BTW, er det noen som har sett/hørt noe rundt scope søknad i Kina? Var ikke det Richard Wolf som hadde inne en søknad, eller var det bare en gjetning siden det var deres utstyr som ble brukt under Fase3 på 1706 i Kina?
Forventes godkjent H2 2025
Såg noen hadde dradd frem gjettometeret på kinaforum og anslo ca 210mill NOK peak år i innteketer på APL-1706.
Og følgende om Cevira:
“Ledere anslår at APL-1702s toppsalg i Kina vil være 1,5 milliarder dollar . I følge kunngjøringen fra mai 2024 er markedsføringssøknaden til APL-1702 godkjent. Med tanke på den 15–18 måneder lange evalueringsperioden for kombinasjonsprodukter av legemidler og enheter, forventes det at de offisielt lanseres i andre halvdel av 2025. Salgstoppen forventes å være i 2027, med en penetrasjonsrate på 6 %, omtrent 132 000 pasienter som bruker dem, 10 000 per person per måned og en salgsinntekt på omtrent 1,2–1,4 milliarder yuan.”
Ser DNB har engasjert Trump for å dekke inn shorten billigst mulig.
Noen som vet hvem som plukket de 40.000 aksjene of the books på onsdag?
Gikk bare på tvers av et par svenske kontoer som tilsynelatende ikke driver med annet enn kurspleie.
Ikke dum den der. Antar man vil få langt flere folk til å teste seg da dørstokkmila vil krympe betraktelig.
Legger man til Cevira og i neste steg av prosessen ved en postiv test så begynner man å snakke store forbedringer i sykdomsforløpet i forhold til prosessen pr idag.
Edit: @aribjo var det jeg tenkte, men ser Yuan er ned nesten like mye som dollar siden Januar så da var vi like langt.
Et blockbuster produkt innenfor pharma er vel definert som “omsetning på 1 milliard USD årlig eller mer”
Milestone utbetalingene fra Asieris til PHO er også betydelige.
De oppgis i dollars (lett å glemme)
Men det kreves sin mann (eller kvinne) å stå ut dette løpet her ,
Det er sikkert og vist.
Ser jeg bryter en av aksje-reglene med en gang som lyder ; du skal ikke “forelske deg” i en aksje og resultatet blir da lett at en følger med aksje-investeringen opp og ned eller sagt det på en annen måte “opp som en hjort og ned som en lort”
Biotek aksje-handel har desverre ikke innfridd for mitt vedkommende men jeg er fortsatt håpløst forelsket og tanken på å selge nå i forkant av kunngjøringen fra Kina med stor mulighet for et positivt utfall er helt utenkelig
Lykke til og en stille bønn for positiv godkjenningsprosess.
Det er lett å forelske seg i en biotek aksje, jeg har nok også gjort det. Tror likevel ikke PHO er den verste aksjen å være overeksponert i, det finnes tross alt en on-going business der, så fallhøyden kan ikke bli like dramatisk som noen av de andre.
Men klassiske tegn på at man er «forelsket» i en aksje er når man snakker om selskapet i « vi form», er på fornavn med alle i ledelsen og selvfølgelig blir lettere krakilsk om noen prøver seg med ett eneste negativt argument på tråden her.
For en god sommer!
Google AI oppsummerer det bra:
Oppsummert: “Manisk forelskelse” er ikke et diagnostisk begrep, men det kan brukes til å beskrive hvordan en person som er manisk opplever en form for forelskelse i livet, kombinert med en underliggende følelse av tristhet og frustrasjon. Hvis du eller noen du kjenner opplever maniske symptomer, er det viktig å søke hjelp fra helsepersonell.
Det var da voldsomt til handel som skjedde med engang…
Edit: til denne aksjen å være…
Så skulle de prøve og tage til åen i et tørke år - alle fiskerne bliver efterhånden maniske eller depressive
Det var de 40k som gikk som blokk for litt tid tilbake. Gud vet hva hensikten er.
Tenk å våkne en dag til et positivt rally i PHO-aksjen. Det er det nok mange som har drømt om lenge.
Hvorfor havnet så mange i denne situasjonen?
Tror nok, for manges del, det kan spores tilbake til Hegnar forum og noen overbevisende guruer der.
Noen ganske få av disse guruene ser man fra tid til annen fremdeles. Men de ligger nå lavt i lendet.
For meg ser det ut for at det er nødvendig å få inn en eller flere aktører som tar tak i aksjen for å få en varig oppgang. De største kontoene inkludert M.S. har ingen interesse av å få kursen opp og kontrollerer den lett. Det er et par kontoer blant de 50 største som bare har kjøpt over tid, vi trenger flere av de og nye aktører som har muskler. La oss og få tilbakekjøpene i gang igjen for jeg tror at styret og ledelsen er interesserte i å få kursen opp.
Det hadde vært gøy å fått inn John Fredriksen.
Tilbakekjøpene har jo kun midlertidig effekt mens de pågår.
Det eneste som betyr noe, er materialisering av en av de triggere vi venter på. Antar første trigger blir melding om at Asieris har sent inn sitt svar til Kinesiske myndigheter.
investormøte med China Construction Fund, 23. mai 2025):
⸻
Hovedtemaer i møtet (formelt referat #2025-004)
Spørsmål 1: Når forventes godkjenning av APL-1702 (Cevira)?
• APL-1702s NDA ble akseptert i mai 2024.
• Supplementary Notice er mottatt.
• Selskapet jobber intensivt med å organisere og sende inn svaret, og ønsker å fremskynde godkjenningsprosessen så mye som mulig.
• Godkjenning prioriteres høyt, og selskapet har fullført:
• Markedsanalyse
• Pris- og refusjonsstrategi
• Rekruttering av kommersialiseringsteam
• Forberedelse av kliniske retningslinjer sammen med eksperter
• Bevisstgjøring gjennom medisinske kampanjer og informasjonsarbeid
Hadde virkelig vært interessant å visst hva dette egentlig dreide seg om! Merkelig at det ikke kan opplyses om det?