Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Hvem er det eg har null respekt for?

Eg har ikkje så mye respekt for folk som ikkje tar konsekvensene av sine handlinger nei, men null er faktisk feil.

I motsetning til rockpus så ønsker eg å hjelpe folk å forstå :wink: og at eg selv forstår ting bedre, masse eg ikkje vet også… :slightly_smiling_face:

0,1 respekt? :sweat_smile:

Btw, vil du helst ha Trump eller Biden som president i USA fra 2024?

Lol eg hadde tenkt å si sånn 4 :smirk:

Trump, lett faktisk… men, eg er åpen for gode innspill, eg er ikkje redd for å forandre mening når det gir mening… :+1: men Biden er uaktuelt.
Hillary er også totalt uaktuelt for meg å 'støtte".

1 Like

At folks seksualdrift styres av bankkontoen og ikke av hormoner var nytt for meg. Hva med å forklare dette til alle i fattige land hvor det er høye tall på barnefødsler?

Virker jo som en kjempefiks.

1 Like

Det er nok utdanning som er “kjempefiksen” (uten at jeg kan spekulere i alle årsakene til hvorfor det er slik) korelasjonen er der. Gjengangeren (se globalt og gjennomsnittlig) er at fødselsratene synker i takt med lengere utdanning

2 Likes

Hm, di står ovenfor en diger eldrebølge der også, så… idk, sikkert ufølsom av meg å tenke at mennesker = ressurser, uvilkårlig av økonomi så vil di med riktige politikere bli i stand til både å ta vare på seg selv og di eldre, på sett og vis…

Folk har overlevd til og med uten politikere noen steder,… desverre har politikere en tendens til å ødelegge det for dem, rent historisk…

Hvilke fakta er det som gjør at du holder deg for god for Biden? (opp mot Trump altså, det blir jo å velge den minste av to onder tenker jeg)

1 Like
1 Like

Altså… really?

Alle presidenter lyver på sine egne måter.

Biden løy om Hunter konstant, så var Afghanistan-situasjonen en annen beauty.

Obama løy om Bengazi og lovet allmenheten at NSA/FBI bryter ingens personvern.

Bush løy om Irak.

Trump er overhodet ingen “odd man out” her.

4 Likes

Enig, men opplegget med at valget var stjålet gjør han til den verste av dem.

4 Likes

Jo, han startet ingen kriger, så litt Odd er han…

Og det med at valget var stjålet? Noe mer diffust og elendig gjennomført, fremfor hele verdens skue skal man se langt etter. Det ødelagte mye av integriteten et valg har i vesten og burde etter alle soletegn blitt gjort på nytt i full åpenhet.

1 Like

What? Mener du at et valg skal holdes på nytt uten at retten finner noe feil? For det er jo greia, selv med seks høyesterettsdommere på sin side kom Trump en millimeter der.

3 Likes

Det er skremmende at folk ikke forstår at dette forøket på statskupp skal være diskvalifiserende for å bli valgt. Jeg fatter det bare ikke.

4 Likes

Synes at tilfellet med Irak under Bush var verre, utenom det er jeg enig. Føler ikke han skiller seg så særlig ut av mengden angående spredning av desinformasjon.

Jepp, fordi plutselig etter stansen så fikk Biden hvor mange stemmer som utelukkende gikk til han?

1 Like
3 Likes

For USA, så er det verre at Trump prøvde seg på statskupp, for Irak og Midtøsten verre at USA angrep.

1 Like

Sjefen for overvåkningen av valget, som Trump selv hadde utnevnt, sa at det var det sikreste valget de noen gang hadde gjennomført. Trump ga han skryt for jobben han gjorde før valget.

Så kom valgresultatene, og verdens største Cry Baby var ikke fornøyd.

6 Likes