Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Det er tydeligvis en kraftig dissonans mellom hva klagerne og markedet mener Pho bĂžr vĂŠre verdt pĂ„ bĂžrsenâŠ
Ikke bare klagerne. Men de analysene som er pĂ„ selskapet indikerer ogsĂ„ at selskapet nĂ„ er undervurdert og upopulĂŠrt. Dette er ihvertfall 2 av Skagenfondenes 3 Uâer, sĂ„ kanskje det burde vĂŠre hĂ„p om at noen (store) snart ser dette og tar tak?
(ForĂžvrig litt uforstĂ„elig at det ikke tĂ„les âstemningsrapporterâ i en trist tid for flere, selvom ikke alle her har erfart hva det vil si Ă„ tape hundretusener og tilogmed millioner.)
Interessant diskusjon om FDA i Ultimo trÄden.
Photocure mÄ kanskje sÞke partnerskap med en av de store innen BP om vi noen gang skal fÄ BLC som SOC.
Det er totalt offtopic for trÄden hva den enkelte har tapt og tjent i aksjen.
Anbefaler at du lager en portefÞljetrÄd for lÞpende oppdatering om din egen sparing.
Disse reperetende innleggene er bare stÞy i trÄden og vil i fortsettelsen bare bli fjernet.
Er lite glad i denne sladdingen. Men det finnes neppe noen annen trÄd hvor investorene sitter i Ärevis og sutrer over egen investeringsstrategi. Noen fÄr antagelig et eller annet ut av det.
Mistenker at Norske Masochisters Investeringslag en eller annen gang mÄ ha hatt en kjÞpsanbefaling pÄ PHO.
Det er helt ukorrekt at innlegg blir sladdet fordi de poster konkret diskusjon om aspekter med photocure sin business folk ikke er fornÞyd med. Bare Ä bla litt oppover, sÄ faller den pÄstanden pÄ sin egen urimelighet pÄ et blunk.
Videre diskusjon ad de linjer blir ogsÄ fjernet umiddelbart heretter.
Ingenting Ä utsette pÄ det tekniske bildet forelÞpig.
Pullbacks blir mindre volatile, volum krymper inn osv osv.
ForelĂžpig tegn til sunn og god konsolidering.
Men man mÄ zoome ut fra time chartene sine for Ä se det stÞrre bildet.
Ja, det ser meget bra ut, vi er tross alt bare ned 17% siden nyttÄr. Man kan jo tenke seg hvordan det hadde sett ut hvis det ikke var for akseptable rapporter og store ordrer.
Det tror jeg helt klart. Dette skulle vÊrt gjort for lenge siden. Det er bare noen her i Norge som tror det er mulig for et lite selskap fra Norge og ta over et marked i USA. Man har nok dessverre trodd litt pÄ julenissen her. Klinikkene forholder seg til en prosedyre som de mener fungerer bra. Noen ganger bruker de blÄtt lys, men det er sjelden de mener det er nÞdvendig. Det har ikke vÊrt noen tilfeller der det grunnet bare bruk av hvitt lys har fÄtt fatale konsekvenser. Hvis de ikke ser alt fÞrste gang sÄ rekker de det pÄ gang nr 2. Hvis man skal endevende pÄ markedet i USA og innfÞre BLC som en standard mÄ det drives frem av noe stort og tungt i USA. Men det tror jeg ikke kommer til Ä skje i og med de mener det fungerer bra nok med dagens metoder.
SÄ i min bok sitter vi igjen med Cevira hÄpet med tanke pÄ kursoppgang. Og gitt mulige videre dÄrlige stemning mellom USA og Kina med evt mer toll hvis Trump vinner og dette med NATO rapport nÄ sÄ tipper jeg den tette forbindelsen PHO har til Kinesisk selskap ikke gjÞr det noe lettere Ä fÄ gehÞr i USA. Men mulige siste poenget der ikke gjelder, bare en tanke
Jeg kjÞper argumentet ditt men da mÄ vi snu ganske snart.
Hvis jeg skal bruke et sÄ profesjonelt verktÞy som magefÞlelsen tror jeg at kjÞps tidspunktet nÊrmer seg.
For det fÞrste tror jeg aksjen nÄ er oversolgt, sÄ tror jeg vi kan fÄ info om den nye flex lÞsningen som DS lovet i mai.Tror og at vi fÄr et godt Q2 resultat.
MÄ legge til at en sÄ profesjonell aktÞr som Mustang Capital begynte Ä kjÞpe tilbake 10 000 aksjer 5. juli litt tidlig. Han solgte 80 000 aksjer i juni, har nÄ 150 000 aksjer.
Egentligt meget simpelt for mig. Man gÄr ind i noget med en forventning og et hÄb. Modsvares forventningen/hÄbet ikke af realiteterne, sÄ kan man blive bitter/vred og skÊlde ud. DÄrlig energi.
Er flere klassiske opplegg for en bunn i siste tids nedtrend i chartet nÄ, bÄde pÄ candlesticks og momentumindikatorer.
Trengs et rykk oppover pÄ noen kroner og et ok volum, macd bullish crossover, rsi som snur oppover, og sÄ ny etablering over 50 og 200 sma.
Edit:
Ikke vÊrt et sÄnt rykk siden 24 juni, men er mer modent for enn bunn nÄ pÄ dagchartet.
Det var jammen pĂ„ tide med en liten oppgang. SĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe at ikke âĂžretrillerneâ dreper det hele, som vanligđ