Tviler pÄ det, da er veldig lav omsetning i aksjen.
Opp 20 prosent siste mÄned
Hvad siger Haltopen i dag â
DK
Man gjÞr bare hver eneste dag til en skuffelse ved Ä ha dette daglige fokus pÄ godkjennelse.
Det kan du mene, jeg syntes det er relevant info Haltopen kommer med, der undgĂ„es en del sysninger og Krangel pĂ„ trĂ„den â Betrakter Haltorp info som relevant info og dermed FAKTA.
SĂ„ kan man selv bestemme hvordan man forholder sig, eller handler derefter.
For mit vedkommende venter jeg ikke pĂ„ en godkendelse, men jeg venter pĂ„ en afgĂžrelse â det kan sĂ„ vĂŠre Positiv eller Negativ afhĂŠngig om man er Short eller ???
Dansken
Kan jo fÄ en gigantisk edge av Ä se den her inne fÞr de koker sammen bÞrsmelding.
Stemmer.
Akkurat det har man jo opplevd tidligere i PHO, NÄr resultatene av Fase 3 studien forelÄ!
Var mange som gjorde noen kr, takket vÊre en skribent her pÄ forumet.
Kan du utdype? Hilsen nylig aksjonĂŠr.
Du kan lete deg frem til 20 september 2023 i arkivet.
Ă
om du finner navnet/nicket pÄ personen som delte denne infoen.
Kan du jo skrive det i din oppsummering
Vedkommende fortjener enda all mulig hyllest for sitt arbeid.
( fikk ikke utnyttet denne infoen selv)
Ble nysgjerrig selv pÄ hvem det var
Men ja, vi fÄr ta en recap gratulasjon til @TheLion for godt utfÞrt arbeid
Haha to Ă„r siden: âgratulerer til oss tĂ„lmodigeâ 'S
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010000045
Nepene har startet inndekning sÄ smÄtt allerede, merkelig stunt Ä gÄ synlig over 0,5 % pÄ 50 blank.
Antydning til shortskvis i formiddag?
Shortskvis pÄ 0,68% synlig short⊠(nei.)
Hehe, det vil jeg kalle en ganske kraftig overdrivelse i sÄ fall.
Pratet med en analytiker, han kjente godt til PHO, men kjente ikke til nÄr eller om de fikk markedgodkjenning av Cevira (Äpenbart). Spurte ogsÄ litt rundt funnene fra dette forumet, om at cevira kunne vÊre nÊre en markedsgodkjenning og hva han tenkte rundt dette. Han visste ikke noe om det, og kunne fortelle at de aldri bruker informasjon fra uverifiserte forum. De ser pÄ fundamentale data, selskapsrapporter, regulatoriske meldinger, makroÞkonomiske trender og eventuelle innsikter fra samtaler med selskapets ledelse eller eksperter i bransjen. Og selskpaet tror jeg heller ikke vil si en eksakt dato, sÄ her tror jeg short er satt pÄ noe helt annet enn cevira, og at de fort kan fÄ seg en i fleisen.
Fredag er neste dag Ä bli skuffet pÄ:)
Har kommet bud pÄ de andre tre selskapene (observert av @tooeasy891) Briarwood har eid en del av i Norden:
Tikk takk, tikk takk.
Ser bud premien pÄ;
The share offer price represents a premium of approximately 94.7 per cent compared to the closing price of the shares on Nasdaq Helsinki Ltd (âNasdaq Helsinkiâ) on 13 April 2022, the last trading day immediately preceding the announcement of the Tender Offer.
Det er vel det vi kan hÄpe pÄ for PHO.