Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 5

Det stemmer. PHO har ansvaret for active pharmaceutical ingredient, som det heter pÄ finsprÄket. AltsÄ HAL.

Ikke spesifisert sÄvidt jeg vet, men jeg antar at det er samme der ja. Liten positiv markup.

3 Likes

HAL pÄ GMP kvalitet produseres vel bare av Photocure sin CDMO i Milano.

3 Likes

Hvis det her er rigtigt, sÄ har de solgt Cevira til behandling af HPV, og sÄ Äbner det op for et meget stÞrre marked, en hvis det kun var cin2.

6 Likes

Kommer det 1 milliard inn fra Asieris i Äret da stÄr kursen i 500.

3 Likes

(Shanghai, 15. juni 2026) Etter at verdens fĂžrste godkjente ikke-kirurgiske og ikke-invasive behandlingsprodukt for hĂžygradige celleforandringer i livmorhalsen (CIN2) ble sendt ut i fĂžrste vareparti den 5. juni, har produktets kliniske anvendelse pĂ„ bare 10 dager Ăžkt til 70 sykehus i 30 byer over hele landet. Samtidig har produktet hatt en eksklusiv online-premiere pĂ„ JD Health (Jingdong Health), noe som gjĂžr at CIN2-pasienter slipper Ă„ reise langt. De kan nĂ„ fĂ„ tilgang til denne innovative behandlingen for ‘ingen kirurgi, bevart fertilitet’ lokalt.

25 Likes

IMG_5999

Som vanlig en PM stappfull av haus fra nasjonalt ledende KOLs. I alle tilfelle:

Only three months after receiving regulatory approval, and just 10 days after the first shipment, the portable cervical photodynamic therapy system has demonstrated remarkable speed in reaching patients.

Key milestones over the past 10 days include:

‱ June 5: The first batch of products cleared customs at Beijing port and was officially dispatched to hospitals and pharmacies nationwide; the world’s first prescription was issued in Beijing on the same day.
‱ June 10: Patients in the first 26 cities could receive treatment at local hospitals.
‱ June 15: Coverage expanded to 30 cities and went live on JD Health, extending from provincial capitals and first-tier cities to regional areas.

Pardon my french, men dette er mye raskere og skalerbart enn jeg turte Ä tro pÄ. Her bÞr bÄde kursen rÞre pÄ seg og analytikerne fÞlge med.

Asieris har kjĂžrt ut Cevira relativt bredt innen de fĂžrste to ukene :sweat_smile:

10 Likes

Kilde?

Jeg har ikke verifisert, bare tatt et kjapt AI-sĂžk

14 Likes

Det der er helt nydelig jobba av Asieris, de ligger ikke pÄ latsiden i hvert fall :grinning::muscle:

3 Likes

Koster litt mer via JD.com., 13380RBM. Kanskje mellomlegget er deres fortjenste?

11 Likes

Her begynner det Ă„ lukte fugl, spĂžr du meg!

3 Likes

Kanskje en fĂžnix

2 Likes

1 milliard, det er jo bare en brĂžkdel av hva Merlin’s “analyser” pĂ„ FA forum har kommet frem til :rofl:

1 milliard i kvartalet tenker jeg vi sier oss fornĂžyd med :sweat_smile: :crazy_face:

2 Likes

Henter frem denne klassikeren som viser hva de fÄr til der om de vil

2 Likes

“with coverage expected to reach hundreds of hospitals in over 50 cities nationwide within the year.”

70 sykehus, 30 byer nÄ.
Hundrevis av sykehus, over 50 byer fĂžr 31. Des.

If the stars align sĂ„ treffer refusjon fra 1. Jan ogsĂ„đŸ’ž

5 Likes

Otroligt vÀloljat maskineri.
Borde ju fÄ lite siffror pÄ Q2 rapporten om inte Asieries sjÀlva slÀpper siffror innan i sina uppdateringar.

Blir svÄrt för Dan att investera bort alla Kina-pengar :joy:

Med sÄpass gode nyheter vedr Cevira sÄ var det jo merkelig at ikke PHO falt mer

Det er i Photocure man skulle vÊrt ansatt, om CEO/CFO skulle miste jobben kan de karre til seg opptil to ÄrslÞnner + bonus:

Dahl nÊrmer seg jo pensjonsalder, da er det greit Ä bli tatt godt vare pÄ for fremtiden:

1 Like