Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Noe konkret? Anyone?

Its time to shine :hugs:

Dusør på en like til førstemann :stuck_out_tongue:

Dersom du følger så lite med at du ikke har fått med deg hva Trump står for, er jeg redd jeg ikke kan hjelpe deg. Men egentlig overrasker det meg ikke at akkurat du er tilhenger av Trump…

7 Likes

Så, ingenting konkret…

En like til Rockpus, for forsøket :clap:
Selv om det var en total skivebom og et forsøk på gaslighting/ad hominem.

Værsågod neste :hugs:

2 Likes

Trumps totale mangel på evne til å forholde seg til fakta og sannheter.
Det at han lyver og selv om han blir konfrontert med at det han kommer med er åpenbare løyner så bare gjentar han de samme løynene.
Hans nedlatende måte å snakke om alle motstandere og firsåvidt mye annet. Idiotiske kallenavn og karakteristikker.
Hans selvoptatthet og totale mangel på selvinnsikt.

12 Likes

Trump : Grab ’em by the pussy. You can do anything.

Hele holdningen til fyren gjør meg litt kvalm.

7 Likes

Kan vel også ta med alle straffesakene mot han, bl.a. voldtekt.

1 Like

Inntil han er dømt, så er han vel uskyldig? :thinking:

2 Likes

Bare det at en tidligere president blir tiltalt, er ille nok. Om man da ikke biter på løgnen hans om at det hele er politisk motivert heksejakt.
At han lyver om at han vant siste valg, trenger man uansett ikke noen rettsak for å kunne kritisere.

2 Likes

Dette gjelder vel alle politikere. Ikke noe unikt.

6 Likes

Det er pga polariseringen av politikken tenker nå jeg. Selv om han er skyldig, så er jeg langt fra sikker på om han hadde blitt anklaget for 30 år siden.

1 Like

Nivået på det synes jeg er ganske unikt ja.

3 Likes

7micme

Holdningen til kvinner er ganske dårlig ja, men det er noget tatt ut av kontekst, da han påpekte hvordan ALLE med makt gjør det, han er også ærlig om skatteunndragelsene sine, noe som folket fortjener ærlighet om, og når sannheter ikkje tåler dagens lys så må man vel gå litt i seg selv. Trump måtte gå hardt i seg selv for den uttalelsen, tviler på at han kommer til å gjøre den feilen igjen.

Tenker det er viktig å diskutere disse tingene fordi så mange går rundt å bare aper etter uten å egentlig ha noen ekte mening…

Eller når meningen er der for å forsvare sine egne feil. Som et siste hår å henge fast i.

Ironisk nok så er det sikkert Trump som ender opp med å dra med seg halve Washington.

På den annen side så trengs det åpenbart en opprydding, for det ser ikkje bra ut som det står nå…

1 Like

Sett i lys av historien i USA, kan det kanskje være riktig

Hele det innlegget omhandlet hans personlighet og ditt syn på det, helt ok, eg formulerte kanskje meg dårlig, men det har lite med politikken hans å gjøre, altså nesten litt rasistisk om eg må få trekke det strået.

Eg ser etter noe han har gjort eller skal gjøre politisk som skader landet eller landets samarbeider, samt sikkerhet? Han prøver å bli president, da er det politikken hans vi burde gå inn på? Not?

Er Trump en som kan hjelpe USA? Eller er Trump en som ikke kan hjelpe USA? Muligens til og med verdenssamfunnet?

En ressurs eller en som styrer landet i grus.

Å hvilke løyner sikter du til? Det er ingen eksempel i den påstanden.

2 Likes

Jeg har nevnt en ting her. At han har fått satt inn ultrakonservative i høyesterett som har annullert dommen som sikret rett til abort i USA. Eller tenker du det er positivt eller noe som ikke er Trump sitt verk?

(alle tre han fikk satt inn stemte for å annullere dommen)

2 Likes

Mannen er 100 % moralsk og etisk bankerott. Hitler og nazzene lagde masse flott infrastruktur i Norge, og innførte bla. barnetrygd, så da skal vi liksom bedømme de på den politikken?

Over mitt lik sier jeg.

4 Likes

Hva med alle de evinnelige og utallige påstandene om at valget ble stjålet? Er det godt nok eksempel?

2 Likes

Godt svar, ja det er ganske bad.
Men tror du det kan være en reaksjon på hvordan abortpolitikken har blitt utført frem til det? At det var så gale at nå må en bare si stopp til folk får øynene opp og skjønner at det ikkje er bra for et samfunn at alle puler hver eneste dag?

Missforstå meg riktig, eg synes måten hormoner er blitt det nye dopet er skikkelig fælt. Mulig eg er konservativ, men når så mange folk uten noe økonomisk fremtid holder på som bikkjer, da… da burde en vel gjøre noe som får folk til å tenke seg om to ganger… altså di selger fremdeles kondomer :man_shrugging:

Nå blander du litt her,…

Hvilket folkeslag har Trump jaget og slaktet? Tre stk generaler fra Iran var det? Eller?

3 Likes

Tror du disse som du har null respekt for får flere eller færre barn uten abort muligheter? :see_no_evil:

1 Like