Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Joda, litt hopp og sprett må vi nok regne med. Men jeg tror nok at trenden fremover vil være opp. Spesielt etter at vi er kommet inn i 2019. Men de er smarte dem som posisjonerer seg før nyttår.

jaja, eg hadde tenkt og flytte pcib gevinst hit etterhvert, nå ser det ut som det heller blir andre veien etterhvert.

men i en perfekt verden stikker begge to :slight_smile:

1 Like

Håper livet er litt lysere i dag. ;-))

Nok en blå dag gitt​:open_mouth::blush:blir det omtale på HO idag mon tro :thinking:

Helt greit å gå under radaren en stund til.

Så kommer alt på en gang med avtale for Visonac, eksplosiv økning i Flex og overvåkning, overskudd og hårete guiding.

Husk også at de 4 sykehusene som er satt på vent i Canada får nye budskjetter om få dager.

1 Like

Hyggelig dag i dag med tanke på kursen, men blir det dump i morgen? Har gitt opp å forstå utviklingen fra dag til dag. Mindre volum utover dagen i dag, men jevn stigning og det er bra.
Ser på handelsloggen at det er mindre handel med 1-10 aksjer. Tyder dette på at det er mindre «robåt» handel nå?

Noen som tror på mer stabilt bilde fremover, eller blir det en ny svekkelse, igjen?

Mindre rev i seilene, den nye bjørnetjenesten?

1 Like

skrev du på feil tråd? :thinking:

Deprimerende når aksjen stiger 16%? Kanskje på tide å finne seg noe annet å drive med?

er du på riktig tråd biotop20…

Sorry , slettet

98 nå, om jeg ikke regner feil :slight_smile:

4 Likes

Stemmer,

LAC+USC Medical Center i Los Angeles.

2 Likes

Ja, deprimerende. Psykiatrisk avdeling på denne tid neste år. ;-))

Det ser ut som selskapet jobber godt.
98 klinikker er bra.

Photocure kan helt klart bli en av nyttårsrakettene.

Etter en litt treg start på dagen synes det nå som om PHO på ny er i siget riktig vei. Ikke så rart at enkelte valgte å ta gevinst på åpningen all den tid det var varslet blodrød børs i dag.

Men jeg er redd folk som selger seg ut av PHO bommer grovt på timingen. Det drypper stadig inn positive meldinger fra USA og vi er kun få handledager før vi går inn i 2019. Et år jeg mener vi kan forvente oss mye av som PHO aksjonærer. Vi går i 2019 med de beste våpen for å erobre markedsandeler i blærekreftmarkedet. I henhold til vår nye CEO har vi nå nøkkelen på plass for et gjennombrudd i surveilancemarkedet gjennom refusjonsordningen som gjelder fra 1 jan 2019. I tillegg har vi nå etablert en langt mer robust salgsorganisasjon som forhåpentligvis kan håndtere en økende etterspørsel etter den beste teknologien som finnes for diagnostisering av blærekreft. På toppen av det hele er der innsatt en amerikaner som CEO som aldri vil si seg fornøyd med de salg som gjøres, og som evner og tør sette seg hårete mål.

Joda, jeg tror 2019 kan bli et megabra år for PHO og selskapets aksjonærer. Da er det pussig at noen velger å selge sine aksjer på disse nivåene. Jeg frykter at de vil angre bittert når vi er kommet noen måneder inn i 2019. Men hver mann er sin egen lykkes smed, så jeg skal være forsiktig med å kritisere dem som selger. Jeg antar at de har gode grunner for et slikt valg.

3 Likes

Flere grunner London.

Solgt litt flere selv nå, og kjøpt mer pcib.

ser no netfonds og nordnet går sammen, hvor går da belåningen…

men no er det juleferie straks :slight_smile:

Det virker som aksjekursen i pho reagerer ett døgn senere enn markedet ellers. Har tabbet meg ut flere ganger ved å kjøpe på «topp» for deretter at kursen daler rett vest dagen etter. Er der roboterne som holder seg borte, som gjør at aksjen seiler opp?? Holder kursen denne gang mon tro?

Burde du ikke ja litt lengre perspektiver enn det? Refusjon kicker inn om noen få handledager tross alt.

Market cap pho etter dagens oppgang: 1 043 214 483