Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Du glemte deg selv, Herr. Hausse Haussesen

Du hÞrer overhodet ikke pÄ tre stk som er uenig i din fremstilling av ett selskap pÄ en spesifikk trÄd.

Nei, altsÄ, det er jo frivillig det da. Visste ikke at det gjorde sÄpass inntrykk pÄ deg.

Synes du er flink jeg @hybrid

Kunnskap servert med knallhard poesi :v:t5:

Det kan vÊre lurt Ä hÞre pÄ noen som har vÊrt i aksjemarkedet en generasjon eller to. Kommer Cevira i mÄl blir vi alle fornÞyde
 Poesi har ingen ting i aksjemarkedet Ä gjÞre, det nÊrmer seg derimot ofte ren villfarelse, drÞmmer eller harselas. Knallharde facts derimot, det vil vi ha!

Der er du god sjef đŸ«Ą

Gleder meg til 10-14x ved Cevira godkjenning.

Det er opp til deg Ä forstÄ det jeg skriver. Jeg forsÞker alltid Ä beskrive, begrunne og kalkulere mine estimater basert pÄ en faglig sterk vurdering pÄ universitetsnivÄ. Pk2k - det nytter da ikke med mobbende nedvurderinger fra en dilletant.

FĂ„ det hjem :fist:t3:

Southwest Securities released a research report on Yahong Pharmaceuticals, with performance in line with expectations and efforts to accelerate advantageous R&D projects

APL-1702 (ogsÄ kjent som Cevira) er et kombinasjonsprodukt av legemiddel og medisinsk utstyr, designet for fotodynamisk behandling. Den internasjonale multisenter fase III-studien viste en responsrate 89,4 % hÞyere enn placebo (41,1 % vs. 21,7 %, p = 0,0001), og nÄdde det primÊre effektmÄlet. I mai 2024 hadde selskapet et mÞte med FDA, hvor man ble enige om designet for en ny amerikansk fase III-studie. Selskapet sÞker nÄ aktivt etter partnere for det globale markedet.

Forutsetning 1: APL-1702 (for behandling av cervikal hĂžygradig plateepitel intraepitelial neoplasi – HSIL) forventes Ă„ fĂ„ NDA-godkjenning i 2024 og lanseres i det kinesiske markedet i andre halvdel av 2025. Hvis det legges inn pĂ„ nasjonal refusjonsliste mot slutten av 2026, og penetrasjonsratene er henholdsvis 1 % og 4 % i 2026–2027, estimeres APL-1702-inntektene til Ă„ vĂŠre mellom 120 og 290 millioner yuan i 2026–2027

År 2024A 2025E 2026E 2027E
Totalt 2 3 5 7.4
APL-1702 0 0 1.2 2.9
APL-1706 0 0.0 0.4 0.6
Kopipreparater 2 3.0 3.4 3.9

11 Likes

Den er innsendt nÄ?

Er dette en analyse, og fra nÄr?
Kan virke som den er fra 2024, men det kan kanskje ogsÄ vÊre en Lost in Translation problematikk?

1 Like

Det som stÄr der at de forventer vel det samme som jeg sier at kommersialisering er en mye lengre prosess enn mange her hÄper pÄ. Det er inn i 2027 man mÄ forvente at man virkelig ser om kommersialisering skalerer sÄ bra som en hÄper.

SÄ 2-3 Är fra i dag. Hvis refusjon gÄr sÄ enkelt som en hÄper.

1 Like

Ser ut som den er ganske ny siden det virker Ä vÊre en graf pÄ siden som tilsynelatende viser utvikling av noen aksjekurser frem til start april 2024.

2 Likes

NDA er innsendt. Ikke tilleggsdokumentasjonen.

Ja, det stÄr den baserer seg pÄ siste Ärsrapport (2024) som nylig ble publisert.

1 Like

SÄ de bare bekrefter at den er innsendt, men den er innsendt for lenge siden? Beklager at jeg mÄ ha teskje.

Analysen er jo rettet mot investorer som gjerne hĂžrer om yahong for fĂžrste gang.

NÄ mÄ vi huske pÄ at en analyse er en analyse, DNB har og en analyse hvor de setter Cevira verdi til null. Ved godkjenning i China fÄr PHO milepÊl pÄ minst 110mill NOK. Resultatet for 2025 gÄr dermed gjennom taket som Erik Dahl sa i presentasjonen. Asieris har vist at de har ligget foran plan hele tiden sÄ vi fÄr se nÄr godkjenning kommer og vi vet at de har planlagt en storstilt rollout.

2 Likes

Ser ut som inntekter pÄ Cevira, og Hexvix, fÞrst kommer i 2026, og at brutto salg for Asieris pÄ de 2 produktene antas av analytikern Ä vÊre 230 millNOK i 2026 og 500millNOK i 2027.
Mest pÄ Cevira, og basert pÄ markedspenetrasjon pÄ 1til 2%?

Hva er det Photocure sitter igjen med?
10% av brutto salg?

SÄ en ca 15000 enheter solgt i 2026 og ca 30000 i 2027 basert pÄ analysen der da. HÞres noe lavt ut

1 Like

Dette er feil.

Asieris plans to launch a global clinical development program with an initial focus on the China market based on Photocure’s Phase 2b data and the Phase 3 study design elements agreed with the US FDA. The development for U.S. and the EU markets will follow when clinical data from the China focused Phase 3 study confirm the safety and efficacy, estimated to be finished in 2022.Asieris will assume responsibility for the manufacture of the Cevira¼ product while Photocure retains responsibility for the manufacture of the active pharmaceutical ingredient.

Utbetalinger til Photocure basert pÄ analysen:

År Total omseting (USD) Royalties (15%) (USD) Milepélsutbetaling Totalt til Photocure
2025 $11 000 000 $11 000 000
2026 $16 500 000 $2 475 000 $2 475 000
2027 $39 600 000 $5 940 000 $5 940 000

SÄ vet vi ikke kriteriene for salgsmilepÊler. Om det ogsÄ er first sales, eller ved stÞrrelsesorden pÄ salget.

I fjor skrev Asieris:

Asieris plans to submit a pre-submission to the European Medicines Agency (EMA) in the fourth quarter of 2024.

Dette nevnes ikke i siste rapport. Ble den ikke sendt inn? Eller er det ingenting Ä melde fÞr en eventuelt fÄr svar?

Ville ikke lagt fÄr mye energi i en analyse.

Asieris har vÊrt fÞr skjema siden dem startet dette lÞpet. Forumet her har gÄtt fra Ä vÊre skeptiske pÄ hele greiene, til Ä bli overoptimistiske pÄ nÄr resultatene skal komme.

Det er nok Ä bare se pÄ analysene her hjemme pÄ Photocure. Er vel ingen meglerhus som har tatt med noen verdier fra Asieris i analysene deres.

For et analysehus er det bedre Ä gÄ konservativt ut for sÄ Ä bli positivt overrasket og justere opp, en Ä gÄ for positivt ut, bli tatt pÄ sengen for sÄ Ä mÄtte nedjustere.

Utifra kommunikasjonen til Asieris og arbeidet dem legger ned i forkant sÄ tror jeg ikke dem satser pÄ kun 1-4% penetrasjon. Se pÄ demografien i Kina og fokuset fra myndighetene pÄ Ä fÄ opp fÞdselsratene sÄ sier det seg selv at dette er et produkt som kan bli bra.

Asieris selv meldte vel en produksjonskapasitet pÄ rundt 800 000 enheter i begynnelsen. Kom frem i et dokument til investorer for vel 1 Är siden tror jeg.

8 Likes