Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Når skal man slutte å bruke beskrivelsen «X, tidligere Twitter»?

Ellers, litt spesiell sak. Han har kostyme på, etter avtale med pårørende, for å bedre etterlikne karakteren han spiller og ikke for å fremheve karakterens rase eller etnisitet. Dog, morsomt at woke Hollywood ikke så denne komme. Sier seg jo selv at enkelte følsomme mennesker ville tenne på dette.

Hvor lenge er det til de har en bro oppe igjen?

  • <6 mnd
  • <1 år
  • <2 år
  • <3 år
  • <4 år
  • < 5 år

0 stemmegivere

Ser de fikk opp en midlertidig bro for Tretten bro etter 10 mnd. Overraskende kjapt :stuck_out_tongue:

ref: Tretten bru – Wikipedia

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

Skulle til å kommentere denne artikkelen og si at det var en dårlig unnskyldning at hun ikke husket. Så så jeg beløpet, hvor langt tilbake i tid det var og at hun holdt seg innenfor rammene på investeringer som gjaldt den gang. Tenker faktisk dette er en ikke-sak. (Jeg er definitivt ikke noen FrP-fan)

3 Likes

Det er amatører som styrer oss, jfr ACER-avtalen, EØS, invitere Taliban på besøk, Follobanen, Fornebubanen, vannforsyning i Oslo, skattlegge rikfolk så de flytter ut, strømstøtte som lurer oss, helsetjenesten, sykehus, pleie og omsorg.
Listen er laaaaang.

Godt å vite hva mine skattepenger går til :clown_face:

14 Likes

Får ikke bygget ut industri på Sørvestlandet pga landstrøm til oljeindustrien. De må vente til 2028. Fin omstilling fra, olje til andre bransjer? Som sett gir landstrøm null mening. Må bygge ut masse for noe man ikke får bruk for i framtiden?

8 Likes
2 Likes

I stedet for å bare dele en lenke til inyheter(resett), som er en side flere unngår å trykke seg inn på, prøv å legg til noen egne ord. Hvorfor er innlegget verdt å lese? Hva vil du diskutere rundt saken? Da kan det hende du får respons.

11 Likes

Han er kryptofrelst

3 Likes

Noen fornøyelser kan man unne seg i hverdagen når noen tror de har fått utlevert alt vettet.

(10) Video | Facebook

5 Likes

interessen er hvertfall omfattende :wink:


1 Like

Sirkus og dyrehager er også populære.

2 Likes

Det er noen ting jeg tenker at han vet mer om enn de fleste. Sikkert noen større skurker som vet mer. :sweat_smile:

3 Likes

Det er jo liten tvil om at han blir republikanerne sin kandidat. De andre ser ut til å ha ca samme apell som en våt avis.

2 Likes

Som du får slått over ræva eller i trynet. Synd tenker jeg, for Christie står opp som en fornuftig kandidat.

Screenshot_20230824_225810_Chrome

Det blir Trump, hvis han ikke dauer da. Tipper han kan bli valgt fra fengselet om det er det om å gjøre.

Hvis Trump ikke får stilt til valg, så er det jo ekstremt åpent…

Trump får nok garantert stilt til valg, så da er Biden garantert 4 nye år om han ikke dauer før valget.

Måtte lese meg opp. Kort sagt, selv om han sitter i fengsel, så kan han bli president og det ender mest sannsynlig opp i høyesterett om han i så fall må slippes ut.

Jeg likte egentlig opsjonen hvor Biden, i det tilfellet hvor Trump vinner, benåder Trump på veien ut døra for å unngå politisk kaos.

imens i Argentina :argentina:

image
https://twitter.com/business/status/1694764280191627637

Det er uhyre jevnt mellom Trump og Biden på meningsmålingene.