Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Radforsk selger litt hvert eneste år for å finansiere andre prosjekter.
Mer interessant at pengana(gamle hunter hall) har økt med litt over 50 000 synes jeg🙂

Den dnb markets kontoen på topp20 listen er vel også ny?

Men var det rad forsk som dunket den ned, eller små alskjonærer som så de hadde solgt?

Var muligens dråpen for noen aksjonærer.

Det er strålende sett!

1 Like

ja, de flagget jo kjøp så fint det no viser. Håper de skal ha mye.

https://www.eccalifornian.com/article/shedding-light-bladder-cancer

At Sharp Grossmont, urologists now have access to an advanced blue light cystoscope that enables them to detect more tumors as they look through the device.

Edit: sykehuset står oppført på Cysview.com

1 Like

ser det er kommet nye sentere med scoper. usikkert om det er 87 eller 88 totalt på cysview nå;)

1 Like

Jeg finner 88🙂

1 Like

stoler på dine tall;)

Stemmer. Jeg har lagd en liten kodesnutt som parser datene. I går var det 86 og i dag 88.

De nye skal være:

  • St. Mary Medical Center date: 2018-12-03 18:48:06
  • Penn State Health Milton S. Hershey Medical Center date: 2018-12-03 15:56:44
9 Likes

Hvordan er det, tjener de penger løpende per klinikk, eller bare ved nysalget?

Til informasjon. Radforsk låner av til ut aksjer i forbindelse med innløsning av opsjoner.
Radforsk har ikke solgt noen aksjer i Photocure.
Mvh
Jónas Einarsson

31 Likes

Takk :smiley:

Gode nyheter

Tok 1k ekstra på den nyheten

1 Like

Det er Karl Storz som tjener penger på skopene, og Photocure tjener penger på Cysview.
Når et skop er plassert ut, så tjener Photocure penger løpende per klinikk på salg av Cysview doser. I usa er det ca 1000usd per dose solgt.

1 Like

Bare så det er helt klart: Du er rett og slett Jonas himself? Vi har jo selvsagt gått ut i fra at du er inne og leser på ethvert forum, men det er kanskje mest ryddig om brukeren da omdøpes til Radforsk slik at det er 100% klarlagt?

Og:

Det hadde vært veldig kult om Radforsk f.eks gjøre såkalte AMA (Ask Me Anything) sesjoner slik vi kjenner de fra andre tilsvarende nettsteder som reddit. :slight_smile:

5 Likes

Tror Einarsson gjør lurt i å ikke forplikte seg til å begynne å svare på alt mulig mellom himmel og jord på et forum.

Ellers er det jo hyggelig, kult og ikke minst smart at han følgjer med.

10 Likes

Takk for informasjonen Jonas. Setter stor pris på at du informerer om fakta slik at vi slipper alle disse spekulasjonene. Fin dag videre.

Håper dere snart kan informere mer om Pho i podcasten.

3 Likes

Jeg tror også i regelen at enhver børsaktør bør være veldig konservativ med å skrive på forum. Det er vel derfor slike heller har prevarslede nettmøter, slik at det ikke blir noe uro rundt ulik tilgang på info. :slight_smile:

Kan bekrefte at det er the man himself :slight_smile:

11 Likes

Ja, hvem vet annet enn Pdx hvem som lurer rundt her😂