Allerede postet og diskutert
Usikker om dette har blitt snakket om, men var nytt for meg.
Er ikke veldig kursdrivende enda, men FDA endret ordlyden i label for godkjent bruk av Cysview i juni i Är.
FĂžr het det:
"Cysview is used with the KARL STORZ D-Light C Photodynamic Diagnostic (PDD) systemâŠ
NĂ„:
âUse CYSVIEW with the KARL STORZ D-Light C ⊠System or other FDA-authorized imaging device intended to perform blue light cystoscopy ⊠with hexaminolevulinate hydrochlorideâŠ
AltsÄ, Cysview kan brukes av ethvert skop som er godkjent for BLC!
For meg understreker dette at FDA Þnsker Ä fÄ flere produsenter inn i BLC og at de baner veien, uavhengig om det er via 510(k) etter reclass eller ikke. Blir mer positiv til en rask final order i tillegg.
Uansett sÄ er den ene barrieren hoppet over nÄ; Cysview er ikke lenger bare godkjent med KS-skop. Cysview kan nÄ brukes av alle skop godkjent for BLC, som pt kun er KS men da gjelder det bare Ä fÄ skopene godkjent 
FÄ pÄ reklassifiseringen!
Tidligere har jeg tenkt at Q3 kunne vÊre vendepunktet for PHO, nÄ tror jeg det kan vÊre 3mnd senere.
Ettersom Cevira intekter for Q2 ikke er tallfestet eller avslÞrt i hverken PHO eller Aseries Q2 rapport, er jeg redd for at vi mÄ vente pÄ Q4 PHO rapport for Q3 royalty til PHO.
Ettersom PHO rapport var tom, regner jeg med Asieries betaling lagger nok til at det henger et kvartal bak, og iom Q2 tall antaglig ikke var store vil fÞrste orntlige tall vil da kunne ses fra Q3 salg pÄ PHO Q4 rapport
AngÄende Arbritation:
PHO utrykker at de er sikre i sin sak. Da hÄper jeg de i avtalen ikke har formulering som;
ââŠapproval of HSILâ eller ââŠapproval of CIN2 and CIN3â
hvor jeg som kineser ville sagt at Nei, det har ikke skjedd.
Men at PHO heller har formulert noe som
ââŠapproval in HSILâ eller ââŠapproval of CIN2 or CIN3â
Den mytiske og sagnomspundne Ryan Kitchen tilstede i egen hĂžje person i Stockholm? Skyd et billede til Peaf!
Visst pokker! Og jeg som var sikker pĂ„ at dette var en fake person som Dan Schneider brukte til Ă„ hĂžste ekstra lĂžnn og opsjoner med. Iâll be damned.
EDIT - Det er sikkert bare Dan med parykk og lĂžsbart
Jobbe ikkje han pÄ kjÞkkenet som Kitchen Aid? 

Pew-pew-pew 
Hehe, snakker om sola. Der fikk man omsider en som nÄdde rapporteringsgrensen. Nyttig for dem som evt. ikke vil vedkjenne at handelsmÞnsteret ofte skriker shorts. Tror uansett ikke de fÄr noen hyggelig reise videre og at det blir et kortvarig kjennskap.
Bare Ă„ hente fram litt krutt.
Latterlig at ikke det norske shortregisteret bÄde har lavere terskelverdi for Ä bli synlig, samt en daglig opptelling av alle shorts som er registrert .
Dette er ikke en syk ting Ă„ spĂžrre om, de har det i Sverige:
https://www.fi.se/en/our-registers/net-short-positions/emittent?id=5493006E0IJD0DHJSR89
Men i norge skal ALT legges til rette for proffene.
Og ingen ting pĂ„ bĂžrsen er mer irriterende Ă„ ligge med en âordentligâ ordre og fĂ„ en fill med 1 aksje eller 2 og ryke pĂ„ minstekurtasje og regnskapsfĂžring osv. Skulle gjerne hatt tilbake de gamle bĂžrspostene, disse smĂ„handlene er jo bare egnet for Ă„ manipulere kursbildet.
Bunner ut igjen pÄ 54.
Okay folkens, da er jeg endelig pÄ plass i Kiel igjen og nyter en halvliter König Pilsener i parken til den greie prisen av 5 ⏠
Sist jeg satt her ramlet jeg nesten av stolen nÄr jeg logget inn pÄ Nordnet. Det var som kjent dagen med nyheten om Fase III endpoint met.
Til tross for markedsgodkjenning i Kina og mange andre positive nyheter sÄ ligger vi nÄ 3 Är senere og kaver pÄ 54 kroner, forstÄ det den som kan.
So please, bring on en nyhet som klarer Ă„ fĂ„ litt stabilt momentum i aksjen, er drittlei dette helvetes ett skritt frem, to skritt tilbakeđ„±
Dette er ikke noe bra kickoff til hvit september
Hvem snakker om hvit september, det er da enda mange mÄneder til snÞen kommer!

Jeg er super excited over dette.