For en rookie; hva sikter du til? At de potensielt er hindret fra å kjøpe/ dele ut informasjon pga potensiell cevira godkjennelse/annet snacks?
Det begynner å bli vanskelig å ikke legge til grunn at det er noe som foregår i kulissene.
Det er bare ren spekulasjon. Nå har ikke ledelsen i selskapet for vane å handle aksjer, men vi så et styremedlem kjøpe rett før jul, og så har største eier økt beholdningen tidligere i år.
Ved dette kursfallet så man ingen kjøp fra selskapet, styret eller største eier (sistnevnte er en antagelse, og vil i så fall vises på aksjonærlistene de neste dagene.)
Selskapet har tidligere svart rimelig kjapt på henvendelser og spørsmål. Jeg har ikke fått svar på over én måned nå, selv med to purringer.
Dette igjen kan tyde på at de befinner seg i en innsideposisjon / blackout-periode eller at de tar forhåndsregler og trer mer varsomt i denne perioden med en potensiell stor trigger i vente.
Etter at Briarwood nylig økte sin posisjon med 5+ prosent og man ser hva som har skjedd med deres andre selskaper i Norden, så blir det en av de større «dette burde man sett komme» om PHO får samme skjebne. Særlig sett i sammenheng med de andre variablene som også kan tolkes å peke i samme retning (Kitchen i US, Advent-dama styret isolert sett + hennes kjøp av aksjer, plutselig/fullstendig stille fra IR, trolig raskere enn guidet godkjenning i Kina).
Men igjen, kun spekulasjon. Egentlig mest irriterende at man (motvillig) ender opp der.
Status?
Umulig å vite hva som kommer å skje.
Tråden er full av spekulasjoner om blockbuster og milliardinntekter. Mulig det kommer å skje men jeg er stygt redd for at vi småaksjonærer blir avspist med småsmuler før den tid kommer.
CYHBxxxxx og JTHxxxxx og JYHBxxxxx på godkjenningslisten i dag. Totalt 60 godkjenninger.
Hvilken liste er dette? Har du link?
Kommer vel et bud på hele pølseboden snart.
Med en kontrakt skrevet på et pølsepapir.
Kontrakt er kontrakt
Stillingsutlysninger:
Shanghai Asieris Pharmaceutical Technology Co., Ltd
Stilling: GMP生产(高级)经理 G00434
Senior Manager for GMP-produksjon
Lokasjon: Shanghai – Pudong New Area
Erfaring: 5–10 år Utdanning: Bachelorgrad eller høyere
Lønn: Forhandles ( 薪资面议 )
Stilling: 上市后医学经理 – 妇科 G00423
Post-marketing medisinsk sjef – gynekologi
Lokasjon: Shanghai – Pudong New Area
Erfaring: Minst 1 år
Utdanning: Mastergrad
Lønn: Forhandles
EDIT: Jeg har forsøkt å søke opp utlysningene uten hell. Det kan bety at fristen er utgått, eller stillingene besatt. Eller for alt jeg vet - fake
Da har i alle fall Asieris troa😁
Vanskelig å sende ut tydeligere signal enn det.
char gpt. Spurte om betydningen av denne utlysningen.
1. Senior Manager – GMP-produksjon :
- GMP = Good Manufacturing Practice .
- Denne rollen er typisk knyttet til storskala produksjon av godkjente eller snart-godkjente legemidler .
- Det antyder at selskapet enten har fått, eller forventer å få, regulatorisk godkjenning (f.eks. i Kina, EU eller USA), og derfor må skalere opp produksjonen med høy kvalitetssikring.
2. Post-marketing Medical Affairs – gynekologi :
- “Post-marketing” = aktiviteter etter markedsføringstillatelse.
- Rollen tyder på at Asieris nå skal:
- Overvåke bruk og sikkerhet av produktet i markedet.
- Kommunisere vitenskapelig informasjon til helsepersonell.
- Støtte markedsføring og videre klinisk bruk .
Dette tyder på at de har et kommersielt produkt på vei ut i markedet – eller allerede godkjent , innen gynekologi (sannsynligvis relater til blærekreft, livmorhalskreft eller liknende).
Meh, nordic nanovector gjorde også alle disse ansettelsene
De fleste gjør jo det. Det gjelder å sette seg opp for suksess.
Ta infoen for det den er verdt.
Men hadde selskapet da kunnet kjøpe tilbake egne aksjer?
Slik jeg forstår reglene, ja.