Jeg tenkte å oppdatere rundt 5. mars, ettersom den datoen ble nevnt som aktuell. Jeg kan imidlertid oppdatere etter behov fremover
Syntes det er ok med opdateringer —så kan folk tage det som det er
Ingen opdatering er li’ med mange sysninger og krangel – bare min mening
DK
Fint at du deler fortløpende. Er det noen av dere som kjøper på dette nivået, vi burde sette igang en små plukking for å teste ut den algoen som passer på at kursen ikke går.
Jeg ligger med en post på 300 på kjøp, får vi se om algoen tar den. Fikk lag med en til kjøper eller to, veldig bra.
Jeg har holdt av litt til denne dagen, men ser kun ut som det er bankene som styrer denne kursen, er ikke mye retails på listene hvert fall. Ser veldig ut som et kjøp området både teknisk og fundamentalt.
Jeg brukte litt på på å søke opp de ulike akseptnummerene og det det ser ut til at de første tallsifrene er året søknaden ble akseptert. Boksstaven indikerer hva slags type søknad. F.eks. JCH betyr supplerende applikasjon for biologiske produkter, JCH betyr Supplerende applikasjon for kjemiske medisiner og JYH betyr supplerende informasjon. Alle nummerene på listen starter på 23 og 24.
Herlig, takk for info.
Den er jo svak på chartet i det kortsiktige, kan til og med få et 50/200 death cross, men jobber fremdeles innenfor samme formasjon som den har gjort lenge.
Ingen problemer for en short å tegne den under hvis ikke briarwood eller noen andre med muskler svelger unna
Det er lagt ut noen spm og svar fra Styreleder i Asieris på Asieris forum. Det vises ikke til noen offisielle kilder, men det stemmer overens med det selskapet har guidet tidligere.
Hei styresekretær!
Spørsmål: Har din bedrift distribuert DeepSeek? I så fall, hvilke spesifikke tjenester brukes det hovedsakelig på? Hva er kostnads- og nyttehensynene for bedrifter for å få tilgang til DeepSeek? Hvis selskapet planlegger å distribuere det i fremtiden, hvilken spesifikk virksomhet planlegger det å bruke DeepSeek på? Vi, investorene, gleder oss veldig til svaret ditt, takk!
Svar: Yahong Farmasøytisk-U: Kjære investorer, hei! Selskapet er foreløpig ikke involvert i den aktuelle situasjonen. Takk for interessen!
Spørsmål: Når vil den kliniske fase III-registreringen av 1702 monoterapi være fullført? Hvor lang er observasjonsperioden? Når forventes det at de kliniske dataene vil bli avblindet?
Svar: Yahong Pharmaceutical-U aksjonær: Kjære investorer, hei! I mai 2024 kunngjorde selskapet at markedsføringssøknaden av APL-1702 (generisk navn: aminoforforexyl hydrochloride ointment photodynamic therapy system) for behandling av pasienter i alderen 18 år og eldre med histologisk bekreftet høygradig plateepitelial lesjon (HSIL) i livmorhalsen som har karsinom in situ ekskludert, er akseptert. Til nå har Center for Drug Evaluation of the National Medical Products Administration fullført den første runden med teknisk gjennomgang, inkludert profesjonell gjennomgang av farmakologi og toksikologi, klinisk, statistisk, klinisk farmakologi, farmasi, etc.; I tillegg fullførte verifiseringssenteret GCP-verifiseringen av noteringssøknaden i 2024, og selskapet gjør sitt ytterste for å fremme sitt noteringsgjennomgangs- og godkjenningsarbeid, med sikte på å få noteringsgodkjenningen så snart som mulig, og selskapet vil oppfylle sine informasjonsforpliktelser om oppfølgingsfremdriften i tide i samsvar med relevant regelverk. Takk for interessen!
Spørsmål: Kan jeg spørre styresekretæren, etter godkjenning av 1702, om den medisinske utstyrsdelen må godkjennes separat? Hvordan løse problemet med produksjon?
Svar: Yahong Farmasøytisk-U: Kjære investorer, hei! APL-1702 er et fotodynamisk terapiprodukt som integrerer legemidler og enheter, og det legemiddelbaserte kombinasjonsproduktet har blitt søkt om markedsføring. Selskapet har til hensikt å ta i bruk modellen for innehaver av legemiddelmarkedsføringstillatelser og overlate kvalifiserte produsenter til å utføre produksjonen. Takk for interessen!
For meg så ser det ut som det ligger en sterk støtte rundt 47-48 nivået, som har blitt testet flere ganger tidligere uten å brytes. Blir tatt i mot på dette nivået hver gang, så ser ut som kjøpere finner verdi på dette nivået, nylig bekreftet av Briarwood. Så kan den selvsagt bli dratt under om det surner helt makromessig og/eller noe fundamentalt negativt kommer. Men så lenge nivået holder og man forventer/får en godkjennelse cevira og det var vel noen andre triggere her også, så tror jeg dette er en god inngangsposisjon for en oppgang:)
Litt dumt at det skulle bygges forventninger til 5 mars… Og ekstra unødvendig på aksjesladder podden
nå legger jeg en ny 300 på kjøp se om algoen tar den og.
fått nå lag av flere kjøpere.
Tidligere kunne man se en FOMO-effekt fram mot avgjørende tidspunkter som en mulig godkjennelse. Nå er det omvendt. Det oppfattes som negativt for hver dag en godkjennelse IKKE kommer,
I det lange løp spiller det kanskje liten rolle. Men dersom noen ligger svangre med planer om oppkjøp av PHO den dagen en Cevira-godkjennelse foreligger, ville det vært en fordel for eierne om kursen vaket rundt 60 enn 40 som et utgangspunkt for en budpremie.
Tror du ikke det vil bli gjort en tredjeparts verdivurdering før et oppkjøp, er ikke det vanlig i biotech? Virker som det er sjeldent markedskurs reflekterer oppkjøpsprisen i biotech, så ikke sikkert det betyr så veldig mye før et eventuelt oppkjøp?
Det vil alltid ha litt / en del å si. Det tas utgangspunkt i VWAP siste tre måneder pluss en premium. PHO er jo både butikk og med verdi i ny asset på vei til markedet / fremtidige inntekter - så det blir nok ikke en spinnvill premium, men vanskelig å se for seg noe særlig mindre enn ~100 prosent (fra kurser som dette).
Ja, tenker det blir gjort en grundig due dilligence som innebærer å vurdere selskapets langsiktige potensial mer objektivt enn hva aksjemarkedet reflekterer på kort sikt. Skal man gå god for Asieris sin entusiasme og Blockbuster uttalelse, samt at aksjonærbasen til Pho stort sett er Investeringsfond og småaksjonærer så blir jeg ekstremt overrasket om Pho ikke blir solgt.
Et selskap er verd det noen i markedet er villig til å betale for det, er ikke sånn at det finnes noen nøytrale dommere som forplikter noen ene eller andre veien.
Ingen som har sagt noe annet:) det som er sagt er at markedkurs på børs nødvendigvis kkke reflekterer prisen noen er villig til å betale for det, beviselig skjedd gang på gang.
Det vi visste fra før er følgende:
Det som også kommer frem er dette:
Dette er ikke uvanlig, og bør ikke komplisere søknadesprosessen i seg selv. Men da er det vel underforstått at den foretrukne produsenten innehar GMP-kvalifikasjoner slik en unngår dette i forbindelse med godkjenningsprosessen?
’
Siden de nevner ‘kvalifiserte produsenter’ i teksten må den vel antas at dette er på plass. Og at konklusjonen fremdeles bør være at man er nær et svar? Eller?
Det skulle man tro - noe annet ville vært rart.
Markedet tror ikke noe på det at markedstilgang kommer med det første for Cevira. Det er OK for oss som ligger og kjøper forsiktig. Vi venter også på godkjenning for scopene RW i China kan også komme når som helst. Ser og at det er reist bekymring for hva som skjer i US men jeg har ikke sett noe som tilsier problemer for PHO. Der er nå ny helsedirektør og ny sjef for FDA, har sett cv til den nye sjefen for FDA og det er en med solid bakgrunn ikke en av Trumps sine andre kandidater.