Kan ogsÄ vÊre det det som oftest er - internflytting
Posten har gĂ„tt utenom bĂžrs. SĂ„ mest sannsynlig en intern flytting mellom fond/kontiâŠ
SÄnn apropos strategi. HÞrte pÄ Q4-presentasjonen nettopp og DS nevner alternative mÄter for scope-produsenter Ä entre Flex-markedet i US, altsÄ at man ikke er totalt avhenging av nedklassifisering:
«Reclass is one way of getting there. We are pursuing other ways to help all manufacturers to get into this market space.
Stay tuned throughout 2025»
Hva kan dette innebĂŠre?
Er dette ny informasjon?
Klassifiseringen gjelder vel i fĂžrste rekke smitterisiko.
Kan alternativene skyldes bluetoothoverfĂžring fra engangsbrukt databrikke i stdf fiberkabel?
âThe biggest difference between the electronic endoscope and the fiber endoscope is that the optical fiber image transmission beam is replaced by a CCD device called a miniature image sensor.â
The optical system of the flexible mirror is a fiber optic optical system. The biggest feature of this fiber optic endoscope is that the lens part can be manipulated by the operator to change the direction and expand the scope of application.
SpÞrsmÄl:
Siden Briarwood Chase Managment LLC er et Hedgfond sÄ er det vel andres penger de forvalter, til et fint honorar.
Er det det teoretisk mulig at Kevin Pan / Asieris har gitt Briarwood et oppdrag?
Verdien av Asieris sin portefĂžlje, gitt etter hvor langt de forskjellige produktene er, er jo i bunn og grunn Hexvix og Cevira.
Takk for den!
Det er lov Ä hÄpe. Men sÄ langt i Är ser det trÞsteslÞst ut. Etter et 2024 der aksjeformuen ble kraftig redusert har innevÊrende Är allerede startet 8% ned. Takket vÊre norsk biotek.
Er det mulig for Asieris Ă„ skjule sin aksjeportefĂžlje?
Avtalt omsetning er som regel faktisk kjĂžp/salg, men det kan vĂŠre flytting - bare mindre vanlig.
Just presis.
Er vel litt mer komplisert enn det.
FÞrst og fremst, sÄ har jo asieris en ganske bred pipeline, noe de har muligheten til pga deep pocketed owners som vi har snakket om:
Prisingen til en biotech pipeline er jo ogsÄ veldig rar. SÄ lenge den er 100% prekommersiell, sÄ prises den som oftest pÄ en veldig mye luftigere mÄte enn etter at kommersialisering har startet. (Noe man egentlig ser pÄ photocure og, en asset som Cevira kunne jo blitt priset helt ellevillt for noen Är siden.)
SÄ hvor stor del av prisingen til Asieris som styres av Cevira og Hexvix fÄr vi vel fÞrst se etter at kommersialisering har startet.
Hva er APL-1202?
Forsker Asieris pÄ produkter, som potensielt kan konkurrere mot Photocure sitt produkt?
Det er forskjell pÄ Ä diagnostisere (APL-1706 Hexvix) og behandle blÊrekreft (APL1202).
EDIT: og har selvfĂžlgelig ingenting med APL-1702 (Cevira) Ă„ gjĂžre
Det stemmer, men Hexvix og Cevira er deifinitivt nÊrmest markedet, og gjÞr man LOA-justeringer, og i tillegg tenker fugler i hÄnda kontra fugler pÄ taket, noe biotek-investorer ofte smertelig erfarer, sÄ er er nok verdien av Photocure-produkter godt over 50%, selv om det ikke toucher 90%.
Uansett, tok en ekstra titt pÄ pipelinene til Asieris, og kan ikke husk Ä ha lagt merke til fÞlgende fÞr.
Selv om det er godt mulig at jeg bare ikke har fÄtt det med meg.
Men synes det er rart at jeg eventuelt ikke har fÄtt det med meg for jeg har fulgt Cevira og Photocure i en Ärrekke, sÄ det pleier Ä ringe en bjelle nÄr jeg ser noe.
Uansett er det jo som hÄnd i hanske pÄ en Dagbladet-artikkel jeg postet for 1 mÄned siden der jeg pÄpekte hvor heldig det var for Cevira at Gardasil ser ut til Ä trekkes i Kina.
Asierisâ 2024 halvĂ„rsrapport:
MĂ„ innrĂžmme at jeg ikke har lest den, men uansett er det veldig bra at Asieris setter i gang HPV Clerance, og da har de jo truffet veldig bra med timing iom at Gardasil-saken kom etter det, snakk om Ă„ vĂŠre pro-aktiv !!
Dessuten, i denne sammenheng er tidsrammen fra preklinisk til marked noe helt annet.
Jeg er rimelig sikker pÄ at man legger opp til at konsentrasjon og belysningstid er kortere enn pÄ HSIL-behandling slik at safety (fase 1) og alle andre saker er klarert gjennom allerede utfÞrt dokumentasjon.
Jeg tror ogsÄ mange vil foretrekke Ä bli behandlet for HPV i etterkant enn i forkant med vaksine, nÄ som det trolig blir mulig med Cevira etter hvert.
Takk for svar.
Cevira er det Asieris selv omtaler som «core product» og blockbuster - det er innenlands-suksess med denne asseten som evt. vil lÞfte resten av selskapet.
Third timeâs a charm!
Gikk pÄ en smell i PCIB
Gikk pÄ en smell i ULTI
This is the one * bankibordet *