nå legger jeg en ny 300 på kjøp se om algoen tar den og.
fått nå lag av flere kjøpere.
Tidligere kunne man se en FOMO-effekt fram mot avgjørende tidspunkter som en mulig godkjennelse. Nå er det omvendt. Det oppfattes som negativt for hver dag en godkjennelse IKKE kommer,
I det lange løp spiller det kanskje liten rolle. Men dersom noen ligger svangre med planer om oppkjøp av PHO den dagen en Cevira-godkjennelse foreligger, ville det vært en fordel for eierne om kursen vaket rundt 60 enn 40 som et utgangspunkt for en budpremie.
Tror du ikke det vil bli gjort en tredjeparts verdivurdering før et oppkjøp, er ikke det vanlig i biotech? Virker som det er sjeldent markedskurs reflekterer oppkjøpsprisen i biotech, så ikke sikkert det betyr så veldig mye før et eventuelt oppkjøp?
Det vil alltid ha litt / en del å si. Det tas utgangspunkt i VWAP siste tre måneder pluss en premium. PHO er jo både butikk og med verdi i ny asset på vei til markedet / fremtidige inntekter - så det blir nok ikke en spinnvill premium, men vanskelig å se for seg noe særlig mindre enn ~100 prosent (fra kurser som dette).
Ja, tenker det blir gjort en grundig due dilligence som innebærer å vurdere selskapets langsiktige potensial mer objektivt enn hva aksjemarkedet reflekterer på kort sikt. Skal man gå god for Asieris sin entusiasme og Blockbuster uttalelse, samt at aksjonærbasen til Pho stort sett er Investeringsfond og småaksjonærer så blir jeg ekstremt overrasket om Pho ikke blir solgt.
Et selskap er verd det noen i markedet er villig til å betale for det, er ikke sånn at det finnes noen nøytrale dommere som forplikter noen ene eller andre veien.
Ingen som har sagt noe annet:) det som er sagt er at markedkurs på børs nødvendigvis kkke reflekterer prisen noen er villig til å betale for det, beviselig skjedd gang på gang.
Det vi visste fra før er følgende:
Det som også kommer frem er dette:
Dette er ikke uvanlig, og bør ikke komplisere søknadesprosessen i seg selv. Men da er det vel underforstått at den foretrukne produsenten innehar GMP-kvalifikasjoner slik en unngår dette i forbindelse med godkjenningsprosessen?
’
Siden de nevner ‘kvalifiserte produsenter’ i teksten må den vel antas at dette er på plass. Og at konklusjonen fremdeles bør være at man er nær et svar? Eller?
Det skulle man tro - noe annet ville vært rart.
Markedet tror ikke noe på det at markedstilgang kommer med det første for Cevira. Det er OK for oss som ligger og kjøper forsiktig. Vi venter også på godkjenning for scopene RW i China kan også komme når som helst. Ser og at det er reist bekymring for hva som skjer i US men jeg har ikke sett noe som tilsier problemer for PHO. Der er nå ny helsedirektør og ny sjef for FDA, har sett cv til den nye sjefen for FDA og det er en med solid bakgrunn ikke en av Trumps sine andre kandidater.
Samme vurdering her i forhold til det Lucrum og Haltopen også lægger ud — KAN da ikke være mange dage igen inden afgørelse
Men jeg har før taget fejl med Pharma — kanske noget med tålmodighed
Var selv med på opfattelsen at 5./6. marts var gode datoer
Dansken
Selvfølgelig. Det burde jeg ha spotta
Ergo: man er like nær (eller langt unna) en godkjennelse som tidligere
- NMPA aksepterer GMP-sertifsering utstedt av MPA/EU
- NMPA har allerede utført inspeksjon på et tidligere stadie eller annet prosjekt/søknad
- NMPA krever inspeksjon
Fra FA forum:
"Den administrative godkendelse kommer senest 30 Arbejds dage (6 uker) etter den tekniske gjennem gang.
Den 20 feb. Var den tekniske ferdig, og der er nå gået 10 eller 11 dage, godkendelsen kommer senest 3 eller 4 april.
Her er 2 link til hvor lang tid, det tager at få en godkjennelse fra CFDA/NMPA."
Høres jo meget bra ut, før jeg har sjekket selv på en mest sannsynlig ikke god nok måte, er dette kredibelt? @Hayen @h3nk1 @Haltopen @Lucrum
Ingen formening, bortsett fra at godkjenningsprosesser (med min begrensete kunnskap) er omgitt av betydelig mystikk og tåke.
Tar det for gitt at cevira blir godkjent, men om det er i morgen eller 9 mnd? Tør ikke anta noe som helst, spesielt siden dette er drug&device.
Når alt er på plass, ser jeg for meg rask akselerasjon mot stor kommersiell suksess.
Av nevnte årsaker :
Tror det beste svaret er at det kommer an på en rekke ting. Kompleksiteten, datapakken som leveres, hva slags type søknad +++. Ville vært forsiktig med å legg alt for mye vekt på kilder fra 2015 og 2019.
HVIS Photocure nå får frem et produkt i marked etter alle faser vil jeg påstå at helse investorer har vært meget passive i sine investeringer i selskapet. Dette er kanskje første gang siden Algeta. Da kan, mener jeg si forsiktig at det er flaut for ulike fond og andre investorer at de ved en eventuell markedsadgang for Cevira ikke har bidratt stort til norsk biotek gjennombrudd.
Tror mange fond og investorer er passive forde mange selskaper mislykkes , som igjen skaper usikkerhet.
Hvordan skal man forstå “Begrenset” her ---- har det noget at gøre med kapasiteten til Bioglan AB ??
DK