Det er bÞrsnoterede selskaber og de mÄ overholde de regler der er.
Tre sÄnne normalt gode volumdager pÄ rad har vi strengt tatt ikke hatt siden mars 2024.
MÄtte det fortsette.
La oss liste oss pÄ gummisÄler fram til 120. SÄ tar vi det derfra.
Alternativt filttĂžfler 
Kanskje pÄ tide Ä ta en skopuss og en full lissekontroll sÄ du er klar for gladturen til banken? 
Et helt annet omsetningsvolum for tiden.
Vis kursen jobber seg opp til rundt/over kr 80.- sÄ kommer Q. Hvor da E24 og FA presterer Ä skrive REKORD overskudd.
Ă boom fomo vipper oss opp til kr 102.5.-
SĂ„ begynner det Ă„ ligne butikk
I dag kommer svaret pÄ 80k off-book handelen Ä
Dette ble skrevet den 13.04, meg bekjent er det den 15.04 i dag
Vet vi med sikkerhet at milepĂŠlsutbetalingen kommer i q1? Eller ligger det inne en tidsfrist?
Nydelig, bare helt nydelig đ€
DnB som handler fÞr Holom oppdaterer kursmÄl? 
Og SEB kontoen som var oppe i 800 000 er nÄ i null.
Interesting. kjÞpte noen aksjer i PHO pÄ bunnen nylig pÄ en zerokonto jeg har for Ä kjÞpe utenlandske papirer pÄ

Judas!!!
Ikke noe nytt at det er historisk har vÊrt- og fortsatt er ganske mye smÄshorts her.
Kanskje man mÄ flytte aksjene over pÄ zerokonto for Ä tjene penger 
Veldig behagelig for dem Ä ligge og flyte under terskelverdien for Ä bli synlig pÄ det norske shortregisteret.
Er det Ä eie en aksje pÄ en zerokonto den beste mÄten Ä fÄ noe som helst konkret datapunkt pÄ?
Financial calendar for Photocure ASA
FINANCIAL YEAR 2025
âŠ
Vis bĂžrsmeldingen
27.04.2026 - Annual Report
FINANCIAL YEAR 2026
29.07.2026 - Half-yearly Report
25.06.2026 - Annual General Meeting
07.05.2026 - Quarterly Report - Q1
28.10.2026 - Quarterly Report - Q3
This information is published pursuant to the requirements set out in the Continuing obligations.
Hva kan vÊre Ärsak til at GF er flyttet. Hva trengte de nesten to nye mÄneder til? Er det innkommende vurderinger GF mÄ ta hensyn til og jobber med?
Karl Storz, Asieris, andre interessenter innen bladder cancer som blir trigget av triggere som plutselig ble formidable for Photocure (godkjennelse Cevira Asia og EU aksept for markedsvurdering og initiativ FDA selv tok med vurdering nedklassifisering scope?). Kommer det solide resultater ved 7. mai ved Q? Kan ikke huske Ă„ ha sett slike endringer, men er kanskje helt standard?
Samtidig synes PHO sterk hva nÄ det betyr eller synses om. Nesten sÄ fristende Ä si at noe har snudd ved PHO? Er det PHO gjennombrudd og mulig reprising vi er vitne til. ATH PHO er 154,5kr ser det ut til. Uansett gÞy Ä se styrken nÄ. ForhÄpentligvis enda morsommere om den enorme pasientgruppen med udekket behov vil benytte seg av nylig godkjente Cevira i Kina. Hvis sÄ mange pasienter faktisk vil nyte godt av denne teknologien som akkurat har fÄtt markedsgodkjennelse det er intet annet enn stolthet og glede Ä kjenne pÄ i sÄ fall. AksjonÊrer har jo bidratt til Ä fÄ frem teknologien. Et lite bidrag og forhÄpentligvis stor glede og hjelp for pasienter
Melding om FDA vurdering av omklassifisering og endirng av GF kom samme dag, FDA fĂžr bĂžrsĂ„pning, kalender etter bĂžrsslutt. Hata slumpenâŠ
Jeg har alltid likt de tre âregler for mordetterforskningâ til den kjente svenske kriminologn Leif GW Persson. Synes de er relevante ogsĂ„ for aksjemarkedetâŠ
- Hata slumpen: Det finns nÀstan alltid en rationell orsak eller koppling bakom hÀndelser; lita inte pÄ att saker bara Àr en tillfÀllighet.
- Gilla lÀget: Acceptera de bevis och fakta som faktiskt finns pÄ bordet, Àven om de inte passar in i en initial teori.
- Inte krÄngla till det: Den enklaste förklaringen Àr oftast den rÀtta.
Jeg har hatt mine pÄ zero og fÄtt litt avkastning nÄ i flere Är. Varierer selvsagt mye, denne gang ble det ca 2 Þre pr aksje. Bedre enn ingenting.
Husk at de som blir solgt mÄ ogsÄ kjÞpes tilbake engang