Vil jo tro at nÄr ABG snur sÄ er det styrket tro pÄ base case i PHO, ref siste koms fra FDA.
Cevira kommer i tillegg, da er vi nok nĂŠrmere bull-scenariet deres.
Hadde ikke vĂŠrt feil med en rolig 4x i et kjedelig selskap som dette 
Vil jo tro at nÄr ABG snur sÄ er det styrket tro pÄ base case i PHO, ref siste koms fra FDA.
Cevira kommer i tillegg, da er vi nok nĂŠrmere bull-scenariet deres.
Hadde ikke vĂŠrt feil med en rolig 4x i et kjedelig selskap som dette 
ABG noterer at aksjen er ned rundt 15 prosent siden tidlig i mars, og peker pÄ vesentlig bedre visibilitet i USA, sammen med et mer positivt syn pÄ Cevira (drevet av Þkt screeningdekning) og sterke forventninger til fÞrste kvartal.
Uthevet tekst sÄ jeg ikke fÞr nÄ, interessant.
Ja den der overasket meg. Kanskje vi positive til Cevira pÄ trÄden her ikke er sÄ veldig teit allikevel da?
Umiddelbart lurer jeg pĂ„ hvor den âĂžkte screeningdekningenâ kommer fra, men hey, vi tar imot all positivitet med Ă„pne armer. Et omforent KOL-miljĂž og 1A klassifisering henger kanskje sammen med den forutsetningen/antagelsen.
Kanskje kundene hans nÄ er ferdighandlet slik at pipa kan snu?
hvordan ser han tegn til Þkt screeningdekning mon tro, er det basert pÄ offentlig helsedata
DNB mÄ oppdatere sin analyse. Kommer den snart? 
Oppdateringen i dag er lĂžftet fra 50.000 til 70.000 pasienter
Ikke hver dag jeg poster om Bakemesterskapet men.
Kanskje forumet vil tipse journalisten om det norske vidunderproduktet Cevira?
FÄ dager etter prematurfÞdselen i fjor var teorien at det skjedde fordi Brandstorp et par Är i forveien hadde fÄtt utfÞrt konisering, et lite inngrep der livmortappen, den nederste delen av livmorhalsen, fjernes.
Inngrepet gjĂžres for Ă„ hindre celleforandringer fra Ă„ utvikle seg til livmorhalskreft.
Brandstorp forklarer at de ikke er sikre lenger pÄ at det var det var grunnen.
â Legene vet rett og slett ikke hvorfor det skjedde. Det kan ha vĂŠrt tilfeldig. Men jeg synes det er rart, for veldig mange har skrevet til meg om at de er konisert og har fĂždt for tidlig.
Meanwhile har asieris skalert for 800 000+ Ärlig
Jeg tror nye trÄden mangler ticker og aksjekursen vises heller ikke?
Fixed.
Veldig interessant informasjon fra Bakemesterskapet @Savepig, for det treffer noe veldig interessant, nemlig at folk kjenner til hvor skoen trykker selv om legene ikke helt sikkert kan si at det er feil sko.
Da gÄr praten, og motivasjonen opp for om det finnes alternativer til konisering. Jungeltelegrafen fungerer sikkert i Kina ogsÄ.
Vi hadde 3 aborter⊠Hun er konisert.
Har 1 sĂžnn idag. Han kom fĂžr alle abortene.
Ikke lett Ă„ forklare til ett barn hvorfor vi ikke har flere, nĂ„r han i frustrasjon og fortvilelse grinende spĂžr hvorfor alle andre har sĂžsken og ikke hanâŠ
Abortene kom etter bÄde naturlig unnfangelse og IVF.
NĂ„r man da ser hvordan slike ting pĂ„virker kvinner/partner, sĂ„ er det lett Ă„ se for seg at dette kan bli ett stort marked. Vi menn er litt âenkleâ. Gjort er gjort, ting kan ikke endres og livet gĂ„r videre. For kvinner tror jeg det pĂ„virker dem pĂ„ en mye stĂžrre mĂ„te. Deres kropp, abort, inngrepen, hormoner osv. Mye tanker i etterkant om ting kunne vĂŠrt gjort annerledes.
Hadde vÊrt en ide Ä tipse media om denne nye fertilitetsbesparende behandlingen, utviklet i norge og snart pÄ markedet i bÄde kina og europa. Har prÞvd ved et par anledninger, men det gir nok ikke nok klikk.
Han analytikeren fra ABG er i alle fall relativt rask pÄ labben med oppdateringer. Det skal han ha.
I dag tror jeg forÞvrig det er enda fÊrre som vil gjort som deg @Savepig og godtatt et bud pÄ 80 kr aksjen,
I dag er i dag og ikke i gÄr. 
Mannen er pĂ„ jobb đ€đŒ
Lenge leve GTB 
Har Holom og Slyngstali uttalt seg noe sĂŠrlig etter Cevira godkjenning, Ă„ News rundt nedklassefisering? Annet en dette lukkede nyhetsbrevet fra Holom?
Ps : til Info har ABG kursmÄl kr 80.- DNB : 75.-
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.