Det er vel AI/software som gjør virkestoffet unødvendig som er den eneste mulige trusselen
Min mening er at AI-styrt software vil gjøre virkestoffet enda mer verdifullt.
Det er det gode «shit in shit out» prinsippet.
Virkestoffet HAL som akkumuleres in pre cancer celler og fluoriserer og avgir lys ved belysning av blått lys, gir ekstra informasjon som input i en AI-basert device.
Faktisk er det slik at blått lys alene gir bedre resultat enn hvitt lys, men at kombinasjonen gir enda bedre resultater.
Tenk på det på denne måten; nå så er hvitt lys verdi 1, blått lys verdi 1,5 og kombinasjonen verdi 2.
Med AI blir verdien 3.
Det er samme argument som at utdanning (hvit lys) gjør deg kapabel til å løse oppgaver på et visst nivå, og så viser det seg ofte at erfaring (blått lys), alene, grunnlag for å løse samme oppgave enda bedre.
Men at, ikke overraskende, kombinasjonen av utdanning og erfaring gir et bedre grunnlag for å løse oppgaver enn hver for seg.
Så til poenget med AI, og det som er min påstand. Av to personer med samme utdanning, men stor forskjell i erfaring, så vil personen med vesentlig mer erfaring profitere mye mer på å ta i bruk AI enn den nyutdannede, også som prosentvis økning i produktivitet. Det er fordi man må kombinere utdanning og erfaring for å få brukt AI korrekt, fordi begge deler er input i det som gir multiplikator-effekten, både på hvitt og blått lys.
Skulle man satt arbitrære verdier for å illustrere hvor AI forbedrer 25%
Uten AI:
Hvitt lys 1
Blått lys 1,5
Kombinasjon 2
Med AI
Hvitt lys 1,25
Blått lys 1,875
Kombinasjon
1,25+1,875-0,5 =2,625
AI øker verdien absolutt og relativt.
Tankefeilen er steg 2, fordi steg 1 er riktig.
- AI forbedrer hvitt lys
- Så derfor blir blått lys mindre viktig.
Ja, vi får håpe på det. Men når det kommer til kinesere føler jeg meg ikke trygg på noe som helst.
Men det stemmer altså at patentet på Hex/Cys er utgått, gjør det ikke?
Får uansett håpe at vi blir kjøpt opp til en akseptabel pris fortest mulig 
Patentet har varighet frem til Desember 2036.
Dessuten viss noen vil produsere et dubikat etter den datoen så må de gjennom en godkjenningsprosess med kombinasjonen scop og Hex/Cys som vil ta mangen år.
https://www.photocure.com/news/photocure-announces-new-us-patent-for-hexvix-3568891
Takker det høres betryggende ut 
Da er det vel bare å konstatere at Mr. Peaf var ute med sedvanlig tull og tøys 
Fordi om noen har solgt seg ut (peaf), og kommer med feilaktige og motsigende opplysninger som fakta på FA. Er det noen som får hetta og selger seg ut i panikk. 
Igjen må vi vel si, undersøk grundig hva du har investert i.
Photocure er en av de tryggeste investeringer innen biotek. 
Har ingen tro på at peaf har solgt seg ut - hvor har du det fra?
Ingen fred å få her😂
WTF – Asieris har kun betalt $6,6 mill i milestone
Mangler stadig $4,4 mill
Dansken
Lol, dette er som en såpeopera 
Er vel fort ulik tolkning av CIN1/2? Jaja. 6+ MUSD er da også penger inntil de finner ut av det.
Spent på hvor udugeligheten ligger denne gangen. Det kan da virkelig ikke være så vanskelig å formulere en tydelig ordlyd på noe så binært?
Det hviler en forbannelse over dette selskapet. Kan ikke skjønne annet.
Krangling på Milestones også nå!, Er det ikke det ene, så er det det andre. Blir uenighet mhp Hexvix også da kanskje, det baller som regel på seg.
Muligvis – men som jeg læser er Photocure ikke tilfreds med denne manglende betaling
While Photocure seeks to maintain constructive dialogue with Asieris, the
Company believes that Asieris’ position is without merit and the milestone
trigger is met. Photocure will assess all available measures and take all
appropriate actions to pursue full payment by Asieris in accordance with the
license agreement."
Så tydeligvis uoverensstemmelse her 
Dansken
Ble advart mot kineserene av en jeg kjenner som holder seg langt unna
Det skjer ofte uforutsigbare ting innen business.
Jeg mener Photocure har kontroll på virkestoffet her…
Mye kan nok tilskrives ledelsen…
Edit:
Det vil være som å fyre av en atombombe mot et velrettet rifleskudd.
Sikkert – men noget Shit så langt henne i processen.
Og meddelen kom 6 minutter efter børslukketid ---- tydeligt at nogle venner havde info inden meddelen kom – bare se handelsmønster !!
DK