Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Selv om et avslag vil gi kursfall, er man i PHO i den heldige situasjon at vi kan fÄ bli med pÄ et eventyrlig potensiale uten Ä risikere Ä tape alt. Dette er en sjelden mulighet i denne sektoren.

Vil tro det er en Tannlege med navn Ragnar, som Ăžnsker Ă„ selge hele sin beholdning.

Deler av den gikk pÄ Mandag (38k) rest dukker vel opp til salgs igjen i morgen ( 32k)

Tro hvorfor han Ăžnsker Ă„ selge nu đŸ„ž

Kanskje han har tjent 94k og ser seg fornĂžyd med det?

Tips for Ä hÄndtere en supplementary notice:
‱ Svar grundig og i tide.
‱ Involver regulatoriske eksperter i Kina (lokale CRO-er eller RA-konsulenter).
‱ VĂŠr forberedt pĂ„ at dette er en vanlig del av godkjenningsprosessen, spesielt for utenlandske produkter.

I 2023 mottok NMPA totalt 13 260 sÞknader om registrering av medisinsk utstyr, hvorav 12 213 ble godkjent, noe som tilsvarer en godkjenningsrate pÄ omtrent 92 %. Selv om dette ikke spesifikt gjelder sÞknader med supplementary notice, gir det en indikasjon pÄ den generelle godkjenningsraten.

Å motta en supplementary notice er en vanlig del av godkjenningsprosessen og gir sĂžkeren en mulighet til Ă„ styrke sĂžknaden. Ved Ă„ fĂžlge retningslinjene nĂžye og levere fullstendig dokumentasjon innen fristen, Ăžker sjansene for godkjenning betydelig.

6 Likes

Flott, Asieris trenger sikkert tips om hvordan de skal hĂ„ndtere dette😅

1 Like

Han fant ut at det blÄ lyset ikke var til herding av fyllinger og dermed innsÄ at han hadde misforstÄtt selskapet helt.

https://www.investing.com/equities/jiangsu-asieris-pharmaceuticals

2 Likes

Flot Jubel :partying_face:

BemÊrk omsÊtningen er 3,5 gange sÄ hÞj som normal daglig omsÊtning
Omsat sÄ langt i dag 18,5 mill aktier :astonished:

SpĂŠndende tiderđŸ’Ș

Dansken

Asieris var nok her inne og leste fÞr bÞrsÄpning og fikk en bedre forstÄelse for prosessen, derfor kursoppgang idag.

Oppgang i Asia i dag skyldes vel at Trump har fÄtt motstand fra rettsvesenet nÄr det gjelder sin tolliver?

Shanghai steg 0,7%.

Asieris steg ca 7,8% altsÄ litt over 10 ganger indeks pÄ ca 3 ganger snitt volum.

4 Likes

Da er det selvsagt et berettiget hÄp om at oppgangen i Asieris mest skyldes selskapsspesifikke faktorer! Sannsynlig forklaring kan vÊre snarlig svar til myndighetene.
Jeg hÄper virkelig at Asieris sender ut en bÞrsmelding nÄr de har sent inn sitt svar? Etter det gÄr vi inn i en ny fase der kursen i litt stÞrre grad bÞr kunne preges av FOMO

1 Like

Asieris steg ca 7,8% altsÄ litt over 10 ganger indeks pÄ ca 3 ganger snitt volum.
[/quote]

Kineserne har ihvertfall troen pÄ at Cevira blir godkjent
 :boom:

3 Likes

En ting jeg lurer pÄ, hvorfor har dere ikke i stedet kjÞpt aksjer i Asieris enn Ä holde pÄ Photocure?

Den har jo Äpenbart gÄtt som en kule YTD ( + 33 %) og forventes Ä eksplodere nÄr endelig godkjennelse kommer. Det samme venter man tydeligvis ikke om PHO. Dere burde dÞpe om trÄden til Ä gjelde Asieris :sweat_smile:

1 Like

Kanskje det er like lett Ă„ forhold seg til Asieris-aksjen som Photocure-aksjen?

Skattemessig , i banken, kjÞp pÄ bÞrs, informasjonsmessig osv?

Personlig er jeg i den tro at det ikke er 100% det samme, og har ikke giddet Ă„ sette meg inn i det fordi jeg er i den tro; at selv om det skulle vĂŠre 99% likt orker jeg ikke forholde meg til den 1%ene som potensielt skaffer meg hodebry.

2 Likes

Asieris driver med sÄ mye annet rart enn kun APL-1702. PHO har sin egen drift + potensielle milestones og royalties fra Asieris pÄ bÄde Cevira og Hexvix - AltsÄ gratis penger inn

1 Like

Hvilken PE har Asieris i forhold til PHO?

Vi hÄper jo uansett pÄ en dobbeleffekt pÄ sikt i PHO. FÞrst Cevira, deretter ogsÄ gradvis bedret lÞnnsomhet i kjernevirksomheten.

Kan umulig vÊre noe verre enn PHO sin i alle fall pÄ 621 :joy:. Det er 5 x Tesla det.

Var nok ikke det riktige parametere i denne omgang nei! :laughing:

1 Like

KjÞper du aksjer i asieris mÄ du ogsÄ forholde deg til alle de andre produktene asieris har i pipeline. Har du photocure hÞster du direkte av omsetningen til cevira og trenger ikke tenke pÄ at overskudd mÄ brukes pÄ utvikling av andre drugs.