Cevira blir knall.
Veien til kurs 500 kr er igang.
God helg
Er det fortsatt mulig Ä kjÞpe aksjer for Ä Þke innflytelsen pÄ generalforsamlingen?
Det forhÄndsstemmes for aksjene man eier den 23. juni?
- Cevira salg bredt i gang
- Refusjon muligens fra januar 2027.
- OppkjĂžp av best-in-class biomarkĂžr
- Med Breakthrough-designerning av FDA
- Mulighet for ekspedert refusjon (LCD).
- ADLT on the horizon, mÄlgitt innen 1. Okt.
- Grade A-nivÄ evidens on the horizon
- 26% unit growth i USA i Q1, hvorav ca en tredjedel kommer fra ForTec og resten âorganiskâ vekst. 9% vekst fra ForTec og 17% fra eksisterende og nye accounts.
- FDA reclass petition som kommer i H2.
- Hexvix salg i Kina begynner.
- Cevira godkjenning i EU, ca 2027.
Har sikkert glemt noe ogsĂ„, men mye spennende som skjer og artige bĂžrsmeldinger som kan komme etterhvertđ€©
God helgđ»
Meget fin liste, jeg tillĂŠgger denne stor betydning om omlĂŠgning af refusionen i US.
Den blev indgivet/opstartet 20 marts i Är og gÊlder flere selskaber ud over PHO.
Facilitating Access to Innovation in Cancer Care Act (FAIC Act)
Status:
Lovforslaget ligger i skrivende stund (juni 2026) stadig til behandling i disse udvalg. Det skal igennem hĂžringer, debatter og eventuelle tilretninger, den bliver kaldt âmarkupâ-proces, fĂžr det kan sendes videre til afstemning i hele ReprĂŠsentanternes Hus
Dansken
Ikke glem Full next-gen 4K HD fleksibel BLC (Richard Wolf) som etter planen skal lanseres i Europa i 2027. Planen er ogsÄ lansering i USA og Canada
. Hvor raskt det skjer avhenger naturligvis av FDA-reklassifisering.
MĂ„ legge til at ForTec sitt bidrag vokste 90% fra 2025Q1 til 2026Q1.
Heia!
Flott, da forventer jeg en stabil kursoppgang fremover, med start fĂžrstkommende mandag 
Da er Photocure optaget pÄ den Nordiske Signalliste som udkommer hver sÞndag .
Lars Person er analyse guro 
Kort fortalt er det baseret pÄ Teknisk Analyse og den ligger med:
4 uger siden salgssignal
Minus 4,78%
Kurs NOK 59,7
Da er det vente pÄ KÞbssignal 
Der er mange Danskere som fĂžlger Lars og hans lister â Lars er en hyppig gĂŠst pĂ„ Danske Euro Investor hvor der er mange der lytter til hans rĂ„d 
HÄber det skaber lidt mere interesse i 
BEMĂRKâ det er en betalingsliste đ„Č
Dansken
Gjorde du for 4 uker siden? 
Nej for godt en uge siden
Det var samme dag som da jeg lavede indlĂŠgget ca (8 dage siden)
Men da han bruger teknisk analyse, har han vel set pÄ hvor Pho skiftede signal.
Og det var salgssignal for 4 uger siden formoder jeg.
Jeg er ikke stĂŠrk ud i det tekniske â desvĂŠrre
Dansken
Synd med traden bro
Vet ikke om man har landet pÄ tolkning av pris pÄ forumet, men kviteringen pÄ bildet under bekrefter vel prisen om 12800 RMB for en behandling?
Dette er den fÞrste behandlingen jeg deler pÄ Xiaohongshu:
I fjor viste en fysisk undersĂžkelse at jeg testet positivt for HPV 58, en hĂžyrisiko-HPV-variant.,Jeg ble fullstendig lamslĂ„tt.,Jeg vred og vendte meg hele natten og klarte ikke Ă„ sovne.,Jeg lurer stadig pĂ„ om den kommer til Ă„ bli syk.,Vil det aldri bli negativt?,Jeg har mistet mye hĂ„r.,Hun fĂžlte seg ogsĂ„ spesielt skyldig.,Jeg tror det er mitt eget problemâŠ
Senere fikk jeg vite at Sivita bĂŠrbar fotodynamisk terapi kunne utfĂžres ved Peking universitetssykehus i Shenzhen.,Jeg satte umiddelbart i gang med min fĂžrste behandlingâŠIngen kirurgi nĂždvendig,Ingen sykehusinnleggelse nĂždvendig,Det var ikke sĂ„ vondt som jeg hadde forestilt megâŠNĂ„r den fjernes ved behandlingens slutt,Ta med mye vĂŠske,Instruksjonene sier at Ăžkte sekresjoner er en normal reaksjon.,Men det er egentlig ingenting for megâŠ
Jeg vil si dette til andre kvinner som ogsÄ opplever angst.:Ikke skam deg,Dette er ikke din feil,Still legen din flere spÞrsmÄl,Velg den rette veien for deg selv,Spis og sov godt,Styrk immuniteten,Det er ikke vanskelig Ä bli negativ
#HPV58 negativ #HPV med hĂžy risiko #Kvinners helse
- [
](javascript:
![]()
- [
](javascript:
![]()
18.000 nok
Vs
Kina: Produktet (ogsÄ kjent som APL-1702) ble godkjent for salg av Kinas NMPA i mars 2026. Analytikere har estimert prisen per dose for denne behandlingen til Ä ligge i omrÄdet rundt NOK 4 300.
Not bad 
Her er et bilde av hatten de analytikerne dro estimatet pÄ 4300kr pr behandling fra

@Snoeffelen traff prisen ganske greit, bare Ă„ sĂžke deg som analytiker Photocure smĂ„prat (PHO) đŠ 3 - #4565 av Snoeffelen
Ser ut som han traff pÄ uttalese pÄ 2 runders behandling og siden det var nevnt pÄ kinaforum at de selger det som et kit med to stk i. 2X12800RMB
Veldig fint funn!
Man kan kanskje anta at dette er pris etter early-bird-rabattene Asieris snakket om? Hadde man havnet et sted rundt der etter refusjon er forhandlet, sĂ„ kan det bli virkelig brađ€
Traff ganske greit pÄ bÄde pris og poenget med 2 runder pÄ en behandling ja.
Men synes det er mer interessant at jeg i samme innlegget skrev hvorfor det mÄtte bli sÄnn og at det for en analytiker bare var Ä ta en telefon til Photocure for Ä fÄ verifisert metodikken, for Ä komme frem til logisk pris.
Og likevel klarte noen analytikere Ä «regne seg frem» til 4300 NOK for Cevira i Kina.
Det er ikke dumskap, det er et frekt forsÞk pÄ snakke ned kurs.
Problemet er vel at man ikke har kjennskap til det kinesiske markedet? Og sÄ er vel disse prisene basert pÄ gamle tall. Den Edison-analysen (betalt av Pho) brukte vel ogsÄ lignende priser?
Og sÄ er det forskjell pÄ hva Asieris tar for Cevira i dag, out of pocket, og hva som blir tilfellet etter forhandlinger om refusjon. Her er som kjent kinesiske helsemyndigheter knallharde pÄ pris.
For China, we are projecting a 2023 launch with 3% peak market share and a NOK4,300 price per patient at launch
https://www.edisongroup.com/research/a-licensing-deal-for-cevira/24556/
NÄr Snoeffelen klarte Ä komme med et sÄ godt estimat sÄ er Edison analysen latterlig.
Det er en ren vits.
Jeg legger meg pÄ 45% (±5%) rabatt pÄ refusjon.
Dette pÄ bakrgunn av viktigheten av Cevira ift sosioÞknomi, farmaÞkonomi, de gode kliniske resultatene, og at de har fÄtt level A grade i de kliniske retningslinjene.
Har ingen ting Ä si hvor rett jeg fÄr. Blir uansett ikke verre en flere av analysene som har kommet.
](javascript:
](javascript: