Du misforstår. Når inntekten ansees som opptjent skal den føres, betaling har ingenting med periodisering å gjøre.
Mulig jeg formulerte meg dårlig eller du leser fort. Men vi er i hvert fall enige.
Okei, jeg tror jeg misforstod innlegget ditt første gangene jeg leste det. 
Om det fortsatt tapes penger på ordinær drift i Q1 vil det være elendig. Samme hvor super duper excited Dan måtte være.
Sitter CEO trygt og med full tillit fra styret samme hva? Han blir antagelig svært kostbar å fjerne iom han leverer over 100% oppnåelse på company goals hvert år og med tilhørende millioner i bonus.
Koster fort 15 mill å kaste en slik mann.
Men hva med å begynne å stille langt strengere krav til de. Noe må være i emning siden AGM ble utsatt til 25. Juni.
Det er noe de skal ha i gjennom i AGM så de teller stemmer om de har nok til å få forslaget sitt igjennom.
Får håpe at de(Briarwood) må ut å kjøpe flere aksjer i markedet for å sikre flertall.
Ble ingen kjøp forrige gang pho var på 50 tallet, tviler sterkt på at de er på kjøperen nå heller 
Skulle akkurat til å kommentere det!
Kjøpersiden har tatt seg en siesta, er tilbake om 30 min🤣
Interessant å se den nye Norne analysen idag. Her er Cevira kun nedjustert fra 19 til 18 kr… på tross av all “støyen” siste dager. Er det dette som pusher kursen over 70 kr igjen?
Det som har pushet kursen opp igjen er at noen lukker en helt passe vellykket short. Eller så er det bare markedet (som man kan lese her inne alltid har rett) som skjønner at det egentlig tok helt feil i forigårs, litt feil i går og begynner å få litt rett igjen i dag. Og så videre.
Helt enig, samme gjelder for øvrig det hersens
som alltid dukker opp.
De har ikke tatt med noen beregninger eller noe om størrelsen på markedet i Kina for Hexvix. Så der er det enda en potensiell oppside ift analysen til Norne.
(På dette innlegget kan du gjerne komme med en rakett, @Jubel ) 
Jubel har stått på for norsk biotek i dette forumet siden tidenes morgen.
Han er konsekvent, og ikke utspekulert med tanke på posisjon til enhver tid.
Gi meg
og
any day.
Nyt solen!
Har Norne et kursmål???
Mulig det, men det går da an å være litt kritisk innimellom og ikke ta bølgen for absolutt alt ledelsen i PHO finner på. Trenger ikke henge raketter og partyfjes på absolutt alt 
Helt enig. Da mister det jo sin hensikt og virker kun fordummende.
Da ser man jo lettere hvilken generasjon man har å gjøre med?
Var noen som passet på kursen i dag.