Det er jo slik at når noen selger så må nødvendigvis noen kjøpe. Ellers blir det ingen handel.
Om topp50 var på kjøpern og var de som initsierte handelen så ville kursen stige.
Men når det er små investorer som ønsker seg ut, så må de prise seg slik at noen (motvillig) plukker opp aksjene. Da faller kursen. Og det har den nå gjort en stund. Dessverre.
Må jo være over 20% nedgang nå fra siste topp 
Tipper mange «håper» på en inngang/akk på 40-tallet, meg selv inkludert. Avventer til jeg ser den snur.
20,39% faktisk! Voksen volatilitet
Godt nede i oversolgt på time.
Antydning til stokastisk crossover på daily
Litt relevans for Photocure siden ekspertene uttaler i den artikkelen at siden Cervarix beskytter mot færre antall HPV-virus enn Gardasil vil man fortsette å se et betydelig antall forstadier til kreft, aka LSIL og HSIL i Norge, og så vidt jeg forstod kan første innsending fra Asieris også dekke det europeiske markedet.
Hadde aldri trodd at den skulle ned dit igjen, men det ser nesten sånn ut. Har lagt kruttet til tørk.
Jepp, bare skuffelser med denne aksjen. Nå er vi ned over 15% siden nyttår, helt håpløst.
Jeg har for øvrig brukt opp nok med krutt på dette, det frister ikke å brenne av enda mer.
Det tegnes og burkes med uforminsket dedikasjon - like deler fascinerende som provoserende at det skjer så uforstyrret. Det er helt likt som tidligere, og det er helt sikkert samme kilde.
Denne nyttårsraketten har visst kineserne full kontroll med.
Fase 3 godkjent og i allersiste fase for godkjent markedsføring og allikevell et marked som er så missfornøyd ???
Dette at produktet er godkjent i alle fasene , ja , det er første gangen dettr skjer for meg.
Kanskje det er slik som vi opplever det som er normalt?
Har ikke noe tilsvarende å sammenligne med,
Markedet nekter å prise inn bedre tall fra asset allerede i salg (BLC) og/eller noen som helst suksess for asset som venter på siste godkjenning. Det er så absolutt «nytt» siden 2021 da sektoren krakket generelt og alle peers i Norge gikk dukken etter tur spesielt (les: tilnærmet all risikokapital forsvant). Det sagt var vel også Algeta volatil de siste årene inntil relativt kort tid før oppkjøpet.
Edit:
Synes det er ganske vilt å se så mange småsparere kaste kortene så nært eventuell godkjenning av cevira. Å gå inn i biotech er en tolmodighetsprøve, nå glir vi snart inn i kinesisk nyttår, da vil nok ikke det skje så mye i Kina, men er flere triggere med nedklassifisering. Har også tro på en bedret bunnlinje ved kommende kvartalsrapport. Begynner å kjøpe mer hvis vi nærmer oss 48 kr
Fikk beskjed om at Petition med en feiltagelse ble gjenåpnet en liten stund. Den ble stengt igjen da denne feilen ble oppdaget.
Ingenting nytt angående selve review-prosessen.
Jeg har funnet en side der en kan følge en kø for gjennomgang av nye legemidler. APL-1702 lå på plass 32 i starten av januar og ligger nå på plass 25, så kan se ut som det går relativt fort. (Akseptnummeret er en henvisning til børsmeldingen i mai -24: Asieris announces NMPA acceptance of NDA for APL-1702, a non-surgical therapy for treating cervical HSIL - Asieris Pharmaceuticals)
Dette blir bra!
Kult; «du rykker stadig frem i køen, hold linjen».
Fra 32. til 25. plass på 3 uker høres ut som 1 hver tredje dag, eller 75 dager til det er vår tur, mandag 7. april da?
I mens så skal den vel ned på 40 tallet da.
Jeg bare har så jævelig vanskelig for å tro at det er småsparere som stadig senker kursen. Nå har vi vært oppe og nede her ved flere anledninger så anledning for å selge har det vært mange av.
Tror ikke det er småsparere som forårsaker denne nedgangen her, men større aktører med god tilgang til boka og børsen generelt.
Wooooov Lucrum !!! For et fund du har gjor der 
Er det muligt du kan ligge linket ind på myndighedernes hjemmeside ( kø siden)
Så kan vi følge med løbende 
Hvis det holder det du skrive og Snolf beregning — så er der ikke mange dage tilbage til den 7. April —— ved godt det er groft gennemsnit dage 
Tak for indspill 
Dansken
Er det da slik at søknaden ikke blir behandlet før ca den 7 april? 
Om man kan se søknader bak i tid på den siden, så kan man spore når Hexvix fikk dato for gjennomgang og sammenligne med når den faktisk fikk godkjenning. Det vil nok gi en noenlunde pekepinne på tid det tar
Det er bare å betale for abn, her eller andre som tilbyr tilgang til aksjelistene. Equinor pensjonskasse (200k), KLP (175k), danske bank (100k) er noen av de som har benyttet økt likviditet til å selge aksjer siden starten av desember.