vel, de er nok kommet for og bli.
samme med kursen, den er nok og kommet for og bli økende
vel, de er nok kommet for og bli.
samme med kursen, den er nok og kommet for og bli økende
Merkelig utvikling i kurs ja. Kan det skyldes at Q3 dekker sommerferie og at salget har gått tregt da…?
Spør for en venn
Husk at sommerferie stort sett var over og halve Q3 forbi da de holdt Q2-presentasjonen. Bellete uttalte at han var “very bullish” om pipeline.
Skal vel strengt talt først bli bekymret om kursen går feil vei etter q3. Hva som skjer før er stort sett fingern i været.
Med den robotstyrt aktiviteten vi har vært vitne til i PHO den siste tiden, så tror jeg man skal være svært forsiktig med å la sine beslutninger bli styrt av kursutviklingen torsdag. Da frykter jeg man fort kan bli fintet ut av PHO før moro virkelig begynner. For det er tydelig at her er aktører som ønsker å påvirke vårt handlemønster ved hjelp av kursmanipulasjon.
Personlig kommer jeg til å ignorere kurssvingningen og primært fokusere på antall scope og hva ledelsen presenterer av status og fremtidsutsikter. For i den grad antall scope vokser i et akselrerende tempo, så øker inntektsgrunnlaget for PHO også i et akselrerende tempo. Spesielt interessant er hva som skjer med flexiscopene ettersom disse vil gi det største bidraget til PHO i fremtiden med opp til to doser Cysview PR time PR scope. Slikt gjør vei i vellinga!
Det er jo ikke noen "bitte"liten short. Nesten 1% av utestående aksjer er ganske betydelig i en aksje med relativt lav omsetning. Nesten utrolig at de tør. De kan neppe vite så mye mer om selskapets Q3 enn de fleste av oss.
Shorten har økt fra 195888 til 218578 (22690 aksjer)
Hehe. Skulle til å kommentere det samme.
Shorten deres i REC går jo ikke så bra om dagen…
Det er helt sikkert, en shorter har ikke alltid rett. Jeg er heidigvis frivillig long, så de må bare styre og shorte som de vil.
The Fight is On ! - De shorter jeg kjøper
anstendig antall nå
Da er det ihvertfall noen med ganske mange aksjer som er veldig langsiktige, siden de låner ut til short.
Ja, kjører på her å.
der gikk der plutselig en del aksjer i et jafs, nesten 9000 på 51,4. Shorten skremmer ikke alle tydeligvis
Har man satt seg inn i PHO og dets utvikling det siste året så tror jeg ikke man skal frykte shorten. En dag vil den derimot bidra til et hyggelig løft.
Det er ikke sikkert de som har satt shorten har så veldig mye mer greie på caset Photocure enn de som hver dag leser om og graver seg ned i materien her på Tekinvestor.
For alt man vet så har de sett at kursen er doblet i løpet av kort tid og til alt overmål over kursmålet på begge analyser som er ute (Norne og Edison).
Ikke utenkelig at shorterne er de som blir overrasket på torsdag.
“Blue Light Cystocopy with Cysview is a game changer,” said Dr. Adam Mellis of Georgia Urology. “It is rapidly becoming the standard of care for patients with bladder tumors.”
Man skal aldrig undervurdere shorternes betydning for en kursretningen af en aktie, rigtig mange der har haft aktier som disse shorter har set sig lun på, har haft smertelige erfaringer med dette - også bio og Pharma selskaber…
For nogle af disse har der - selv for en amatør som undertegnede været “forståelige” tegn hvorfor aktien er blevet shortet, men her må jeg give fortabt…
Er det CEO, der hiver alt af kosten (skeletter) frem i Q3, så resultatet i denne omgang bliver lidt dårligere end håbet, er det frygten for et kommende bearmarked worldwide,.?
Har ferien eller andet (leveringsproblemer) i Q3 , betydet at antallet af scope, såvel de nye flex som de andre, ikke er vokset som forventet.?
Og skyldes faldet fra top 20, udlån af aktier…?.
Tjaaaaa måske, men tænker af ingen af disse årsager vægtmæssigt kan eller burde umiddelbart være grund til at shorter kaster sig ind i denne aktie - så måske er det så enkelt som du skriver Snoeffelen, for selv shorter tager til tider fejl
1% short mot 99% bull er ganske rått parti syns jeg, og blir Q3 litt som vi på tekinvestor og ho ønsker og forventer så skal muligens den ene prosenten dekkes inn og det er tross alt godt over dobbelt så mange aksjer som det ble omsatt i dag. I tillegg vil nok også mange flere melde seg på kjøperlista enn bare sheriffen,