Fasit er nok hva andre medtechs som får royalties gjør - ikke verre enn det.
Man tror ikke sine egne øjne, med alt det vredet og vringlet til det negative på denne PHO tråd.
Fatter ikke at disse negative skribenter kan være aktionærer i PHO – i så fald er salg af aktier en mulighed hvis ikke man har tillid til ledelsen og bestyrelsen, samt de planer der ligges frem fra Dan og C/O
Men fri os for useriøst gulp.
Og nej – jeg er ikke morgensur 
DK
Fasit er nok hva andre medtechs som får royalties gjør - ikke verre enn det.
Så hvis andre ikke følger reglene så er det ok at PHO ikke gjør det? Jeg mener det burde vært børsmeldt at salget av Cevira er i gang samt hvilken pris Asieris får for det.
Men salget går sin gang heldigvis og vil jo vises etter hvert.
Hæ? Jeg mente bare at PHO med all sannsynlighet kommer til å regnskapsføre royalties som andre, tilsvarende selskaper gjør. Kall det normal/bestepraksis. Og at de som er svært nysgjerrige kan finne «fasiten» der.
Er ellers enig i at de kunne børsmeldt salgsstart i Kina, og ikke bare publisert det som en vanlig PM/nyhet på hjemmesidene sine.
Sorry - misforsto deg litt. Kommer jo i kvartalstalla senere i år.
På tide at Citrin får samme behandling som Merlin? Det her er helt useriøst. Konspirasjonsteorier kan du spare oss for.
Ikke sant, det er på et lavmål fra enkelte i denne sekten her.
Så fort man ytrer seg kritisk til adjusted EBITDA og at det er lite aksjonærvennlig styring av selskapet, så kommer yppersteprestene med en gang til angrep om det er “best practice” photocure bedriver, og “jeg kan ikke tro hva jeg leser, hvorfor ytrer man seg negativt i tråden her til selskapet vårt - kast ham ut av tråden og la ham brenne!!!”
Rett og slett trist at det ikke skal være lov å ytre seg kritisk og med spørsmål om det kunne vært rom for forbedringer, uten at man blir møtt med angrep om at nå må han steines. God søndag, og døm alle rundt deg.
Hva er det Photocure til nå har “gjemt” for deg som du ikke finner i rapportene?
Beklager jeg har ikke sjans å nå fram til deg med mitt syn på at photocure og ledelsen kunne vært mer aksjonærvennlig med mindre adjusted på regnskap og tall, bedre til å svare på spørsmål, større åpenhet og tranparens.
Jeg skal ikke forpurre søndagen din med flere innlegg på tråden. Fred være med deg.
Ja, alle vet at det ikke går å ytre seg kritisk om selskap eller ledelsen her i tråden 
Jeg setter pris på både kritikk og haus. Jeg gjør begge tingene selv. 
Drittselskap og drittledelse. P.s jeg har solgt. 
[hybrid]
Drittselskap og drittledelse. P.s jeg har solgt
Flott at du bidrar på denne tråden selv om du har solgt…
Jeg har uttrykt meg tidligere, men bidraget passet nok ikke ringen. P.s jeg har ikke solgt.
Ikke relatert til PHO, men morsomt å se JD nettbutikken som selger Cevira bli omtalt i finansavisen idag.
Jeg vil anbefale samtlige her til å bruke stemmen sin på generalforsamlingen, tiden begynner etterhvert å renne ut.
Dere kan logge inn på vps.no, hendelser, Generalforsamling, så bør dere finne stemmeseddelen til selskapet.
Hva når man ikke finner den?
Jeg har logget inn, funnet rett konto ( som innehar PHO beholdning, men finner hverken info relatert til GF, eller stemmeseddelen
Vet ikke om deltidsaksjonærer får lov til å stemme.
Er dette en type emisjon med nye aksjer som kommer på markedet?
Yahong Pharmaceuticals: CITIC Securities Co., Ltd.'s Verification Opinion on the Listing and Circulation of Restricted Shares of Jiangsu Yahong Pharmaceutical Technology Co., Ltd. in the Initial Public Offering
Yahong Pharmaceutical: Announcement of the listing and circulation of restricted shares for the initial public offering of Jiangsu Yahong Pharmaceutical Technology Co., Ltd
The total number of shares in circulation for this listing is 135,484,537.
Ved 10 CNY per aksje er det 1,35 milliarder CNY eller nær 2 milliarder NOK.
Nesten tilstrekkelig til å legge inn et bud på PHO.
Dette er aksjer som har vært i lock-up (trolig Pan Ke sine) i forbindelse med børsnoteringen til Asieris, som nå kan trades. Ikke nye aksjer eller emisjon altså.