Flink til å prate for seg Schneijder
Har vært ute noen uker men dette var forhåpentligvis en fin mulighet til å komme seg inn igjen Spesielt med tanke på Asieris så har jeg ikke lyst til å sitte på utsiden når det nærmer seg avklaringer
Hva er det egentlig Richard Kitchen gjør? Han har vært i selskapet i over ett år og ingen har sett han. Trodde han skulle ordne opp i drifts organisasjonen slik at lønnsomheten ble bedre. Eller ta noen strategiske grep i det minste…
Hadde det ikke vært for Cevira hadde jeg hoppet av forlengst.
Uten Cevira ville den neste store begivenheten i selskapet vært børsmelding om opsjonsprogrammet!
Eric Dahl Nordens tørreste Bio/Med-tech CFO. Sitat angående spørsmål om Cevira og Kina
“Its gonna blow ebitda trough the roof”
Hvordan har du behandlet dagens investering i Pho?
- Kjøpt
- Solgt
- Tradet med netto økning i antall aksjer
- Tradet med netto nedgang i antall aksjer
- Hvem bryr seg?
0 stemmegivere
Hva er ledelsen sin mening om aksjekursen; Ingenting er priset inn, cevira etc, etc, etc. Løp og kjøp.
Megabullish
Ble det sagt noe annet angående Cevira godkjenningsløp? Tariffer? Tilbakekjøp? Nedklassifisering?
Som implisitt også bekreftes med tilbakekjøpsprogrammet. Blir forhåpentligvis en annen tone på forumet i Q1/Q2 pres når EBITDA øker med $11m som følge av milepælsbetaling fra Asieris.
Det var et spm. på tariffer - dersom det blir tariffer vil det ha en liten impact for PHO. De fremstår fremoverlente i fht. nedklassifiseringen, men presiserer at ingen har noen innsikt. De viser til at det kan skje i morgen eller om flere mnd. De jobber med lobbing og med andre aktører som presser på.
Har ikke foretatt meg noe som helst annet enn å konstatere at investeringen ble over 200 000 mindre verdt etter dette fantastiske resultatet. Men man begynner jo å bli vant med det, et skritt frem og to tilbake. Eneste grunnen til at jeg fremdeles sitter her er håpet om at Kina skal slå til. Kjernevirksomheten er og blir intet annet enn en god inntektskilde for Schneider og resten av ledelsen, ingen andre.
Spørg Peaf – han ved alt om Hallerberg og Køkken og hvornår Dan får sparken – han har i alle fald prædiket i flere måneder. Peaf går meget i kirke, Han tror og tror og tror
Peaf virker som den klogeste af alle når han tromler.
Du skal nok søge på andet Fora
DK
Ift Cevira - Schneider uttrykte at vanlig godkjenningsløp er rundt 18 måneder - men basert på signalene en har fått, regner en med at det tar kortere tid…
Ellers er det verdt å nevne at Dahl ga uttrykk for at en ikke kan basere seg på kostnadsnivået i Q4 når vi kommer til 2025, dvs. jeg oppfattet at dette var et unntak basert på diverse “investeringer”.
Har du sett noe til han? Han jobber kanskje på kjøkkenet… Mulig det er kokken Kitchen som vet hva Hallerberg vil ha…
"Det er skjovt å være dansk i Photocure "
Photocure er et bra sted å være for de i ledelsen. Lønningene er bra og de har godt med penger på bok. Men for aksjen og aksjonærer som er avhengig av vekst er det et sorgens kapittel.
Har ikke sett en slik rød bar hengende i lufte før, hva tror du det viser eller hva er din tydning på en slik hengende bar?
Angående Trump toll forstår jeg det slik at all verdi stigning skjer i US så derfor ingen effekt som Erik bekreftet.
zzz tenkte denne dagen skulle bli et non-event men neida seff blir det 10% ned snart
Du vet “sitte i ro” også er en mulighet
Lekestue for svenskene
Eller bare nok et ræva resultat og ny nedgang pga elendig vekst og folk blir drittlei og selger. Ikke lekestue for noen dette her inntil evt Kina nytt mye senere i år