Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Ja tvilsom kommunikasjon rundt den «store ordren» ble delvis skapt uklare og falske forventninger

1 Like

Hadde vÊrt fint med en positiv overraskelse. Lenge siden sist. Hva venter vi pÄ?
Nedklassifiseringen, BLC som SOC, videre Cevira lþp, Hexvix godkjenning i Kina, þkt salg av Cysview i USA og Hexvix i resten av verden

Alt dette tror jeg hadde gÄtt fortere med en BP partner.
Photocure alene blir for liten og puslete.
De har penger pÄ bok og de har fÄtt inn Ryan Kitchen for Ä se pÄ strategiske grep.
NÄ er det pÄ tide med noe action synes jeg! :person_fencing:
Dan Schneider synes jeg har en lÞnn som ikke gjenspeiles i aksjekursen. Gjelder ogsÄ CFO.

1 Like

Lurer pÄ om det finnes noen andre norske selskaper med litt over 400 millioner omsetning og ca. null overskudd som har administrerende direktÞr og Þkonomisjef som hever over 11 respektive 4 millioner i lÞnn og andre ytelser.

Her sjekker man innom pÄ en fjelltopp med mobildekning og det er 100+ nihilistiske tussiposter pÄ sommervolum og intet nytt. Er vel noen girede smÄneper som skal tvangsselges og bÞss-shorts dekkes for Ä sette bunn. Blir gÞtt Ä komme ut av dekning igjen :wave:

2 Likes

Bare du Ä holde deg avlogget, alle rakettene dine har til nÄ krÊsjlandet og eksplodert.

2 Likes

Velkommen etter :joy::rofl:

1 Like

NÄ mÄ du gi deg. Vi vet at du har sÞkt ly her etter et par bioteksmeller, men du mÄ begrense deg litt. Det er folk her som har vÊrt med i 5-10 Är og er ganske drittlei av en grunn

1 Like

Gi meg med hva? Jeg har hatt mange aksjer pÄ bÞrs, og kun «havarert» i én med et veddemÄl jeg ville tatt igjen, og igjen. Du ser ikke meg sutre om det i ettertid. PHO er den fÞrste aksjen jeg tar eid som har evnen til Ä holde folk ufrivillig gissel i Ärevis. Helt greit Ä vÊre utÄlmodig og/eller frustrert, men Ä mÄtte lese 100+ innlegg med bare gnÄl er ikke veldig givende. TrÄden er tidvis depresjon pÄ resept. Kanskje de som bedriver dét burde ta en vurdering pÄ verdien av Ä fÞlge kursen fra dag til dag eller vÊre investert i noe som tydeligvis bare gir vondter.

9 Likes

All den tid Pho i bestefall er en 100% (imho) blir det relativt hÞy alternativkost Ä sitte her nÄr man kan fÄ ~15% i rentepapirer.

2 Likes

Hva mener du med i bestefall en 100% @solskimm ?

Det er vel et resonnement om at selskapet max vil kunne oppnÄ 3 milliarder i prising ved en exit, market cap er 1,5 mrd i dag.

NÄ vet jeg ikke helt om noen klarer Ä overbevise meg om at de klarer Ä hente ut 15% sÄnn helt risikofritt i renter heller da.

5 Likes

Slik jeg ser det nÄ handler oppsiden i PHO for det meste om Asieris. Tror dessverre markedsandelen pÄ cysview forblir ca sÄ lav som nÄ
SÄ sÄnn sett et spekulativt biotek bet med en slags grunnmur
Men det er nedside ved evt nedslÄende meldinger fra Kina

1 Like

Ingen som holder en pistol mot hodet ditt og ber deg lese disse innleggene heller.

1 Like

Da har du glemt nedklassifisering

2 Likes

Nei man har ikke noe tro pÄ at det vil skape sÄ mye vei i vellinga

Hvorfor er du investert i pho?

2 Likes

Det som kan skje i Kina frister for mye
Fra Ä vÊre en super gevinst har jeg nÄ tapt sÄ
mye og klarer ikke tanken pÄ sitte pÄ sidelinjen hvis det skulle bli jackpot

1 Like

Hva I Kina er det du da tenker pÄ?

BÄde Cevira og blÄtt lys
PrĂžver du Ă„ teste meg :grinning:

:sweat_smile::wink:

Cevira bÞr kunne fÄ rask utbredelse.

Blc i Kina skjĂžnner jeg ikke hvorfor blir vektlagt.
De mÄ jo ut med scope der som I Europa og USA. Personell mÄ lÊres opp osv. Det lukter sirup

1 Like