Hvis det er Lannebo som selger først 400 000 plus de nå 370 000 trengte de ikke melde de første 400 000 men med nye 370 000 kom de under 5%.
Ja det er Lannebo som selger fra 2mill aksjer til nå 1,1mill aksjer
Boom
Da skulle de hatt igjen 1 240 000 da, så det stemmer jo ikke
Største eier over 20% er lovende
Og det rett før Cevira avgjørelse. Er noe på gang?
Det er timingen og signaleffekten som er morsom: de har økt med 5+ prosent siden desember!
Tipper de ønsker å ha størst mulig posisjon for å kunne ta stilling til- og forhandle eventuelle bud?
Er det flere selgere så er det vel fort briarwood som har vært på jakt etter aksjer også.
Skal vi tippe at største eier fortsetter kjøpene?
Når de har økt med mer enn 5 prosent på noen uker? Hvorfor ikke - de mener åpenbart at det er riktig og viktig å gjøre nå på disse nivåene.
Står ved den altså. Største eier viser conviction her, og jeg ser ingen røde flagg på Cevira.
Vel unt og begrunnet optimisme er en fin avveksling fra tristessen - god helg
Febrilsk utrykning av brannkorpset
sterkt signal. Briarwood har altså økt sin eierandel med over 5 prosent på kort tid.
Vil tro inntil flere av den gjengen der har greit fingeren på pulsen for hvordan ting fungerer i Kina. Om det fortsatt er aktiv shorts i papiret bør de kanskje revurdere hvorvidt de kan sitte stille i båten fremover eller komme seg ut.
Sånne bevegelser man får når en storeier plutselig bare dumper posisjonen sin. Voksent volum får en si.
Jepp og største eier bare fortsetter å kjøpe det de kan. Blir litt sånn utsolgt stemning
Når en storeier kjøper i norsk biotech
Hadde de handlet på en annen konto, så ville de gått rett inn som 3. største aksjonær. Utrolig at de har fått 5+ prosent av selskapet på 50-tallet.
Tipper de snarlig må flagge mer dersom tempo på kjøp som siste tid fortsetter. Sjeldent syn i norsk biotek dette. Gøy for pasienter og selskapet
Spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor selger Lannebo? Hvem er de, også sånn investment fond?