Ja det er samme info jeg og har sÞkt meg frem til. Husker ikke i farten hvor jeg sÄg det, men milestone payment ved blockbuster salg var en vannvittig sum.
Greit Ä fÄ repetert, men er vel mulig Ä antyde en agenda med pÄstander om sÄpass heftige begrensninger. Noen er mest sannsynlig ute av aksjen og Þnsker Ä sÄ tvil om oppsiden man lett kan lese seg til.
250 mil dollar er totale man kan fÄ utbetalt pÄ milepÊlene.
Royalties pÄ selve salget kommer i tillegg. Skalert mellom 10-20% basert pÄ hvor bra det selger.
For Ä sette det i perspektiv. Asieris hÄper pÄ blockbuster, som vil vÊre 1 mrd dollar i Äret. Som er ca 10 mrd norske kroner.
Hvis Asieris kun klarer 10% av blockbuster, sÄ snakker vi fremdeles et salg pÄ 1 mrd norske kroner og 10% av dette i royalties til Photocure. SÄ med total flopp og 1/10 av salget man hÄper pÄ, er det fremdeles 100 millioner i Äret rett pÄ bunnlinja til Photocure.
En annen viktig ting Ă„ tenke pĂ„ er at Hexvix kommer i tilleggâŠ
Tenk at PHO faktisk kan dra inn hele bĂžrsverdien sin pr idag HVERT Ă„r om Cevira salget levererâŠ
Det er sÄpass store summer at det er vanskelig Ä helt ta til seg.
Ikke rart da at kursen er pĂ„ dagens svimlende hĂžye nivĂ„âŠ
Bare viktig at de kommer med et klart utspill om at de inntektene skal ut til aksjonĂŠrene.
Kan bli en utbyttemaskin av de sjeldne.
Ja, det er vel i stort sett bare oss pĂ„ TI som har fĂ„tt det med seg og vi har jo allerede brent alt kruttet pĂ„ Ă„ snitte ned etter kollapsen for 2 Ă„r sidenđ
Dette er jo en avtale og tall som Asieris ogsÄ regner pÄ. SÄ et bud pÄ PHO sÄ snart det eventuelt foreligger greie salgstall for Cevira, mÄ da vÊre god butikk for Asieris?
I alle fall om, ikke PHO i mellomtiden har fÄtt en himmelfart.
SÄ dere ser bort i fra / vet med sikkerhet at teknologien ikke kan bli utfordret / utkonkurrert av andre? Noe som vil. medfÞre at til tross for markedsgodkjenning sÄ blir dette aldri en blockbuster?
Kan det vĂŠre grunnen til at aksjen spinner og spinner rundt 50?
80 % / 190 av de 250 MUSD er knyttet til at potensialet makses, det kan vel godt hende at det aldri blir innfridd?
Jeg tilhÞrer de som synes folk legger ALT for mye vekt pÄ dette blockbusterbegrepet. The proof is in the eating of the pudding.
Men det skal ikke sÄ fryktelig mye inntekter fra Cevira til + milepÊl for fÞrste godkjennelse for at det blir rikelig med cash for pho til Ä betale ut.
Ja, og det er en kobling mellom salgsmilepĂŠler og royalties prosentsats:
Ved et gitt salgstall, utlĂžses salgsmilepĂŠl(engangs) + Ăžkt prosentsats royalties
For en lekmann hĂžres det ut som om PHO har hatt en avtaleforhandler som kunne solgt tipp-tippoldefaren sin til ManCity som potensiell Haaland-makker for en rekordsum og en drĂžss delutbetalinger for runding av en eller annen milĂŠpĂŠl.
Fant denne, er vel forsÄvidt ikke noe referat, men mer overordnet
Oversatt med Copilot: " Professor Peter Hillemanns fra Hannover Medical School delte resultatene av APRICITY-studien: âEffekten av APL-1702 i behandlingen av HSIL-pasienterâ. Studien viser at APL-1702 (Cevira) betydelig forbedrer den histologiske responsraten og HPV-clearance-raten hos HSIL-pasienter, og har god sikkerhet. Dette viser et bredt perspektiv som et ikke-kirurgisk behandlingsalternativ, spesielt egnet for pasienter som Ăžnsker Ă„ bevare livmorhalsfunksjonen."
Nesten komisk Ä observere desperasjonen hos enkelte her nÄr kursen bare gÄr pittelitt opp fra 50-lappen. Da skal det letes med lys og lykt etter negative innfallsvinkler som enkelt slaktes av de som har vÊrt med i noen Är.
Peaf har nok svaret pÄ det
Tja, nesten ingen omsetning. Fin mulighet til Ă„ akkumulere aksjer!
âNesten ingen omsetningâ og âfin mulighet til Ă„ akkumulere aksjerâ er jo to motsetninger.
Gjelder Ă„ kjĂžpe aksjene over litt tid i kombinasjon med mindre volum.
Nesten komisk Ä se hvilke selskaper som dobler seg, stort sett kun basert pÄ rykter og manipulasjon, samtidig som Photocure ligger glemt i grÞften rundt 50. Jeg kan ikke huske sist jeg opplevde et selskap pÄ OB med like gunstig forhold mellom lav risiko og solid fundament sammen med et sÄ eventyrlig potensiale!