Helt sikkert en tilfeldig forglemmelse 
Flott, da er det bare å håpe på at de store eierne gidder å lese dokumentene og ikke minst lar være å følge styret (Briarwood) sine anbefalinger for en gangs skyld.
Hvordan stemmer man og hva stemmer dere?
Kjøpte mer på 58, og synes det som skjer rundt pho er svært spennende. Oppkjøpet kan bli svært bra. Spennende i Kina.
Liker ikke godtgjørelsesprogrammet.
Bortsett fra dette tenker jeg at med en 3 års horisont her så kan mye skje.
Kommet noe kommentarer rundt oppkjøpet fra Georg eller Slyngstali?
Du er vel den som har best kontroll på tingeling


Se der ja, skal brukes penger på alt av AI og andre selskaper nå.
Får håpe Asieris leverer til A+ videre framover så PHO slipper å kjøre for mange emisjoner 

Ser ikke noe galt med dette?
The research collaboration will provide Artera with access to high-quality data from the Photocure U.S. BLC registry to further validate the ArteraAI Bladder Test. Together, the companies will utilize real world evidence to help urologists more effectively identify bladder cancer and manage its treatment. Unlike many other cancers, there are fewer well-established biomarkers in bladder cancer, which currently limits clinicians from personalizing treatment options. The partnership between Photocure and Artera is dedicated to advancing research that guides smarter treatment decisions and helps patients receive therapies best suited to their disease.
Det ser ikke ut til at dette er noe som skal koste allverdens?
Det var brace for impact på hva som kommer på forumet her jeg spøkte med. Ikke avtalen.
Det jobber no på da i ledelsen i det minste selv om lønninger kanskje er i overkant høye.
Er no voldsomt til prosjekt de er innvolvert i siste par årene.
Kvartalsrapport er en krevende øvelse, hvis man vet med seg selv at man ikke klarer det på frihånd er det stort sett best å ta konsekvensen av det og bruke manuskript.
Jeg har av og til lurt på om han har et snev av dysleksi, det er ikke helt ukjent for folk i lederstillinger.
Er det vanlig med dyskalkuli i lederstillinger også?
F…n også. Kjøpte mer idag. Så kom de med et nytt samarbeidsprosjekt. J…a dr…tt selskap. At de ikke bare kan betale utbytte. Si opp salgsorg og fokusere kun på så lite som mulig. At de skal rote seg inn i alt dette ai tullet er jo det dummeste de kunne gjort. Stemmer for å si opp ledelsen og bytte dem ut med forumbrukere her istedenfor.
Mektig lei nå. Av forumet vel og merke.
Bidrar jo ikke i tråden så har egentlig ikke noen grunn til å klage. Men makan til negativ spinning som det er her skal man lete godt etter. Noen innlegg er mer velformulert, men samme budskap.
Er vel best å ta en pause i lesingen her inne.
Når Photocure verken er et lønnsomt selskap eller et skikkelig vekstselskap, så blir det helt feil å utbetale utbytte. Ledelsen forsøker nå å øke veksttakten for å bli lønnsom, og det må vel være det riktige. Å utbetale utbytte når selskapet ikke er lønnsomt må være helt bak mål.
Er jo derfor folk ønsker at de skal bli kapitaldisiplinerte og ha insentiver for ledelsen som er aligned med aksjonærene daaaaa.
Samme tanke her det sku til at blive deprimeret af og læse negativt spin på alt nyt uanset hvad det er.
“Artera is excited to be working with Photocure
Daniel er nok også “excited” regner jeg med. 
