Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 3

Lucrum — testet hjemmesiden uden at lykkedes at finde Cevira JXHS2400035

Står kun på Kinesisk og kan ikke finde knappen til oversættelse — det står også på Kina sprog :thinking:

Men rart hvis du vil holde os på forum opdateret en gang imellem — så er vi dig taknemlig :100:

Dansken

3 Likes

Husk at “rart” i norge betyr ‘merkelig’. :sweat_smile:

2 Likes

som jeg har sa litt tidligere dette tilbake kjøpet ble gjort altfor aggressivt og spesielt i perioder med lavere handelsvolum, som rundt jul. Det er ganske tydelig at tilbake kjøpene presset pho kursen opp med så store aksje kjøp hver dag. De hadde det ikke travelt, kjøps programmet skulle vare frem til 31 mars.
Men klart at de burde kjøpe 300 k til så de kan dekke hele opsjons programmet men bare hvis en kan få kjøpt de under 60 kr . Da pho vil tjene på den hvis de blir utnyttet i aksje opsjons programmet og vi som aksjonær ikke vil bli utvannet med flere aksjer.
En annen ting er det at jeg ikke kan skjønne hvorfor de har rundt 300 mill på bok. , mindre nå etter at de kjøpte 300k aksjer. Mener også at hvis /når godkjennelse kommer fra kina er det vel 11mill dollar hvis jeg ikke tar feil og disse burde bli betalt rett ut i utbytte.

5 Likes

Ja, 4 kroner pr aksje ville vært noe. Det ville også gjort noe vesentlig med kursen om PHO begynte å betale til aksjonærene, og ikke bare til ledelsen.

5 Likes

Da tipper jeg at 20-30% av 11musd hadde gått til å handle Pho-aksjer (eksisterende aksjonærer hadde puttet pengene tilbake i Pho-aksjer), da hadde nok kursen fått bein å gå på…!

1 Like

Eneste jeg ser at pho kunne har brukt penger på, er om de hadde fått en bra deal og kjøpt ut Ipsen. De har vel litt over 100 mill igjen å betale der.
Ellers har jeg vanskelig å se hva annet de kan bruke penger på uten at de må forandre hele selskapet de er og blir bladder cancer company.
Og forhåpentligvis at en får godkjennelse i kina så en kan få royalties fra Asieris .

Asieris Awarded “Annual Star of Innovation” at the 5th Annual Lunjian Awards 2024

6 Likes

Asieris has secured a spot on the list with its innovative bladder cancer diagnosis solution – Hexvix® combined with blue light cystoscopy. Hexvix® stands as the only domestically approved imaging agent used for diagnosing or operating on bladder cancer (including in situ carcinoma)

4 Likes

Nå trenger vi bare at det Wolf scope blir godkjent så begynner pengene å komme inn fra China.

1 Like

Søknaden på Wolf scope ligger 6 mnd etter hexvix så jeg regner ikke med noe før 2q… og som mye en venter på fra Kina så er jeg redd at 1q er for tidlig. Som vanlig i pho ting tar tid.

Nå er det slik at dette Wolf scope ble brukt under phase III Hexvix i China så det er lov å håpe på rast godkjenning.

Kom en post på 61 000 aksjer der er noen som vil ut håper det er siste rest

Skremmepost kanskje. Noen som vil bremse eller snu reverseringen

1 Like

Legge kjøp på ca 49? Spør for en venn

Må jo sies at brannvesenet har gjort en særdeles god jobb i PHO, og slukket en oppgang på 20-30%. Blir definitivt å trade denne fremover.

Det er en veldig lik bevegelse som etter i fjor sommer, bare enda brattere.

2 Likes

De 20 største øker med 12000 og de 50 største med 9000, det er hva vi har etterlyst.

1 Like

Trengs enda litt mer kjøping fra de største.

1 Like

Vi må vel ned krona vår i dag også vel?

Føler seg passe dum som ikke tømte ut alt på den tilbakekjøp oppgangen.