Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 3

Det ser ut som Asieris når toppen av den lista veldig fort, men vi vet ikke helt tidslinjen derfra til en avklarende melding.

Og så er det jo aldri garantert at det blir dønn approval og full jubel ved første korsvei heller.

3 Likes

Hvis Cevira forsvinner ut av den lista mars-ish, så er det lynkjapt i denne sektoren hvis godkjenning kommer i løpet av sommeren. Faktisk raskere en Lucky Luke.
Eller tenkte du enda raskere?

Tror man får godkjenningen før man drikker første Aperol i påskeferien. Men blir kun spekulasjon fra alle her før man evt. får legacy på tid til offentliggjort NDA for en/flere som ramler ut av listen etter å ha vært numero uno.

Ser man på dagens #1, er alle lys slukket (som eneste kandidat):

image

For Cevira er det én lykt igjen:

Tar det vinter og vår, eller er ting i “boks” når siste lys er slukket - følg med.

3 Likes

Tenkte uker i stedet for måneder.

1 Like

Ja – Følg med siden 10. feb som jeg også skrev om i går er der sket følgende da den er rykket op på en 13. plads vores JXHS2400035

Det er der sket: Den som havde nummer 6 i køen i går, er nu røget ud af listen CXHS2400038 som havde 1 lampe tændt – og den var IKKE sat på pause !!!

Stadig 3 på pause foran Cevira !!!

Så ikke noget systematik i denne “at blive fjernet fra listen” uanset lamper tændt eller ej, eller manglende lamper, det jeg kan følge at at de 15 øverste hopper lidt rundt i rækkefølgen og enkelte bliver taget af listen.

Så — lynet kan slå ned hvet minut !!!

Bare kolde fact i forhold til listen og nogen personlige betragtninger :open_mouth:

Ville være dejligt hvis nogen havde lidt mere indsigt i godkendelses processen :flushed: :thinking:

Dansken

6 Likes

Det tror jeg også.

1 Like

Jeg liker denne overskriften i Handelsbanken sin oppdatering;

Looking to underpromise and overdeliver

Skal vi nå få fra DS i Q4 resultatet at han har underpromised og vil overdeliver. Hadde vært kjærkommet, ser at flere ikke tror det og selger seg ned eller helt ut og aksjekursen følger etter.

1 Like

Hej
Er ved at kikke Handelesbankens analyse igennem.

Det er nyt for mig at “Stryker” står på spring til det Amerikanske marked ved Nedklassificering.

"FDA reclassification process, our research suggests Stryker may still be preparing for a US
market entry – potentially a key share price catalyst for 2025e "

Har aldrigt hørt om Stryker før – besøgt hjemmesiden uden at finde flexScope, men de nævner flexScope på hjemmesiden.

Kanske de allerede har godkendt FlexScope og bare skal have det godkendt til BLC ved nedklasseficering.

https://www.stryker.com/us/en/search.html?q=flexible+scope

Uddrag af deres tekst om Camera og Scope — her er flex nævnt :open_mouth:

Camera systems

High-definition endoscopic camera systems that are used to produce still and video images in the surgical field during surgical endoscopic procedures. The system is sensitive in the visible and infrared spectrum. The optical image is transferred from the surgical site to the camera head by a variety of rigid and flexible scopes which are attached to the camera head. The system consists of a camera control unit (CCU) and a camera head with an integral cable that connects to the CCU.

Undre mig at de har flexScope og PHO indgår samarbejde med Wolff om udvikling.

Ser ud til at Stryker er MEGET profesionelle :thinking:

EFTERSKRIFT. Stryker et kæmpe Amerikansk selskab med 52.000 ansatte :open_mouth: :+1:
Kanske om nogen kan Stryker vinde FDAs gunst :partying_face: og hurtig godkending, ved godkendelse af FDA nedgradering :open_mouth:

Nogen meninger om dette ??

Dansken

2 Likes

når jeg bruker min AI som er ganske god får jeg følgende svar.
The time it takes for a new drug to be approved in China after the New Drug Application is accepted for review varies depending on the review pathway:
Standard Review. Approximately 10.3 months 225 working days as per updated regulations (2)
Priority Review: Around 7.1 months 155 working days, typical for drugs addressing serious conditions or unmet medical needs. (2)
Til nå ca. 240 dager etter 11. mai 2024.

1 Like

Siden det er drug+device kan du plusse på 6-ish mnd. på AI svaret ditt.

Til og med i dag er der gået 192 Working Days — herfra skal trækkes ferie og Nytår
Så sandsynligt 178 Working days !!!
Så der genstår stadig ca 47 working days ( 2 måneder fra nu) hvis det skal passe med 225 working days

Konklusion: Fra 0 til 47 Working Days fra i dag — det vil sige senest midt April hvis AI holder.

MYK: Fint med dit indlæg – bekræfter det kan være ret rundt hjørnet – som nummer 13 på listen og 3 foran som er på vent !!

Dansken

2 Likes

Dette er nok et gjennomsnitt. Det betyr det kan ta lenger eller mindre tid, det hele avhengig av hvor komplisert saken blir oppfattet.

Og hvor viktig det er for fruktbarhet i Kina sitt program for fremtiden 2030 mål? Det er tidligere kommunisert og skrevet mye om hvor kritisk befolkningsvekst er for Kina.

10 plass JXHS2400035

https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/369ac7cfeb67c6000c33f85e6f374044

Der var den kommet på side 1

12 Likes

https://www.investing.com/equities/jiangsu-asieris-pharmaceuticals-news

7.47
+0.36
(+5.06%)

Ja — interresant at følge Asireis aktiekurs de sidste 5 dage med højere omsætning og til stigende priser😵‍💫

Tjekkede rækkefølgen i går sidst på dagen som nummer 13 — flot ryk i nat :partying_face:

Ligger analyse ud lidt senere om hvad der er sket —- mit håb er at der er 3 af de øverste der er blevet godkendt/røget ud :slightly_smiling_face:

Spændende tider :see_no_evil:

Dansken

2 Likes

De som følger Asieris mener at den egentlige køplassen er nr. 3 som følge av at alle lampene er slukket på de to øverste, 3 er i tidsavbrudd og 4 av plassene egentlig kun er 2 legemidler.

9 Likes

Var det du som var innom Kinesiske forum? Har de noen formening om hva som skjer og hvor lang tid det tar når noe går ut av listen?

Tror ingen vet helt eksakt. Det er spekulasjon, samme som her. Noen påpeker at de kan rekke fristen for å kunne være med på et “møte” i slutten av februar (vet ikke hva slags møte det refereres til). Andre mener godkjent markedsføringstillatelse ila Mars er realistisk og basert på at lysene ikke nødvendigvis slukkes fra toppen og ned kan det skje når som helst. Den største usikkerhetsfaktoren slik jeg ser det er hvor lang tid det tar fra siste lampe slukkes til endelig markedsføringstillatelse. Om det er i slutten av februar eller mars-april er heller ikke viktig fra mitt perspektiv.

Edit:
Asieris stiger på børs i dag trolig pga. positive data for fase II på APL-1202:

Jiangsu Yahong Pharmaceutical Technology Co., Ltd.
Voluntary Disclosure on the Announcement of Phase II Clinical Trial Data of APL-1202 Oral Combination with Tislelizumab as Neoadjuvant Therapy for Muscle-Invasive Bladder Cancer at the 2025 ASCO GU Symposium

Key Points:

1. The Phase II clinical trial analysis results of Jiangsu Yahong Pharmaceutical Technology Co., Ltd. (“the Company”) for APL-1202 oral combination with tislelizumab as neoadjuvant therapy for muscle-invasive bladder cancer (MIBC) (“this study”) have been selected for presentation at the 2025 American Society of Clinical Oncology Genitourinary Cancers Symposium (ASCO GU) and will be released in the form of a poster presentation.
  2. The product is currently in the clinical trial stage. The ability of the clinical trial results to support a marketing application, the possibility of final approval, and the timing of such approval remain uncertain. Additionally, whether the product will achieve commercial success after approval is also uncertain. The release of clinical trial data will not have a significant impact on the company’s short-term performance. Investors are advised to be aware of potential investment risks. The company will disclose subsequent developments in accordance with relevant regulations.
5 Likes

Nettopp. De er i praksis først i køen nå, og at det skjer før påske er jeg ganske sikker på. Og jeg er helt sikker på at det ikke blir H2.

2 Likes