siste hindere.

Det jeg ikke skjÞnner er hvorfor kursen fÄr ligge pÄ 60 kr hvis det er sÄ sikkert at vi er like ved kick off i Kina

Kanskje IR avdelingen :sleeping::sleeping::sleeping: i selskapet kunne vÊrt mer pÄ med f.eks Ä fokusere pÄ potensialet i Kina med Cevira og forestÄende salg av Hexvix?

Kanskje de ikke ser pÄ d potensialet som sÄ enormt som mange her ser for seg da. Derfor

NÄ har jeg gÄtt gjennom hele selskapet pÄ nett, men finner fortsatt ikke hvilken funksjon Ryan Kitchen har.
Kanskje de manglet personell i kantina, sĂ„ Ryan “KjĂžkken” kvalifiserer i og med navnet sitt. :rofl::joy: