Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Noen som har en oversikt over hvilke klinikker som er nye på listen?

Kan det være at de som ikke har vært registrert før, har fått en oppfordring til å registere seg? Om ikke er jo dette dramatisk økning.

trendbrudd her ja. Hockeykølle :slight_smile:
image

9 Likes

Haha, skal dette i fremtiden være kjent som hockeykølle-grafen?

1 Like

Nye idag så langt…

UConn Health
VA Nashville
VA Long Beach Healthcare System
San Francisco VA Medical Center
Ralph H Johnson Va Medical Center
Oklahoma City VA Health Care System
Cincinnati VA Hospital

8 Likes

i tillegg har vi disse som frantzen på HO opplyser om som ikke er på cysview.com.
Disse klinikkene har og Scope og benytter cysview men står ikke på listen

Chesapeake urology , Baltimore
Jefferson Unerversity hospitals
Smilow cancer Hospital , Connecticut
Detroit Medical Center (DMC), Sinai-Grace Hospital, Michigan
Saint Joseph`s Hospital
Winship cancer institute,
The Keck Medical Senter of USC
The Royal Bournemouth and Christchurch hospital

edit: per 13.2.18.

2 Likes

Lukter hockey stick lang vei.

En grunn til at klinikker har valgt å ikke være synlig på cysview hjemmesiden kan jo hypotetisk være at de ikke har vært rigget med opptrent personell til å ta unna etterspørsel før nå? Ser jo virkelig ingen grunn til å ikke være synlig der

1 Like

Ser at satsningen i California begynner å høste frukter. Lå en ledig stilling ute der tidlig i høst som ble besatt.

:moneybag::chart_with_upwards_trend:

3 Likes

Eller så har sekretæren i Pho hatt juleopprydning og funnet noen gamle skjema

Dammit. Blir bare mer og mer usikker på hva som skal akkumuleres i romjul-jan
PHO eller GIG.

Kjipt å gamble på GIG, også få en slapshot av den kølla på Q4 presentasjonen.
Begge kan jo gå 50%+ ila Q1
Trendmessig og med potensiale for akselererende salg er vel PHO riktig, Mens GIG kanskje har større rekylpotensial.

Noen andre som vurderer begge, som har innspill? :thinking:

en ting er ihvertfall sikkert: vil ikke føles fullt så jævlig å kjøpe PHO på fallende kurser i morgen

1 Like

Nei, det ville være berre lækkert. ;-))

Flott dere koser dere !

Eg lurer på å gi meg igjen, trenger ikke denne børs dritten i livet.

Nei, i den grad børs blir stress, frykt og påvirker nattesøvnen og humøret, da må man enten redusere sin eksponering til et nivå man kan leve godt med eller gis eg fullstendig. Har vært der selv så jeg skjønner hva du sliter med.

Å sover som et barn så det er ikke så farlig. Eg har porsjonert meg mye bedre enn sist eg drev med børs. Dvs alt ligger i eget as, kan ikke påvirke smør og brød driften negativt.

Men at det påvirker humøret er ikke å stikke under en stol.

Men kan en gi seg også kikke på kursen pho/pcib om 3 år? Det er jo hvertfall noe å miste søvnen over., tror ikke det er et alternativ. Er nok inne for minst 1år til.

Så får en heller lide noen dager til…

Lid i fred!:joy::joy:

Drømte pussig nok nesten kun om børsen inatt, men jeg har ikke anlegg for mareritter og det var heldigvis kun oppgang hele veien (drømmene var på makroplanet, ikke om NANO eller PHO).

I morgen er vel skjebnedagen med FED og rentehevinger. Drømte du noe der? Kanskje er du sanndrømt?

Trump har visstnok mareritt om nettene vedrørende trussel om renteoppgang.

Det blir sikkert renteoppgang i morgen, noe annet ville vel være en kapitulasjon og kanskje i seg selv et negativt signal. Spenningen er å ta å føle på angående hva de signaliserer for neste år… Dersom de pauser rentehevingene så tror jeg det er muligheter for et nyttårsrally! Hadde vært gøy for alle!