Det er vel du kompetent til å svare på, Haltopen?
Det jeg kan se er potensialet, enormt med triggere i et enormt marked både for Hexvix/Cysview og Cevira. Så tikker å går nåværende business.
Tror ikke det er noe problem å levere cysview hvis kundene vil ha det.
Vet ikke om jeg orker å høre presentasjonen. Var Schneider “excited”?
Så har vi andre triggere som ikke er relatert til PHO sine produkter, det første er oppkjøp med en premie på 100%+. Det andre er PHO sin tilbakekjøp av egne aksjer og det tredje er at DNB må kjøpe tilbake shorten.
Hvilket oppkjøp?
Sannsynligheten for at PHO blir kjøpt opp har en stor sannsynlighet opp mot 90% spør du meg.
Gjerne budkrig.
Virker som briarwood sitter handlingslammet og ikke vet hva de skal gjøre for å få sjappa lønnsom
Helt innforstått med hvor seig butikken er, så er de så lammet at de nylig økte posisjonen sin med 5+ prosent - når man ser at alt annet i Norden de har hatt posisjoner i er solgt / tatt av børs, så tenker man jo sitt.
Tror og at hvis nå PHO kommer ut med at de skal kjøpe tilbake egne aksjer til 100 mii vil det ha en effekt på aksjekursen.
Godt poeng! Skjer det noe i den retningen (salg/oppkjøp av Photocure), blir det vanskelig for de som står på utsida nå å komme seg inn.
Jeg kommer ikke å kaste bort tid på presentasjonen. Den blir det samme som jeg har hørt så alt for mange ganger allerede. Driving this and that og babbel om hvor fantastisk alt skal bli i fremtiden.
Ja takk!
Kom med 95 kr så man blir ferdig med Dan-The-Man og kommer seg videre.
Dette er for Flexible Scopes, globalt. TAM er helt teoretisk, og SAM er med andre ord minimal.
Photocure blir ikke kjøpt opp uten godkjent Cevira og/eller nedklassifisering i USA. Den nåværende butikken er det nok få som vil ha.
At det er over 90% sannsynlig at Pho blir kjøpt opp på nåværende tidspunkt er det selvsagt ingen som tror på.
Hvordan tolker du så de siste X kvartalstallene?
De har vel gjort som oss andre, resignert og sitter nå bare og håper på Cevira godkjennelse og oppkjøp fra Kina. De har snart hatt sin egen mann som styreleder i 2 år uten at det ser ut å ha hjulpet stort. Kostnadene øker fremdeles like mye som den skuffende lave veksten.
Tenk når cevira blir godkjent og vi kan våkne til et gisp og ikke en gjesp.
De så litt molefonken ut begge to på den webcasten.
Kanskje peaf endelig får rett i hvertfall burde det komme noen kraftige lønnskutt. Skulle likt å sett dagboka til DS dag for dag hva han foretar seg.
Det var noe kraftig filtrert de spørsmålene de las opp og svarte på. Anser det som meget lite sannsynlig at ingen sendte inn noe spørsmål rundt Cevira topicen.
Og ja spes DS såg ut som han hadde solgt smør uten å få betalt.