Jeg ser ikke noe stort problem ved at 10%-30% av menn blir enslige, potensielt ulykkelige, og noen få potensielt selvmordskandidater. Folk får ta litt mer ansvar for eget liv, egne valg og prioriteringer, og egen lykke.
Løsningen på identitetspolitikkfaenskapet er ikke å definere menn som strukturelle ofre også, og så forsøke å konkurrere i offerhierarkiet.
Orker ikke skrive evig langt om det, men mindre marxisme, kritisk teori, Kritisk Teori, kritisk raseteori, giftig maskulinitet, interseksjonalisme, osv og mer libertarianisme med individuell behandling, individuell bedømmelse, individuelle muligheter, og individuelt ansvar takk.
For voksne folk: Ditt liv. Ditt ansvar å forsøke å bli lykkelig. Slutt å hør på folk som forteller deg at du ble født som kjønn X, med legning Y, etnisitet Z, potensielle handicap og diagnoser og cis/trans/whatever og “the system is fucking you over.”
Ellers, sånn for min del… spiller ingen rolle om du er Snåsamannen, Shamanen Durek, eller Andrew Tate. Hvis du tjener penger på å manipulere folk og selge falske historier og oppspinn, rene løgner, så kan du etter mitt skjønn dra til helvete.
Nå vet ingen av oss akkurat hva man har av fakta om Andrew Tate, men med mindre anklagene er rent oppspinn så har han tjent store penger på å svindle desperate enslige menn. Lite å hylle ved den forretningsmodellen sånn jeg ser det.
Om han faktisk har voldtatt, kontrollert folk, tvunget modellene til å ta tatoveringer av typen “owned by tate” og generelt vært en manipulerende gangster? Det får rettssaken vise. Men uansett - måten han har tjent pengene på er ren svindel, så jeg ser liten grunn til å hylle en drittsekk fordi han også sier noen ting man er enige i.
“Det er for mange menn som er tapere og sliter i samfunnet.”
“Det er helt greit å stjele tapernes penger, svindle dem for alt de har, manipulere dem, og le av de patetiske taperne fordi Andrew Tate er kul og en vinner.”
Kombinasjonen er bare morsom.