Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Jeg tror vi må bare akseptere at det er mange i investormiljøet som er svært skeptiske til farmasiaksjer generelt og PHO spesielt. Det siste skyldes den brogete historien til PHO der mange har vært investert og selskapet synes aldri å lykkes.

Har man derimot fulgt med i hva som skjer rundt PHO og BLCC teknologien, så har man også fått med seg den revolusjonen som har skjedd de siste to årene, fra mai 2017. Dette er forhold som allerede er gjenspeilet i refusjonsordninger, sammensetning av ledelsen, måten selskapet er organisert på og salgsorganisasjonens kapasitet. Ja, vi har også merket oss at ledelsen uttaler seg langt mer fremoverlent enn vi noen sinne har hørt dem tidligere.

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi utover i 2019 også vil se det “nye” PHO gjenspeile seg på bunnlinjen. Da vil også interessen hos den gjengse investor på OSE bli vekket.

Billig nå

Fylt opp med 1050 stk i dag :love_you_gesture:.

Skulle være perfekt timing med få børsdager til refusjon slår inn.

1 Like

noen shopper billig kanel i jula. vi shopper PHO :slight_smile: får se om jeg får noen på 39,45 før den stenger.
edit: bingo. takk til selgerne

1 Like

Shorter roboten som jobber i dag, eller andre som er lei…

ganske spesielt å se at aksjen blir nærmere 10 prosent billigere uten at noe fundamentalt har endret seg . får færre personer blærekreft av handelskrig og lavere oljepris? klarer ikke helt å se sammenhengen.

Det er bare å takke og bukke og ta imot allmissene som foræres oss. Dette er nok aksjonærer som fortsatt lever i PHO sin historie og ikke stoler på de signalene som kommer fra selskapet. Vel, det må de nesten få lov til. Det skader ikke akkurat oss andre at de er gavmilde.

Trenger ikke flere gave midle nivå, lastet til ripa for lenge siden og har ikke råd til flere aksjer.

er i grunn ferdig lastet her og, men viser det seg at aksjen blir billigere så kutter jeg på årets julebudsjett i år. …

1 Like

Dette viser/beviser tesen om at man alltid må ha litt cash på lager.
Nydelig å kjøpe nå.

Ingen som har sett intervjuet med Dr Kamat selger nå. Det nekter jeg å tro.

91 scopes utplassert. baller seg på. ser vi 100 før Q4?:slight_smile:

Skulle gjerne sett kursen i 100 før q4…

Det vi har sett de siste 17 dager med 5 nye klinikker kan minne om noe som kalles akselerende vekst.

Skulle gjerne bare sett en stabilt økende kurs eg.

noen som har Scope/Dag mellom Q2 og Q3?

sier ikke nei takk til kurs 100 heller;)

stjal denne fra HO. 14 mars 68
24 mars 69
27 april 71
3 mai 72
10 mai 73
23 mai 74
5 juli 75
21 juli 78
27 juli 80
17 aug 81
18 aug 82
29 aug 83
15 sept 84
6 okt 85
7 nov 86
14 nov 87
30 nov 86

Bra tempo nå, og så er det vel slik at ikke alle legges ut der.

På Q3 var det 137 Inkl 6 flex. Og 84-85 klinikker oppført.

Så det eneste som er sikkert er at det er minst 6 til.
Mersalg av flex til eksisterende klinikker får vi ikke noe info om ut ifra listen (så langt). Salg av vanlig pluss flex på nyoppføringene kan selvsagt også forekomme.

Edit. Minst 7

Photocure Investors gruppen på facebook melder nå nylig om 97 klinikker. Opp 6 stk fra tidligere idag.

7 Likes

97 på cysview. com .ser det med egne øyne! må justere mitt anslag om 100 til q4…nå snakker vi akselrerende vekst. nesten 10 prosent vekst på listen.idag!

2 Likes