Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 5

Fint Fund MYK :+1:

Nok en fra Kina – fra investor présentation i dag :+1:

https://data.eastmoney.com/notices/detail/688176/AN202606121823506070.html

“Uddrag af teksten og spĂžrgsmĂ„l fra investorer :astonished:
IfĂžlge relevant statistik er der cirka 2,1 millioner patienter i alderen 18 Ă„r og derover med HSIL (hĂžjgradige pladeepiteliale lĂŠsioner i livmoderhalsen) i mit land, og dette tal forventes at fortsĂŠtte med at stige i lĂžbet af de nĂŠste 10 Ă„r. ForelĂžbig markedsundersĂžgelse viser, at antallet af HSIL-patienter diagnosticeret landsdĂŠkkende ved histopatologi (kolposkopibiopsi) i 2023 oversteg 700.000, hvoraf cirka 60 % var CIN2. PrĂŠvalensen, screeningsraten og diagnoseraten forventes at fortsĂŠtte med at stige i lĂžbet af de nĂŠste 10 Ă„r.”

En del patienter at tage ned fra hylden hvert Är + de 2,1 mill sÄ har fÄet konstateret CIN2

Dansken

6 Likes

NÄr en aksje (som PHO) har falt og falt sÄ snur den ofte nÄr fokus er pÄ hvor mye mer den kan falle.
FÄr hÄpe det gjelder PHo ogsÄ siden jeg har Þkt pÄ 58,20.
Jeg synes den negative vinklingen har tatt fullstendig overhÄnd - sÊrlig pÄ tross av at Cevira nÄ vitterlig er i salg.
NÄr Norne kom med sin anbefaling kjÞp kursmÄl 90 sÄ falt aksjen rundt 7 kroner i lÞpet av kort tid - ikke skjÞnte jeg noe av det heller. NÄr det er sagt sÄ er det visst mye med denne aksjen som jeg ikke skjÞnner noe sÊrlig av
 - utenom at lederne er overbetalt da!

2 Likes

Cevira blir knall.
Veien til kurs 500 kr er igang.
God helg

5 Likes

Er det fortsatt mulig Ä kjÞpe aksjer for Ä Þke innflytelsen pÄ generalforsamlingen?
Det forhÄndsstemmes for aksjene man eier den 23. juni?

• Cevira salg bredt i gang
    • Refusjon muligens fra januar 2027.
  • OppkjĂžp av best-in-class biomarkĂžr
    • Med Breakthrough-designerning av FDA
    • Mulighet for ekspedert refusjon (LCD).
    • ADLT on the horizon, mĂ„lgitt innen 1. Okt.
    • Grade A-nivĂ„ evidens on the horizon
  • 26% unit growth i USA i Q1, hvorav ca en tredjedel kommer fra ForTec og resten “organisk” vekst. 9% vekst fra ForTec og 17% fra eksisterende og nye accounts.
  • FDA reclass petition som kommer i H2.
  • Hexvix salg i Kina begynner.
  • Cevira godkjenning i EU, ca 2027.

Har sikkert glemt noe ogsĂ„, men mye spennende som skjer og artige bĂžrsmeldinger som kan komme etterhvertđŸ€©
God helgđŸ»

12 Likes

Meget fin liste, jeg tillĂŠgger denne stor betydning om omlĂŠgning af refusionen i US.
Den blev indgivet/opstartet 20 marts i Är og gÊlder flere selskaber ud over PHO.

Facilitating Access to Innovation in Cancer Care Act (FAIC Act)
Status:
Lovforslaget ligger i skrivende stund (juni 2026) stadig til behandling i disse udvalg. Det skal igennem hþringer, debatter og eventuelle tilretninger, den bliver kaldt “markup”-proces, fþr det kan sendes videre til afstemning i hele Représentanternes Hus

Dansken

3 Likes

Ikke glem Full next-gen 4K HD fleksibel BLC (Richard Wolf) som etter planen skal lanseres i Europa i 2027. Planen er ogsÄ lansering i USA og Canada :grin:. Hvor raskt det skjer avhenger naturligvis av FDA-reklassifisering.

3 Likes

MĂ„ legge til at ForTec sitt bidrag vokste 90% fra 2025Q1 til 2026Q1.

Heia!:money_mouth_face:

7 Likes

Flott, da forventer jeg en stabil kursoppgang fremover, med start fĂžrstkommende mandag :slightly_smiling_face:

Da er Photocure optaget pÄ den Nordiske Signalliste som udkommer hver sÞndag .
Lars Person er analyse guro :grinning:

Kort fortalt er det baseret pÄ Teknisk Analyse og den ligger med:
4 uger siden salgssignal
Minus 4,78%
Kurs NOK 59,7

Da er det vente pÄ KÞbssignal :rofl:

Der er mange Danskere som fĂžlger Lars og hans lister — Lars er en hyppig gĂŠst pĂ„ Danske Euro Investor hvor der er mange der lytter til hans rĂ„d :+1:

HÄber det skaber lidt mere interesse i :denmark:

BEMÆRK— det er en betalingsliste đŸ„Č

Dansken

6 Likes

Gjorde du for 4 uker siden? :sweat_smile:

Nej for godt en uge siden
Det var samme dag som da jeg lavede indlĂŠgget ca (8 dage siden)

Men da han bruger teknisk analyse, har han vel set pÄ hvor Pho skiftede signal.
Og det var salgssignal for 4 uger siden formoder jeg.
Jeg er ikke stérk ud i det tekniske — desvérre

Dansken

Synd med traden bro

1 Like

Vet ikke om man har landet pÄ tolkning av pris pÄ forumet, men kviteringen pÄ bildet under bekrefter vel prisen om 12800 RMB for en behandling?

Dette er den fÞrste behandlingen jeg deler pÄ Xiaohongshu:
I fjor viste en fysisk undersÞkelse at jeg testet positivt for HPV 58, en hÞyrisiko-HPV-variant.,Jeg ble fullstendig lamslÄtt.,Jeg vred og vendte meg hele natten og klarte ikke Ä sovne.,Jeg lurer stadig pÄ om den kommer til Ä bli syk.,Vil det aldri bli negativt?,Jeg har mistet mye hÄr.,Hun fÞlte seg ogsÄ spesielt skyldig.,Jeg tror det er mitt eget problem

Senere fikk jeg vite at Sivita bÊrbar fotodynamisk terapi kunne utfÞres ved Peking universitetssykehus i Shenzhen.,Jeg satte umiddelbart i gang med min fÞrste behandling
Ingen kirurgi nÞdvendig,Ingen sykehusinnleggelse nÞdvendig,Det var ikke sÄ vondt som jeg hadde forestilt meg
NÄr den fjernes ved behandlingens slutt,Ta med mye vÊske,Instruksjonene sier at Þkte sekresjoner er en normal reaksjon.,Men det er egentlig ingenting for meg

Jeg vil si dette til andre kvinner som ogsÄ opplever angst.:Ikke skam deg,Dette er ikke din feil,Still legen din flere spÞrsmÄl,Velg den rette veien for deg selv,Spis og sov godt,Styrk immuniteten,Det er ikke vanskelig Ä bli negativ
#HPV58 negativ #HPV med hĂžy risiko #Kvinners helse

• [](javascript::wink:
  • [](javascript::wink:
18 Likes

18.000 nok

Vs

Kina: Produktet (ogsÄ kjent som APL-1702) ble godkjent for salg av Kinas NMPA i mars 2026. Analytikere har estimert prisen per dose for denne behandlingen til Ä ligge i omrÄdet rundt NOK 4 300.

Not bad :thinking:

1 Like

Her er et bilde av hatten de analytikerne dro estimatet pÄ 4300kr pr behandling fra

image

5 Likes

@Snoeffelen traff prisen ganske greit, bare Ă„ sĂžke deg som analytiker Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3 - #4565 av Snoeffelen

7 Likes

Ser ut som han traff pÄ uttalese pÄ 2 runders behandling og siden det var nevnt pÄ kinaforum at de selger det som et kit med to stk i. 2X12800RMB

3 Likes

Veldig fint funn!
Man kan kanskje anta at dette er pris etter early-bird-rabattene Asieris snakket om? Hadde man havnet et sted rundt der etter refusjon er forhandlet, sĂ„ kan det bli virkelig brađŸ€‘

1 Like

Traff ganske greit pÄ bÄde pris og poenget med 2 runder pÄ en behandling ja.

Men synes det er mer interessant at jeg i samme innlegget skrev hvorfor det mÄtte bli sÄnn og at det for en analytiker bare var Ä ta en telefon til Photocure for Ä fÄ verifisert metodikken, for Ä komme frem til logisk pris.
Og likevel klarte noen analytikere Ä «regne seg frem» til 4300 NOK for Cevira i Kina.
Det er ikke dumskap, det er et frekt forsÞk pÄ snakke ned kurs.

13 Likes