Vet ikke om man har landet pÄ tolkning av pris pÄ forumet, men kviteringen pÄ bildet under bekrefter vel prisen om 12800 RMB for en behandling?
Dette er den fÞrste behandlingen jeg deler pÄ Xiaohongshu:
I fjor viste en fysisk undersĂžkelse at jeg testet positivt for HPV 58, en hĂžyrisiko-HPV-variant.,Jeg ble fullstendig lamslĂ„tt.,Jeg vred og vendte meg hele natten og klarte ikke Ă„ sovne.,Jeg lurer stadig pĂ„ om den kommer til Ă„ bli syk.,Vil det aldri bli negativt?,Jeg har mistet mye hĂ„r.,Hun fĂžlte seg ogsĂ„ spesielt skyldig.,Jeg tror det er mitt eget problemâŠ
Senere fikk jeg vite at Sivita bĂŠrbar fotodynamisk terapi kunne utfĂžres ved Peking universitetssykehus i Shenzhen.,Jeg satte umiddelbart i gang med min fĂžrste behandlingâŠIngen kirurgi nĂždvendig,Ingen sykehusinnleggelse nĂždvendig,Det var ikke sĂ„ vondt som jeg hadde forestilt megâŠNĂ„r den fjernes ved behandlingens slutt,Ta med mye vĂŠske,Instruksjonene sier at Ăžkte sekresjoner er en normal reaksjon.,Men det er egentlig ingenting for megâŠ
Jeg vil si dette til andre kvinner som ogsÄ opplever angst.:Ikke skam deg,Dette er ikke din feil,Still legen din flere spÞrsmÄl,Velg den rette veien for deg selv,Spis og sov godt,Styrk immuniteten,Det er ikke vanskelig Ä bli negativ
#HPV58 negativ #HPV med hĂžy risiko #Kvinners helse
- [
](javascript:
- [
](javascript: