Jeg har antatt at det er Bioglan AB og det er ivaretatt slik jeg leser det
Samme vurdering her i forhold til det Lucrum og Haltopen ogsĂ„ lĂŠgger ud â KAN da ikke vĂŠre mange dage igen inden afgĂžrelse
Men jeg har fĂžr taget fejl med Pharma â kanske noget med tĂ„lmodighed
Var selv med pÄ opfattelsen at 5./6. marts var gode datoer
Dansken
SelvfĂžlgelig. Det burde jeg ha spotta
Ergo: man er like nĂŠr (eller langt unna) en godkjennelse som tidligere
- NMPA aksepterer GMP-sertifsering utstedt av MPA/EU
- NMPA har allerede utfÞrt inspeksjon pÄ et tidligere stadie eller annet prosjekt/sÞknad
- NMPA krever inspeksjon
Fra FA forum:
"Den administrative godkendelse kommer senest 30 Arbejds dage (6 uker) etter den tekniske gjennem gang.
Den 20 feb. Var den tekniske ferdig, og der er nÄ gÄet 10 eller 11 dage, godkendelsen kommer senest 3 eller 4 april.
Her er 2 link til hvor lang tid, det tager at fÄ en godkjennelse fra CFDA/NMPA."
HÞres jo meget bra ut, fÞr jeg har sjekket selv pÄ en mest sannsynlig ikke god nok mÄte, er dette kredibelt? @Hayen @h3nk1 @Haltopen @Lucrum
Ingen formening, bortsett fra at godkjenningsprosesser (med min begrensete kunnskap) er omgitt av betydelig mystikk og tÄke.
Tar det for gitt at cevira blir godkjent, men om det er i morgen eller 9 mnd? TĂžr ikke anta noe som helst, spesielt siden dette er drug&device.
NÄr alt er pÄ plass, ser jeg for meg rask akselerasjon mot stor kommersiell suksess.
Av nevnte Ă„rsaker :
Tror det beste svaret er at det kommer an pÄ en rekke ting. Kompleksiteten, datapakken som leveres, hva slags type sÞknad +++. Ville vÊrt forsiktig med Ä legg alt for mye vekt pÄ kilder fra 2015 og 2019.
HVIS Photocure nÄ fÄr frem et produkt i marked etter alle faser vil jeg pÄstÄ at helse investorer har vÊrt meget passive i sine investeringer i selskapet. Dette er kanskje fÞrste gang siden Algeta. Da kan, mener jeg si forsiktig at det er flaut for ulike fond og andre investorer at de ved en eventuell markedsadgang for Cevira ikke har bidratt stort til norsk biotek gjennombrudd.
Tror mange fond og investorer er passive forde mange selskaper mislykkes , som igjen skaper usikkerhet.
Hvordan skal man forstĂ„ âBegrensetâ her ---- har det noget at gĂžre med kapasiteten til Bioglan AB ??
DK
Var nevnt i en rapport fra Asieris for en stund siden om en kapasitet pÄ rundt 800 000 i begynnelsen.
Positiv stevning pĂ„ kinesiske forum, kommende uke blir spennedeâ:slightly_smiling_face:
AI-oversettelsene pÄ mobilen duger for Ä orientere seg, men ikke for ordrett oversetting.
âFredag er vanligvis en stor dag for Ă„ utstede godkjenninger!â
Flot fund aol
Lige et spÞrgsmÄl til os der ikke helt er hjemme i Engelsk !!!
SĂŠtningen "I am afraid that the recent T will be lost due to small. "
Hvordan skal den forstĂ„es â nogle experter her !!
DK
âI dag har selskapet allerede fokusert pĂ„ Ă„ svare pĂ„ 1702 spĂžrsmĂ„l om bĂžrsnotering, det er Ă„penbart at godkjenningen for bĂžrsnotering kommer snart, vi venter spent, de som driver med kortsiktig trading (T) recently vil sannsynligvis tape stort pĂ„ Ă„ overse det stĂžrre bildet.â
AI-oversetting dette ogsÄ
Selv om det fortsatt er mye som er ubekreftet, foreligger det mange signaler om at det nÊrmer seg svar pÄ Cevira sÞknaden i Kina. Til og med Schneider uttrykte at det har kommet signaler om at det vil gÄ raskere enn fÞrst forespeilet. Men om det skjer om 2 dager eller 2 mÄneder har liten betydning, dersom en ikke driver med trading
Hadde kanskje vĂŠrt positivt med et snarlig svar (godkjent) siden der er ganske mange investorer som har trukket ut pengen sine fra USA siste tiden og mest sannsynlig âklĂžrâ etter et godt case Ă„ laste opp i pĂ„vente av bedre tider over dammen. Et case som mer eller mindre er upĂ„virket av hva neste move fra Trumpern kan finne pĂ„ sammenlinget med de fleste andre sektorer
Hm jeg ville ellers ha vente til vi kom til 48 fÞr jeg kÞbte de sidste 1000, men nu er jeg knap sÄ sikker pÄ det kommer til og ske.
Mindre risiko Ä vente til en maybe 48 enn Ä shorte ti mill pÄ 50 som DNB gjorde
Jeg tror den der kommer til og blive dyrđ€Ł
Men hvor mye gÄr den fra dagens nivÄ ved en godkjenning ? 20% eller ca 10 kr ??