Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 5

Ja, kanskje ikke like ekstremt som 69,5 blokken i går, men det går absolutt trått med å komme tilbake til kursen før milepæl dippen.

Interessant;
1. THE NORTHERN TRUST COMP, LONDON BR

+26 756

↑ 0,0987%

255 936

0,94%
Har økt hver dag i det sister.

5 Likes

Stemmer det, første nettokjøper av størrelse på lenge.

2 Likes

Hvorfor er det plutselig sånnne dark handler nå?

Er masse av det hele tiden. Hver gang jeg handler med DNB konto så gjør det verken utslag på kursen eller vises i handlene.

3 Likes

Ok. Er ikke så ofte inne og ser, men la merke til det nå, da jeg solgte endel NHY og kjøpte litt mer PHO.

Så fort jeg la inn kjøpsordren så var det noen som støvsugde alt opp til 70😃

Mulig det trigga en 500 robot på kjøp. Evt selg😅

Der kom den offisielle meldingen.

27 Likes

Får håpe Pho evner å melde dette på mandag!

8 Likes

Roligt nu sæt nu ikke forventningerne alt for højt :wink:

2 Likes

Ingen fare, det er jo Photocure vi snakker om :cowboy_hat_face:

1 Like

Kjøpte mer til rett tid da🥳

Nu har de jo nævnt det for en uge siden, så det er vel mere Asieris, der sover lidt i timen.

Når Asieris legger ut dette i dag tyder på at det ikke er så galt mellom selskapene p.g.a. uenigheten over milestone betalingen for Cevira. :wink:

4 Likes

Richard Wolf China: The recent NMPA approval marks a significant milestone in the successful and close partnership between Richard Wolf and Asieris. We are equally delighted to announce this breakthrough and look forward to commencing the immediate sales and marketing launch across all regions in China. This product innovation – uniting our advanced hardware with the specialized pharmaceutical – is set to provide substantial added value in the detection and treatment of bladder cancer, ultimately ensuring significantly improved outcomes for patients.

3 Likes

Er vi heldige kan vi kanskje begynne å se royalties fra både Cevira og Hexvix på Q2 rapporten.

11 Likes

Hver eneste lille million vil jo hjelpe på den miserable bunnlinjen til photocure

3 Likes

Det vil ta tid før man ser nevneverdig royalties fra salg av Hexvix i Kina. Man begynner helt på scratch og all erfaring tilsier at dette vil ta tid.

Det står heller ingenting om refusjon i meldingene fra Asieris så da kan man anta at dette ikke er på plass.

På FA-forum har peaf sporet av og Merlin tørnet gal - så da er jeg både glad og takknemlig at jeg har denne siden. Det er noen diskusjoner der om forskjellige milepæler som har en merkelig vri…

Det skal vel ikke så veldig stort salg til i Kina før det gir markant utslag i regnskapene til PHO. Refusjon vedr Cevira vil eventuelt være en svært stor trigger, men det ligger nok relativt langt fram i tid. Jeg beholder selvsagt mine aksjer og kjøper vel flere om den faller.

2 Likes

Det regner jeg med og. Derfor jeg skriver “er vi heldige” og “kanskje”.

For hvis de kommer i gang med salg i løpet av Q2, så tror jeg ikke det er snakk om store beløp.

3 Likes

Nei, ikke den første perioden, men markedet fokuserer fremover og vil snart prise inn en betydelig avkastning , som igjen vil trigge en kraftig økning av kurs!!

1 Like