Ryan Kitchen ble ansatt i PHO som Head of Corporate Strategy for et år siden. Slik jeg forstod det skulle han jobbe med blant annet lobbying inn mot Congressen, Senatorer og House Representatives da han hadde kontakter der. DS bekreftet dette i sitt svar som er gitt ovenfor “Imean CMS FDA pressure” Har derfor tro på at DS gjør hva de kan for å få denne nedklassifiseringen i havn.
Nå er nå ny ledelse på plass i FDA og Robert F. Kennedy Secretary of Department of Health. Mulig det en åpning her med disse nye menneskene med det er vel avhengig av personlige relasjoner.
Cevira- godkjenning ligger altså an til å komme i september, altså sent i Q3 ? - og er vel noenlunde i samsvar med nøkterne estimater. Akkja….
Men det er mange flere potensielle triggere for Pho i tillegg til Cevira, selv om jeg stålsetter meg en fortsatt lang ørkevandring.
Håper bare Pho-kompasset og retning er korrekt og at vi ikke går i ring
Koman da… Og som andre nevner, med tanke på at PHO ikke kan ta en formell lederrolle synes jeg det virker som både selskapet og alle andre gjør det de kan.
Ja enig, har sett litt på utnyttelsen av scopene eller bruken per account som er fortsatt veldig lav. Det er nå 337 accounts som er ny rekord men gjennomsnitt bruk per uke er bare ca. 1,2 ganger som gir de 48 mill i inntekt i Q1. Det er derfor stor forbedrings muligheter her, med 2 ganger bruk per uke blir inntektene 80 mill og ved 5 dager 200 mill. Blir Cysview SOC skulle dette være mulig. Tar forbehold på mine beregninger.
De tallene der viser hvor god Fortec dealen faktisk var/er, siden de selv tjener mer jo oftere de greier å bruke utstyret. DS og gjengen kan nok kritiseres for mye, men med Fortec avtalen så leverte de faktisk varene
Okei då… «eg beliter meg» men det kunne allikevel vært highlighted i selve presentasjonen + en refleksjon om hva som er «bøygen».
Hvor skal strektegnerne ha oss nå?
Spør for en venn
Den er teknisk sett svak, så det er nok ingen nye som kommer inn nå på bakgrunn av chartet, mens for de som allerede er inne i aksjen som tradere og driver med sitt kjøp på 49-51 og selg på 55-60, så er den nå nede i kjøpssonen.
Matcher deg omtrent der. Det var faktisk enda mer for en stund tilbake, men den siste måneden har det bedret seg noe. Verdien på min portefølje har mer enn halvert seg fra topp, så ikke noe å være stolt av.
Men nå er det ikke verdt å si noe mer om det for moderator liker ikke slike utskeielser.
Nei, de forventet å sende inn søknaden om å få Cevira godkjent, i løpet av 2 kvartal. Hvis det ikke står noe annet i artikkelen.
Usikker om denne har blitt postet før, fra AUA annual meeting i slutten av April i Las Vegas.
“Beyond this groundbreaking volume and value of new data related to BLC, Photocure provided congress attendees with hands-on experience in the blue light cystoscopy with Cysview procedure on its booth, that featured a Fortec Mobile Equipment Demo of the Saphira HD equipment and rental option.”
Med tanke på nedklassifisering så er det kjekt å se at representanter fra kongressen er med på slike ting.
Er vel forskjell på kongressdeltagere på AUA og representanter fra Kongressen. Neppe sistnevnte som tittet på BLC.
Ja der var ikke noe spesifikk info rundt hva slags stilling/rolle “attendees” som møtte har i Kongressen.
Vinkles av deg som om det er Kongress med stor K. Tipper det er liten K og fagfolk, ikke viktige beslutningstakere i offentlige instanser
Ser at det kan være ment AUA kongressen som det siktes til her ja og ikke THE Congress. Legger meg flat på den
Bra trykk idag…
Bra at folk ikke vil selge under 50 da
Skulle nok ikke sagt det, nå er vi nede på 40-tallet igjen.